Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Gisteren gekocht:

  • Betelgeuze 1 en 3
  • Misty Mission 1
  • Robbedoes en Kwabbernoot 55
  • De Piraten van Barataria - Eerste tijdperk
  • Boerke in Space
  • Garfield - deel 2
  • Bruce J. Hawker
  • Wunderwaffen 5
  • Een klein boekje 1 + 2

En last but not least: Kale kop! Diezelfde dag nog gelezen en goed bevonden! Echt een aanrader! :)

 

 

Link naar reactie

Die Thorgal was afgelopen donderdag in NL nog niet leverbaar vanwege de wegblokkades in België!? Lekker geregeld hoor...

 

 

Ik ging donderdag ook teleurgesteld en zonder strips naar huis. Maar bij Fantasia zeiden ze dat voor het weekend alsnog geleverd zou worden. En voila, het was zo. En bij thuiskomst vond ik ook nog de nieuwe Tex Willer op de deurmat die ik op stripinfo.be had gewonnen!!

Link naar reactie

Idem dito (vandaar dat ik een paar originelen heb gekocht). Maakt het een verschil als je verschillende exemplaren koopt van de HC deel 2 op de Top Shelf webshop?

 

 

Beetje late reactie. Maar 50$ zijn de verzendkosten voor de eerste 3 boeken, eender welke. Ik wacht nog even tot deel 3 ook uit is en dan bestel ik beide en wellicht nog Underwater Welder in HC erbij... T/m 6 boeken is het 70$, dus mocht je interesse hebben in een grote bestelling te plaatsten stuur me maar een berichtje.

Link naar reactie

Ik ging donderdag ook teleurgesteld en zonder strips naar huis. Maar bij Fantasia zeiden ze dat voor het weekend alsnog geleverd zou worden. En voila, het was zo. En bij thuiskomst vond ik ook nog de nieuwe Tex Willer op de deurmat die ik op stripinfo.be had gewonnen!!

Ah, dat wordt dan echt een top-weekend ????

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Ja Zumbiehl. Op zich een lastige naam, maar laten we hopen dat bovenstaande een computer-plaatje is en dat het daadwerkelijke album nog gedrukt moet worden...

De uitgever heeft heel veel reacties hierop gehad en de cover aangepast met nu namen van alle betrokkenen: http://www.zephyreditions.fr/produit.php?1223

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

post-298-0-99403300-1461224438_thumb.jpeg

 

Gisteren in Brussel gekocht. Het eerste nummer van Pandora, het nieuwe 'mook' (magazine & book) van Casterman, met een absurd indrukwekkende pleiade aan deelnemende auteurs. Allemaal nieuwe en afgeronde verhalen. Ik ben benieuwd of de verhalen voldoende 'body' hebben. Hopelijk houden ze het gehalte van de auteurs op dit peil voor de volgende nummers.

 

Ook nog het eerste deel van Bots, de nieuwe reeks van Aurélien Ducoudray, ook in het NL bekend van Bob Morane en het te verschijnen Moeder Rusland (bij Saga). Ik ben zelf nogal gek van zijn reeks The Grocery en wil dus ook graag Bots nu een kans geven (lanceerprijs slechts 10 euro bovendien)  :e002:

Link naar reactie

Het Grote Bedrog (Trillo / Mandrafina)

DE: Tales (Fabio Moon / Gabriel Ba)

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...