Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Zowel Mekanik als TseTse ken ik niet,..dus dat zijn welkome tips voor mijn volgende bezoek aan Antwerpen! Parkeren rondom BEO is een ramp op de dagen dat ik kan (weekend), is dat beter bij Mekanik en TseTse?

Als ik met de auto naar Mekanik of Beo ga, neem ik meestal de dichtstbijzijnde parkeergarage (bij Beo onder het plein). Bij TseTse kan je voor de deur betalend parkeren of gratis om de hoek op de gedempte zuiderdokken (het plein tussen De Vlaamse kaai en de Waalse kaai.)
Link naar reactie

Ik heb net maar weer gebeld met de fijne klantenservice van bol. Je komt niet verder dan deze afdeling. Mijn klacht wordt wederom doorgezet naar de afdeling en ze zijn verplicht mij terug te bellen. Vorige keer was het niet juist doorgezet, fout van de medewerker, bla bla bla. Toen ik vertelde dat ik teamleider van een service en verkoop afdeling ben (althans was tot 1 maart, dus wie weet nog een leuke baan voor me ;) ) en van mijn team verwacht dat ze klanten goed dienen te behandelen werd ze stil. Volgens mij was ze niet blij met me.

Link naar reactie

Inderdaad, meestal zeer goed verpakt bij Bookdepository.

Toch had ik bij hen  eens een zwaar gedeukt boek.

Ik mocht het gewoon behouden en ze stuurden meteen een nieuw exemplaar op!

Deuken zijn echt uitzondering.

Het duurt wel zeer lang eer iets aankomt.

De beste blijft voor mij Cheap Comics. Nog beter verpakt , niet te duur en ontzettend snel.

Link naar reactie

Heren, heren, waarom bestel je dan nog bij Bol? Amazon.de en The Bookdepository hebben alles volgens mij en die verpakken prima. Ik heb pas 1 keer een gedeukt boek van TBD gekregen en data kreeg ik per omgaande een nieuwe voor opgestuurd.

Ik bestel regelmatig bij bol en Amazon uk,de,fr (en bij ECI voor boeken). Bol is toch de enige die een redelijke keuze heeft aan Nederlandstalige strips. Anderstalige meestal bij .de of .fr (hangt af van de prijs)

Link naar reactie

Inderdaad, meestal zeer goed verpakt bij Bookdepository.

Toch had ik bij hen  eens een zwaar gedeukt boek.

Ik mocht het gewoon behouden en ze stuurden meteen een nieuw exemplaar op!

Deuken zijn echt uitzondering.

Het duurt wel zeer lang eer iets aankomt.

De beste blijft voor mij Cheap Comics. Nog beter verpakt , niet te duur en ontzettend snel.

 

Herkenbaar! BD is naar mijn ervaring soms extreem in de keuze voor 'geen gedoe' in plaats van 'welles nietes mailtjes' met klanten. Toen ik in een mailtje aangaf abusievelijk de paperbackbox van Calvin & Hobbes te hebben besteld, kreeg ik gewoon de HC-box alsnog opgestuurd en mocht de eerste bestelling houden. Let wel, dat is een presentje van bijna tachtig euro, dat voelt best ongemakkelijk. 

Link naar reactie

Inderdaad, meestal zeer goed verpakt bij Bookdepository.

Toch had ik bij hen  eens een zwaar gedeukt boek.

Ik mocht het gewoon behouden en ze stuurden meteen een nieuw exemplaar op!

Deuken zijn echt uitzondering.

Het duurt wel zeer lang eer iets aankomt.

De beste blijft voor mij Cheap Comics. Nog beter verpakt , niet te duur en ontzettend snel.

 

en vriendelijk en behulpzaam!

Link naar reactie

Hartelijk dank voor de tip! eind deze maand reis ik af.

 

Beo en Mekanik kan je te voet doen, ligt slechts 5-10 minuten uit elkaar. In de buurt van Beo zijn een 3-tal parkeergarages waar je kan staan.

 

Van daaruit kan je dan met de auto naar Tse Tse rijden. Daar kan je gemakkelijker parkeren.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Durf het nog niet te zeggen, normaal koop ik zidrou, op zijn jeugd titels na, blind. Ik twijfelde bij deze ook maar het is toch wel weer een unieke strip kwa onderwerp en doelgroep en dat opzich vind ik het al weer waard. Als ik hem gelezen heb zal ik hier nog even duimpie omhoog of omlaag doen.

Link naar reactie

Is kale kop een aanrader? Heb al een paar keer zitten twijfelen om hem mee te nemen.

 

Kale Kop is bedrieglijk kinderlijk door de tekeningen van Ernst, maar het verhaal over een migrantenmeisje dat al negen jaar in een kinderziekenhuis verblijft omdat ze aan leukemie lijdt, is soms messcherp. Nochtans is ze een optimistisch kind dat haar omgeving opvrolijkt, maar zoals elk kind heeft ze soms kuren. Een lach en een traan. En de vondsten die werken in Zidrous volwassener strips, zitten hier net zo goed in. Niet twijfelen, Simon. Miskijk je niet op de tekeningen.

Link naar reactie

Kale Kop is bedrieglijk kinderlijk door de tekeningen van Ernst, maar het verhaal over een migrantenmeisje dat al negen jaar in een kinderziekenhuis verblijft omdat ze aan leukemie lijdt, is soms messcherp. Nochtans is ze een optimistisch kind dat haar omgeving opvrolijkt, maar zoals elk kind heeft ze soms kuren. Een lach en een traan. En de vondsten die werken in Zidrous volwassener strips, zitten hier net zo goed in. Niet twijfelen, Simon. Miskijk je niet op de tekeningen.

Ok ik ben overtuigd! Hij staat op de lijst om mee te nemen bij m'n volgend bezoek aan de poort. :)
Link naar reactie

Ik heb alleen maar problemen. Peter Pan integraal heb ik 6x heen en weer gestuurd. Locke&key master edition kreeg ik vorige week voor de tweede maal beschadigd binnen. En deze was niet een beetje beschadigd. De rug was onder en boven diep ingescheurd. Dan zorg ik er ook nog voor dat ik een dik kussen onder de brievenbus leg zodat hij zacht terecht komt. Vervolgens bel je. Krijg je iemand die zegt dat hij niks kan en het door zal zetten. Gevraagd om teruggebeld te worden. Tot op heden nog niks gehoord. En dit zijn maar twee voorbeelden. Ik ga er nu gewoon vanuit dat ik elke keer dat ik daar bestel minimaal 1x moet retourneren.

Ik gaf laatst aan hoe ik mijn boeken beschadigd mocht ontvangen. Inmiddels teruggebeld door bol. Heb op hun kosten een nieuw exemplaar ontvangen. In drie lagen papier, in een doos in nog een doos, via pakketpost. Hij heeft geen scheuren enz. Maar de hoekjes zijn wel wit. Ik ben heel blij met de kosteloze oplossing, maar voor mij is het nog steeds niet nieuwstaat. Ze hebben het dus heel netjes opgelost en ik vind dat ik dat hier dus ook moet melden (maar toch jammer dat het niet helemaal nieuw is).

Link naar reactie

nimona was echt geweldig op alle vlakken!

lumberjanes is ook een serie van haar, maar stevenson is er uit gestapt na issue 17 las ik.

Er is een eerste mooie bundeling van van issue 1 tem 8.

Mocht er een bundeling komen van 9-17 dan koop ik ze beiden :)

Ik vind Nimona nogal "raar" getekend... Heeft me wat tegengehouden om het te bestellen.

Link naar reactie

Ik hou juist wel van de tekenstijl van Stevenson. Het verhaal is ook super, dus laat je niet te veel tegenhouden door de tekeningen.

 

Nu, na lezing, kan ik me geen andere tekenstijl inbeelden. :)

Een beetje houterig, maar het maakt de jokes nog grappiger soms.

Tekenstijl ligt wat rond Donjon of Boudewijn De Grom van Tom Bouden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...