retep Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 ik heb me ook de luxe aangeschaft met tekening maar ik vind het wel bizar dat de ene pagina gewoon zwart wit is en de andere precies in grijstinten is ingekleurd. is dat de bedoeling of een drukfout? is dat bij jullie ook zo? Bij mij ook het geval...... prachtige uitgave maar mij viel het ook op. Quote Link to comment
Olsimar Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Als dat bij Beus nu de oneven pagina's zijn en bij retep de even dan heb ik wel een idee Quote Link to comment
Campesino Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Misschien komende zaterdag de vraag stellen op de beurs van Turnhout. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Tom MDP Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 Voor de geïnteresseerden, vanaf morgen verschijnt Betty & Dodge 7 in Strike.Aflevering 1 in nummer 19.Voorlopig helaas enkel nog maar voor Android tablets. Quote Link to comment
Daan Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Zag ik dat nu goed in de folder van Valkenswaard 2014? Een nieuwe Betty & Dodge bij BD Must? Het lijkt toch echt deel 8 in luxe uitvoering te zijn! Yes, joepie en meer van dat....maar waarom is deel 7 nog niet gekleurd en in reguliere editie verschenen? Goed nieuws hoe je het wendt of keert. :cheerf2: Het is bovenstaande cover maar dan geheel in roodtinten, zoals deel 7 in blauwtinten was. Quote Link to comment
blacktiger Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 In Stripschrift 439 (augustus 2014) staat het volgende: Uitgever Jean-Michel Boxus van BD Must vertelt dat er geen plannen zijn voor een goedkopere slappekaftuitvoering. De luxe aan 39,95 verschijnt in een oplage van 333 exemplaren met in elk boek een ingeplakt genummerd en gesigneerd ex-libris. Tot zover de info in Stripschrift. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Aanvankelijk waren softcovers effectief ook beloofd, maar BD Must vond de distributie via Pinceel te duur en verkoopt sindsdien enkel strips op festivals en via de eigen webshop die eerstdaags trouwens online komt of helemaal vernieuwd wordt. Omdat de verkoop via internet kleiner is dan via stripwinkels, ook al blijft de oplage steevast beperkt tot zoveel exemplaren (500 voor de huidige reeksen van Cori de scheepsjongen, De Witte Ruiter, Bob De Moor en binnenkort Jari), denkt het alles via dergelijke kanalen te kunnen verkopen. Aangezien er geen verkoop meer is via stripspeciaalzaken valt dit ook buiten de aankondigings- en nieuwspolitiek van onze eigen website. De uitgever ken ik ondertussen wel zeer goed. Quote Link to comment
grim Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 een tijdje terug plaatste Thomas dit bericht op facebook: begin volgend jaar wordt de hele reeks heruitgegeven door bd-must in hc, 8albums en een artbook. Als je de volledige reeks in hetzelfde formaat wil, that's the way to go:)) misschien / hopelijk zijn deze in kleur. bij voorkeur los te kopen, voor de mensen die enkel geïnteresseerd zijn in nr7 en 8 en het artbook (vrees hier een beetje voor) en hopelijk normale HC prijs, ergens tussen de 15€ en 19€? Quote Link to comment
Emma Stone Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Is album 7 nog verkrijgbaar? Kan ik die ergens online bestellen?Dank voor de info! Quote Link to comment
Daan Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Is album 7 nog verkrijgbaar? Kan ik die ergens online bestellen? Dank voor de info! De uitgever is dit weekeind in Valkenswaard aanwezig, wellicht hebben zij nog exemplaren te koop? Quote Link to comment
Tweetie Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Is album 7 nog verkrijgbaar? Kan ik die ergens online bestellen? Dank voor de info! In Valkenswaard lagen er vanmiddag nog een klein aantal bij Must BD. Weet niet of het marketing is, maar volgens de bordjes zijn ze morgen nog 39 euro en daarna 49. Op de website staat hij ook, maar daar kost hij 59 euro: http://www.bdmust.nl/catalogus/strips/betty-dodge/t7-de-nevels-van-venetie Wil je er een hebben, schakel dan een kennis in om hem vanuit Valkenswaard mee te nemen. Quote Link to comment
devilcreator Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 ik heb bdmust niet gezien in valkenswaard, erover gekeken? Quote Link to comment
retep Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 BD must was zeker in Valkenswaard aanwezig en ik heb Thomas ook zien signeren (op zondag that is). Quote Link to comment
eriktex Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Ze stonden achter de kraam van HUM! - wellicht dat ze daardoor wat minder opvielen Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Daan Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Jammer, deel 8 is nog even uitgesteld....! Waarschijnlijk toch eerst in het Frans. Thomas had zelfs de BDMust advertentie in het programmaboekje niet gezien. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 ik heb bdmust niet gezien in valkenswaard, erover gekeken? Stonden niet op de plek op het plan. Heb er mij rot achter gezocht en niet gevonden. Ik had nochtans graag de Cori De Scheepsjongen integrale willen kopen en misschien die Betty & Dodge. Wellicht op het stripfeest komend weekend.. Quote Link to comment
sidelinemag Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Stonden niet op de plek op het plan. Heb er mij rot achter gezocht en niet gevonden. Ik had nochtans graag de Cori De Scheepsjongen integrale willen kopen en misschien die Betty & Dodge. Wellicht op het stripfeest komend weekend.. ze versturen snel vanuit België ook hoor via hun online shop. Quote Link to comment
cinco Posted September 24, 2023 Share Posted September 24, 2023 Met de release van het 2de deel is het eerste tweeluik Saboteuses van Jean-Claude Van Rijckeghem en Thomas Du Caju ondertussen compleet. Degenen die indertijd Betty & Dodge konden smaken, gaan dit ook wel willen lezen. Quote Link to comment
bammar Posted September 28, 2023 Share Posted September 28, 2023 Op 24/9/2023 om 18:52, cinco zei: Met de release van het 2de deel is het eerste tweeluik Saboteuses van Jean-Claude Van Rijckeghem en Thomas Du Caju ondertussen compleet. Degenen die indertijd Betty & Dodge konden smaken, gaan dit ook wel willen lezen. Deel 3 is in de lente van 2024 te verwachten. De oorlogsreeks van het Vlaamse duo Thomas Du Caju en Jean-Claude Van Rijckeghem zal een zesdelige reeks worden, opgedeeld in drie tweeluiken. Quote Link to comment
cinco Posted May 4 Share Posted May 4 Eind mei verschijnt deel 3 van Saboteuses. https://www.silvesterstrips.com/saboteuses-3-muis.html Quote Link to comment
Recommended Posts