Ga naar inhoud

Trieste Gebeurtenis


Freakzilla

Recommended Posts

Ik ken bijzonder sympathieke mensen die geen alcohol drinken. Ze lusten 't gewoon niet.

Ik vind niet dat mensen afgerekend moeten worden op wat ze graag eten. Ik lust per slot van rekening ook geen witlof.

Echt gebeurd: ik werd na operatie, nog warrig van de verdoving, ontslagen uit het ziekenhuis, nog voor ik vervoer had kunnen regelen. [jaja, de zorg hier... ] gauw een vriend gebeld, die kon vrij krijgen van werk en haalt me op. "Ik ben zo blij je te zien," jammer ik, " want als ik had moeten blijven had ik witlof moeten eten en dat lust ik niet....."

Stond inderdaad aangekruist op het menu.

 

Maar ik zal zo wel weer het ziekenhuis in moeten, wegens boven de noordzee uit een helicopter geduwd worden...

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik ken bijzonder sympathieke mensen die geen alcohol drinken. Ze lusten 't gewoon niet.

Ik vind niet dat mensen afgerekend moeten worden op wat ze graag eten. Ik lust per slot van rekening ook geen witlof.

Zelf lust ik witloof. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om jou en anderen die geen witloof lusten, dat ergens op te leggen.

 

Een hoop minder sympathieke euh...laat ik ze maar voorlopig medeburgers noemen, die geen alcohol lusten en drinken vinden anders dat, diegenen die alcohol drinken maar door het leven moeten gaan zonder ook maar een druppel te drinken.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

:e010:  Gestoofd witloof is toch één van de allerlekkerste dingen die er zijn?

 

En voor de immer ongeïnformeerde Mauser: VAD is een vzw, de mensen die daar werken zijn geen ambtenaren.

 Ze krijgen subsidies. Dus praten ze hun broodheren naar de mond. CD&V heeft onlangs met een gedeeltelijk verbod op alcohol en verkoop ervan alweer hun ambitie, om samen met andere bezorgde politici over de partijgrenzen heen, la Belziek tot een DDR staat om te toveren.

 

Lui die onder de dekmantel VZW "iets doen" en daar subsidies voor krijgen, belastinggeld dus, zijn verdoken ambtenaren.

 

Hetzelfde als met het Vlaams Vredesinstituut. Die kwartels kwamen mekkeren in de media, na die machete-aanval in Charleroi, dat machetes zomaar te koop zijn. In winkels. En op de interwebs. voor de luttele som van 10 euro. Of 20.

 

Allez zeg...te koop, in winkels. Zo maar.  In de Gamma, tuincentra, ijzerwarenwinkels gebeurt dat wel meer dat bijlen, messen, kettingzagen, houwelen, ijzeren staven, zware hamers en dies meer worden verkocht.

 

Wat vreten die lui in feite ganser dagen uit? Nagaan wat er zoal moet verboden worden?  Allemaal van die schimmige organisaties, gesubsidieerde vergaarbakken met nuttelozen, halfbakken bureacraten die leven op de kap van de belastingbetaler. Meestal van CD&V signatuur.

 

Zum kotsen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het is al een jaar of 10 dat ik de mentaliteit zie veranderen in dit onland, naar meer en meer verbieden en verplichten. En een aanzienlijk deel van de bevolking vraagt daar zelf om. Meer blauw op straat. Meer leger. Meer controle.  De roep om verplichte registratie van DNA enz...

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Terwijl de prijs van de kerosine aan gunstige tarieven staat, de voltallige PS mag ook uit helicopters gedropped worden boven de Noordzee. Die nationalisten willen bedrijven die automatiseren nu gaan belasten.

Ik vind dat dergelijke zooi die zowel nationalistisch als communistisch wil de economie verder naar de haaien helpen gerust gratis zaken mag hebben. Free helicopter rides. Boven de Noordzee en boven Noord Korea. Dan kunnen ze direkt nagaan hoe tof, gezellig en iedereen happy happy joy joy is door gelijkheid en redistributie van eigendom. De warme, leuke gemeenschap, voor en door iedereen.

13731649_1201790973204679_13008486845100

Dit geldt ook voor tsjeven, groenen en conserven.

Link naar reactie

Ik ben voor zover ik weet nog nooit een groepje manspersonen tegengekomen, luid roepend en keet schoppend doordat ze allemaal wat teveel witloof verorberd hadden.

Ik zei al, ik was nog suf van de verdoving. ;) anders had ik wel wat stennis geschopt. Nu lagen alleen de verplegers in een deuk. Geen idee wie of wat stuvio is....

 

De waarde van alcohol wordt overschat...mensen die vinden dat ze "meer zichzelf zijn" een slok op wantrouw ik dan weer... Kan ook niet tegen oeverloos gezuip en de gevolgen ervan. Heb geen enkel probleem met iemand die graag van een single malt geniet of een wijntje bij het eten wil, ga alleen protesteren als men het mij opdringt. Geldt ook voor mensen die me witlof opdringen, ook al zijn het de Beatles ("witlof from me too you")

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het is dan ook geen toeval dat de Waalse vlag bestaat uit de rode en gele kleur...net zoals...


New_USSR.png


be-wl.gif
Lekker mercantilistisch doen...zoals Trump. En zoals de N-VA.

Verder wel FN wapens verpatsen aan de achterlijke brulapen in de Saudische zandbak, dat dan weer wel...

Link naar reactie

Het gebeurt niet veel maar nu vind ik dat de Walen gelijk hebben, tenzij het enkel is om nog iets extra te krijgen, wat me nog niet zou verwonderen. Ongelofelijk, ik had niet gedacht dat die handelsverdragen er toch zouden komen, zo'n gedrochten.

 

Nou, het zou honderden miljoenen aan invoerrechten (belastingen) schelen. Daar zou Kam. Mauser moeten achterstaan.

Link naar reactie

VAD - een gesubsidieerde vergaarbak voor luie ambtenaren en sociaal accidentjes die geboren werden met 2 linkerhanden en een waterhoofd - vindt dat alcohol moet duurder worden. Alcohol mag ook niet meer verkocht worden langs autosnelwegen en er moet een avondklok komen wanneer er nog alcohol mag verkocht worden in nachtwinkels.

 

Wat een uitschot zeg. Dat zouden we moeten kunnen te lijf gaan met vlammenwerpers en gans dat ambtenarennest uitroken en verkolen.

 

Mensen die geen alcohol drinken zijn zeer te wantrouwen, laf en zouden best uit helicopters gedropped worden boven de Noordzee.

 

Kein mitleid.

 

QED

Link naar reactie

Dit forum zou zoveel beter worden als het de mogelijkheid bood om sommige gebruikers te ignoren.

 

Ik ben al een keer bijna een jaar weggebleven om de uitspraken van die neonazi hierboven. Als dit zo doorgaat, dan kijk ik weer eens verder of er niet een stripforum te vinden is zonder dit soort politieke bullshit.

Link naar reactie

Nou, het zou honderden miljoenen aan invoerrechten (belastingen) schelen. Daar zou Kam. Mauser moeten achterstaan.

 

Onder CETA kunnen bedrijven in het geheim landen voor de rechter sleuren als ze menen financieel verlies te lijden vanwege de wetgeving in dat land, bv als een land fracking zou verbieden en nog veel meer, we weten eigenlijk wat voor beerput we hier gaan openen.

 

bv

"In 2013, the oil and gas company Lone Pine filed a $250-million ISDS lawsuit against Canada, after the state of Quebec issued a moratorium on fracking. TTIP and CETA will pave the way for an ever increasing number of such lawsuits."

Link naar reactie

Dit forum zou zoveel beter worden als het de mogelijkheid bood om sommige gebruikers te ignoren.

 

Ik ben al een keer bijna een jaar weggebleven om de uitspraken van die neonazi hierboven. Als dit zo doorgaat, dan kijk ik weer eens verder of er niet een stripforum te vinden is zonder dit soort politieke bullshit.

 

Je kunt dit nu al onder "negeervoorkeuren" onder je naam bovenaan.

Link naar reactie

Onder CETA kunnen bedrijven in het geheim landen voor de rechter sleuren als ze menen financieel verlies te lijden vanwege de wetgeving in dat land, bv als een land fracking zou verbieden en nog veel meer, we weten eigenlijk wat voor beerput we hier gaan openen.

 

bv

"In 2013, the oil and gas company Lone Pine filed a $250-million ISDS lawsuit against Canada, after the state of Quebec issued a moratorium on fracking. TTIP and CETA will pave the way for an ever increasing number of such lawsuits."

 

Nou, Magnette merkte op dat de EU en Canada al 7 jaar aan het onderhandelen waren, terwijl zijzelf (Wallonië, maar ik weet niet of het Gewest of de Gemeenschap is) nog maar 14 dagen hadden gehad om het document te bekijken.

Enerzijds vraag ik me af of dat betekent dat Magnette en C° 7 jaar lang te lui zijn geweest, maar anderzijds zag ik een foto waarop Magnette het verdrag vasthoudt, en het is inderdaad een flinke zeul. Hij heeft dus misschien wel gelijk.

 

Het was deze foto: Pas op: het is mogelijk dat hij NIET het CETA-verdrag vasthoudt, of niet alleen het CETA-verdrag. Politici zijn geslepen in indrukken scheppen die in hun kraam passen.

EU-CANADA-TRADE_5897967.jpg

 

Als Canada al problemen had door dat arbitrage-systeem, dan ik me moeilijk voorstellen dat Canada zo'n systeem nu zou aanvaarden.

Of het in het geheim zou kunnen, vraag ik me af.

De opmerking "will pave the way" is framing. Dat kun je van alles zeggen. Ik heb eens een verontwaardigd artikel gelezen van een meneer pastoor (van wie dacht je anders?) die beweerde dat de voorkeur voor chocopasta van schoolkinderen de weg vrijmaakte naar verslaving aan hard drugs.

Link naar reactie

Dit forum zou zoveel beter worden als het de mogelijkheid bood om sommige gebruikers te ignoren.

 

Ik ben al een keer bijna een jaar weggebleven om de uitspraken van die neonazi hierboven. Als dit zo doorgaat, dan kijk ik weer eens verder of er niet een stripforum te vinden is zonder dit soort politieke bullshit.

 

Ach, als je ziet wie een bericht heeft geschreven, dan negeer je het desnoods toch gewoon?

Link naar reactie

Nou, Magnette merkte op dat de EU en Canada al 7 jaar aan het onderhandelen waren, terwijl zijzelf (Wallonië, maar ik weet niet of het Gewest of de Gemeenschap is) nog maar 14 dagen hadden gehad om het document te bekijken.

Enerzijds vraag ik me af of dat betekent dat Magnette en C° 7 jaar lang te lui zijn geweest, maar anderzijds zag ik een foto waarop Magnette het verdrag vasthoudt, en het is inderdaad een flinke zeul. Hij heeft dus misschien wel gelijk.

De onderhandelingen waren geheim en zijn maar onlangs openbaar gemaakt, Magnette heeft gelijk

 

De opmerking "will pave the way" is framing. Dat kun je van alles zeggen. Ik heb eens een verontwaardigd artikel gelezen van een meneer pastoor (van wie dacht je anders?) die beweerde dat de voorkeur voor chocopasta van schoolkinderen de weg vrijmaakte naar verslaving aan hard drugs.

Dat is in beginsel de stepping stone theory die in de VS gehanteerd wordt
Link naar reactie

Nou, Magnette merkte op dat de EU en Canada al 7 jaar aan het onderhandelen waren, terwijl zijzelf (Wallonië, maar ik weet niet of het Gewest of de Gemeenschap is) nog maar 14 dagen hadden gehad om het document te bekijken.

Enerzijds vraag ik me af of dat betekent dat Magnette en C° 7 jaar lang te lui zijn geweest, maar anderzijds zag ik een foto waarop Magnette het verdrag vasthoudt, en het is inderdaad een flinke zeul. Hij heeft dus misschien wel gelijk.

 

Het was deze foto:

 

Als Canada al problemen had door dat arbitrage-systeem, dan ik me moeilijk voorstellen dat Canada zo'n systeem nu zou aanvaarden.

Of het in het geheim zou kunnen, vraag ik me af.

De opmerking "will pave the way" is framing. Dat kun je van alles zeggen. Ik heb eens een verontwaardigd artikel gelezen van een meneer pastoor (van wie dacht je anders?) die beweerde dat de voorkeur voor chocopasta van schoolkinderen de weg vrijmaakte naar verslaving aan hard drugs.

Dat akkoord is nota bene door De Gucht onderhandeld toen de PS in de regering zat (en Di Rupo premier was). Het is belangrijk genoeg om er serieus naar te kijken, maar voor zoiets moet toch alles al jaren op papier staan vermoed ik?

Link naar reactie

Dat akkoord is nota bene door De Gucht onderhandeld toen de PS in de regering zat (en Di Rupo premier was). Het is belangrijk genoeg om er serieus naar te kijken, maar voor zoiets moet toch alles al jaren op papier staan vermoed ik?

Onderhandeld is veel gezegd, waarschijnlijk heeft hij het enkel mogen inkijken. Er was een kamer met de papieren in en EU parlementsleden mochten het inkijken maar niets opschrijven of fotograferen en niet openlijk over communiceren.

 

Het is ook een opstapje voor de bedrijven in de VS want een kantoor hebben in Canada is voldoende om Europese landen aan te kunnen klagen.

Link naar reactie

Onderhandeld is veel gezegd, waarschijnlijk heeft hij het enkel mogen inkijken. Er was een kamer met de papieren in en EU parlementsleden mochten het inkijken maar niets opschrijven of fotograferen en niet openlijk over communiceren.

 

Het is ook een opstapje voor de bedrijven in de VS want een kantoor hebben in Canada is voldoende om Europese landen aan te kunnen klagen.

Volgens wat ik van hemzelf in de kranten lees heeft hij die onderhandelingen persoonlijk geleid ;) Zou ook kunnen, hij was toen Commisaris voor Handel.

 

Maar er is daarover toch al een heleboel gepubliceerd. De EU heeft ook al verschillende keren gezegd dat de lokale of Europese wetgeving altijd eerst komt. Ik hoop dat dat waar is en met al die desinformatie langs alle kanten weet je niet meer wat je moet geloven. :(

 

Onlangs nog die flauwekul over Mattetaarten. Die zouden geen beschermd regionaal product meer zijn. Dat is manifest onwaar, binnen de EU wijzigt er niks, maar in Canada gaan die inderdaad niet beschermd zijn, net zoals ze vandaag niet beschermd zijn in Canada of de rest van de wereld.

Link naar reactie

Dus het CETA akkoord is afgesprongen op de angst binnen Belgie dat de Canadezen de mattetaart markt naar zich toe gaan trekken ?

 

Wat een geweldig land is Belgie toch !

 

Het is allejezus aan toe nog waar ook, kunnen ze in G'bergen geen maple sirup gaan maken wanneer de mattentaart industrie (goed voor 156.879 banen) in elkaar stort ?

 

De Broederschap Geraardsbergse Mattentaart vreest voor "vervalste" mattentaarten uit Canada.

 

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2798182#

Link naar reactie

Volgens wat ik van hemzelf in de kranten lees heeft hij die onderhandelingen persoonlijk geleid ;) Zou ook kunnen, hij was toen Commisaris voor Handel.

 

Maar er is daarover toch al een heleboel gepubliceerd. De EU heeft ook al verschillende keren gezegd dat de lokale of Europese wetgeving altijd eerst komt. Ik hoop dat dat waar is en met al die desinformatie langs alle kanten weet je niet meer wat je moet geloven. :(

 

Onlangs nog die flauwekul over Mattetaarten. Die zouden geen beschermd regionaal product meer zijn. Dat is manifest onwaar, binnen de EU wijzigt er niks, maar in Canada gaan die inderdaad niet beschermd zijn, net zoals ze vandaag niet beschermd zijn in Canada of de rest van de wereld.

 

Als de locale wetgeving eerst komt, waarom kunnen bedrijven dan landen voor de rechter slepen hierover? Je merkt dat er stront aan de knikker is.

 

bv die mattentaart, die is in de EU een beschermd regionaal product maar niet in Canada, die kunnen industrieel mattentaarten maken en ook als zodanig verkopen. Locale wetgeving komt dan toch niet op de eerste plaats? Wat als ze die Canadese mattentaarten hier willen verkopen?

Link naar reactie

Dus het CETA akkoord is afgesprongen op de angst binnen Belgie dat de Canadezen de mattetaart markt naar zich toe gaan trekken ?

 

Wat een geweldig land is Belgie toch !

 

Het is allejezus aan toe nog waar ook, kunnen ze in G'bergen geen maple sirup gaan maken wanneer de mattentaart industrie (goed voor 156.879 banen) in elkaar stort ?

 

De Broederschap Geraardsbergse Mattentaart vreest voor "vervalste" mattentaarten uit Canada.

 

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2798182#

 

Hollandse Gouda is wel beschermd door CETA, het is gewoon een ingewikkeld kluwen waar ze zelf niet meer uit komen en dat is dan nog maar beschermde streekproducten.

 

Dus in Europa mogen de mattentaarten enkel in Geraardsbergen gemaakt worden maar de Canadezen mogen ze wel maken, mag een Belgische firma ze maken en uitvoeren naar Canada maar niet verkopen in België? het is gewoon belachelijk.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Onder CETA kunnen bedrijven in het geheim landen voor de rechter sleuren als ze menen financieel verlies te lijden vanwege de wetgeving in dat land, bv als een land fracking zou verbieden en nog veel meer, we weten eigenlijk wat voor beerput we hier gaan openen.

 

bv

"In 2013, the oil and gas company Lone Pine filed a $250-million ISDS lawsuit against Canada, after the state of Quebec issued a moratorium on fracking. TTIP and CETA will pave the way for an ever increasing number of such lawsuits."

Er zijn altijd wel ergens voorbeelden te vinden van zaken die verkeerd zijn gelopen, zowel onder een systeem waarbij een overheid het laatste woord heeft, alsonder een systeem waarbij andere spelers op de markt ook een zeg hebben. Om nu te stellen dat een systeem, waarbij de overheid altijd het laatste woord moet hebben en in feite altijd het juiste vonnis velt, is ten zeerste te wantrouwen en af te keuren.

 

We weten dat in een huidig systeem, waarbij de overheid veel controle heeft op de economie, het altijd de overheid is die bedrijven veroordeelt tot grote geldboetes wegens het overtreden van regels die de overheid zelf heeft opgesteld en die enkel maar de overheid zelf kan aanpassen. Allemaal heel eerlijk enz... :e003:

 

Op vlak van economie zitten we met een systeem dat feitelijk vergelijkbaar is met de katholieke Roomse Kerk die het monopolie op geloof, spirituele waarheid en goddelijke gerechtigheid/waarachtigheid had. We weten ook hoe zaligmakend dit was...

 

Met CETA zou het ook mogelijk zijn dat de North Dakota natives, het oliebedrijf, hetgene dat de overheid aan haar zijde heeft, zou kunnen aanklagen wegens onteigening en illegale exploitatie van de gronden...

 

Maar blijkbaar zijn de rechten van diegene, waarvoor de linkse antiglobalisten denken te moeten opkomen, in feite van geen enkel belang. Zolang ze maar een lobbygroep kunnen vormen en er een politieke fractie uit kunnen laten groeien die kan voortbestaan met belastinggeld.

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Dit forum zou zoveel beter worden als het de mogelijkheid bood om sommige gebruikers te ignoren.

 

Ik ben al een keer bijna een jaar weggebleven om de uitspraken van die neonazi hierboven. Als dit zo doorgaat, dan kijk ik weer eens verder of er niet een stripforum te vinden is zonder dit soort politieke bullshit.

Kijk Hounddog: jij staart je blind op het feit dat ik nogal straffe taal gebruik en fysieke bedreigingen onder woorden breng. Maar het kan toch niet dat men zomaar zaken kan verbieden waarbij geen fysiek letsel kan toegebracht kan worden aan anderen. Als je zo'n lobbygroepen toestaat en daarin meegaat in hun denken - trouwens het zijn niet enkel lobbygroepen uit de private sektor, maar ook overheid, zoals religieus geïnspireerde politieke partijen - dan zijn we weer even ver als een 60-70-100 jaar geleden.

 

Wanneer je een structuur macht geeft, die dan wetten kan opstellen waaraan iedereen - ook diegenen die daar voor de volle 100% tegen zijn, dan ben je al gevaarlijk bezig. Dan heb je in feite al de deur half opengezet voor een totalitair regime.

 

Verder maak ik een onderscheid tussen vrije markt democratie en mob rule democratie, ofte een meerderheidbeslissingsmechanisme. Dit laatste is te mijden en ik veracht het dan ook.

Indien je democratie gelijkstelt als: de meerderheid beslist en kan op die manier een complete maatschappij overheersen - mob rule - dan heb je aan mij een fervente tegenstander en een anti-democraat.

 

Je moet weten dat structuren als de VAD (vereniging voor alcohol en andere drugproblemen ), Vlaams Vredes Instituut, Vlaamse Automobilisten Bond, allerlei zogenaamde "belangen"organisaties zijn die vooral in hun eigenbelang handelen en afhankelijk zijn van een hoop subsidies. En dus in feite in het belang van de overheid handelen, gezien zij een indirekte verlenging zijn van de overheid, een halve overheidsdienst.

 

Net zoals een fietsersbond die staat te pleiten voor een invoering van een verplichte verzekering voor fietsers en een verplicht rijexamen voor fietsers.  Als je zo'n voorstellen verneemt van dergelijke organisaties dan gaat er toch al een serieuze bel rinkelen bij mij.

 

Dat is gewoon de overheid die controle wil winnen op het individu en allerlei gevaren en risicovolle situaties, handelingen en dies meer aanhaalt, uitvindt en aandikt om de publieke opinie voor zich te winnen, zodat het gros van het overtuigde publiek de volgende keer stemt op partijen die "iets" aan de "problematiek" zouden kunnen doen...

 

Dat een kleuter met dergelijke onzin te overhalen valt, misschien. Maar alleszins geen personen zoals ik.

 

Dus ja...laat de heli's maar wat rondjes vliegen. Ter verdediging van de individuele vrijheid.

 

Het stigma neonazi neem ik er graag bij.

 

Bij een  volgende aanval op mijn persoon mag je gerust ook diehard-goelag-communist kleven. Dergelijke verwijten heb ik al meermaals te horen en te lezen gekregen van lieden die een sterke overheid voorstaan en maatschappelijke modellen en voorstellen te aanhoren krijgen die de persoonlijke en economische vrijheid voorstaan.

 

Rechts-conservenstrekking noemt anarchen zoals mij: hippies ( vrijheid in drug en drankgebruik ), vuile linksen enz...

Links, communisten, sociaaldemocraten, vakbonders en ander naïef tuig noemt types als mij: nazi's, smerige kapitalisten ( vrijheid in kapitaalwinning en verkeer )...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Dus het CETA akkoord is afgesprongen op de angst binnen Belgie dat de Canadezen de mattetaart markt naar zich toe gaan trekken ?

 

Wat een geweldig land is Belgie toch !

 

Het is allejezus aan toe nog waar ook, kunnen ze in G'bergen geen maple sirup gaan maken wanneer de mattentaart industrie (goed voor 156.879 banen) in elkaar stort ?

 

De Broederschap Geraardsbergse Mattentaart vreest voor "vervalste" mattentaarten uit Canada.

 

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2798182#

Onder CETA kunnen ze in Canada wel mattetaart maken, maar gewoon niet meer de Geraardbergse Mattetaart, enfin die naam gebruiken. Ze kunnen in België, die wel importeren, onder de naam: "Canadese Mattetaart" of wat dan ook. Enfin, het is gewoon de merknaam die ze niet kunnen gebruiken. Feitelijk niks aan de hand. Iedereen kan produceren, exporteren en importeren. En de Geraardbergers kunnen  hun merknaam blijven behouden.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Als de locale wetgeving eerst komt, waarom kunnen bedrijven dan landen voor de rechter slepen hierover? Je merkt dat er stront aan de knikker is.

 

bv die mattentaart, die is in de EU een beschermd regionaal product maar niet in Canada, die kunnen industrieel mattentaarten maken en ook als zodanig verkopen. Locale wetgeving komt dan toch niet op de eerste plaats? Wat als ze die Canadese mattentaarten hier willen verkopen?

Dan moet dat gewoon kunnen. De potentiële koper/het individu beslist dan of het een goed product is of niet.  Indien de Canadezen brol produceren, dan zal het niet meer gekocht/verkocht worden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...