Ga naar inhoud

Trieste Gebeurtenis


Freakzilla

Recommended Posts

Ach, dat gaat ferm meevallen, de media heeft 'm veel slechter voorgesteld dan wat hij is. Hij wil positieve veranderingen en heeft ook de senaat mee om dat te doen, vooral op buitenlands beleid verwacht ik veel van hem, die oorlogen in het Midden Oosten mogen eindelijk eens stoppen in plaats van meer olie op het vuur te gooien. Ik volg dat nu al lang en de VS blijft maar foute beslissingen nemen, erg frustrerend.

Link naar reactie

Die staat er al lang onder toezicht van Bill Clinton, Bush en Obama die jaarlijks duizenden migranten in de gevangenis steken omdat ze de grens proberen over te steken.

 

31017_mexican_border_wallf.jpg

Je moet even een foto van een paar meter verderop laten zien. Daar stopt het hek ineens en kun je er gewoon langs lopen.

Link naar reactie

Die staat er al lang onder toezicht van Bill Clinton, Bush en Obama die jaarlijks duizenden migranten in de gevangenis steken omdat ze de grens proberen over te steken.

 

31017_mexican_border_wallf.jpg

 

Ik heb op tv gezien dat die muur net buiten een amerikaans stadje gewoon eindigt. De boer die daar woont klaagt steen en been dat al die Spics (zijn omschrijving niet de mijne) gewoon om die muur rondlopen. En dan nog, hoeveel agenten heb je nodig om de 1000 km te beveiligen, dat wordt een miljarden klus die dus never uitgevoerd gaat worden.

 

edit wat JPAR al schreef.

Link naar reactie

Ik heb op tv gezien dat die muur net buiten een amerikaans stadje gewoon eindigt. De boer die daar woont klaagt steen en been dat al die Spics (zijn omschrijving niet de mijne) gewoon om die muur rondlopen. En dan nog, hoeveel agenten heb je nodig om de 1000 km te beveiligen, dat wordt een miljarden klus die dus never uitgevoerd gaat worden.

 

edit wat JPAR al schreef.

In WO1 hadden ze daar iets op gevonden:

 

20033-afb-01-grens-belgi%C3%AB-nederland

Link naar reactie

Ik heb op tv gezien dat die muur net buiten een amerikaans stadje gewoon eindigt. De boer die daar woont klaagt steen en been dat al die Spics (zijn omschrijving niet de mijne) gewoon om die muur rondlopen. En dan nog, hoeveel agenten heb je nodig om de 1000 km te beveiligen, dat wordt een miljarden klus die dus never uitgevoerd gaat worden.

 

edit wat JPAR al schreef.

 

Dat is inderdaad waar maar waarom dan Trump hiervoor belachelijk maken en niet Clinton en Obama die hem werkelijk onderhouden?

 

Het toont gewoon nog eens aan hoe vooringenomen de media was in deze campagne, van Amerikaanse media waren we dit al gewoon maar de onze nam het deze keer gewoon openlijk over. Een extreem dieptepunt voor onze 'vrije' pers.

Link naar reactie

In WO1 hadden ze daar iets op gevonden:

 

Gewoon die draden doorknippen, het werkte omdat elektriciteit nog een relatief nieuwe uitvinding was en propaganda. Een muur kan nooit werken, het enige wat kan gebeuren is de aantrekkingskracht verminderen en de situatie in het thuisland verbeteren, al de rest is dweilen met de kraan open.

Link naar reactie

Dat is inderdaad waar maar waarom dan Trump hiervoor belachelijk maken en niet Clinton en Obama die hem werkelijk onderhouden?

 

Het toont gewoon nog eens aan hoe vooringenomen de media was in deze campagne, van Amerikaanse media waren we dit al gewoon maar de onze nam het deze keer gewoon openlijk over. Een extreem dieptepunt voor onze 'vrije' pers.

Dat denk ik niet, wij lezen hier voornamelijk de 'serieuze' media en die zijn heel kritisch over Trump. Er zijn echter niet zoveel Amerikanen die de Washington Post lezen. De Trump kiezers kijken en lezen naar de rechts conservatieve pers ala Fox News en die hebben in de voorbije jaren massaal drek gespuwd op Obama en de Democraten. Het resultaat zein we nu.

Link naar reactie

Dat denk ik niet, wij lezen hier voornamelijk de 'serieuze' media en die zijn heel kritisch over Trump. Er zijn echter niet zoveel Amerikanen die de Washington Post lezen. De Trump kiezers kijken en lezen naar de rechts conservatieve pers ala Fox News en die hebben in de voorbije jaren massaal drek gespuwd op Obama en de Democraten. Het resultaat zein we nu.

 

Je zag hier letterlijk dezelfde artikelen als in de VS, er werd geen moeite gedaan om er zelf iets van te maken. Als je zo'n deel sites volgt valt dat erg op.

Link naar reactie

Er zijn in de VS echt wel enkele serieuze kranten. Het probleem is dat die bijna niet gelezen worden. Het merendeel van de bevolking daar kan Mexico niet eens vinden op een kaart en hun standpunten halen ze bij Rush Limbaugh en Breitbart. Dat is toch geen degelijke manier om een democratie te laten functioneren.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

euhhhhh we zitten al een tijdje in een mini recessie......

Wereldwijd bedoel ik. En in Nederland hebben we toch geen recessie?

 

Misschien biedt het ook wel weer kansen als Trump zich voornamelijk op de landelijke economie gaat richten en bedrijven zich terugtrekken uit de VS. Krijgen we misschien wel een Europees en Aziatisch handelsblok?

Link naar reactie

Nee. Maar als het politieke plan van Trump doorgaat en hij zich voornamelijk richt op binnenlandse bedrijven is het een logisch gevolg.

 

Volgens z'n toespraak wil hij de infrastructuur vernieuwen en dat zal automatisch de economie helpen, dat is de goeie manier om binnenlandse bedrijven te helpen en op korte termijn mensen aan het werk te zetten.

 

Hij wil besparen in het leger door efficiënter en goedkoper te werken, het is belachelijk dat een nagel in het Amerikaanse leger 10 keer duurder is dan een nagel in het Russische. De corruptie zit daar wel erg diep dus ik weet niet of het hem zal lukken. Hij heeft ook geen interesse in wereld dominantie en de omsingeling van Rusland die nu bezig is met als enige doel om de wapenverkoop te helpen, Zweden heeft verdorie Amerikaanse anti-onderzeeër apparatuur gekocht vanwege een spook onderzeeër die (weten we nu) nooit bestaan heeft.

Link naar reactie

In Amerika wel. Maar als de economie zo is dat de dollars ook uitgegeven worden in Amerika heeft de rest van de wereld er toch niets aan? En daar wil Trump op inzetten. Bijv. De staalindustrie terughalen, olie van eigen bodem enz. Een handelsverdrag zoals TTIPP (niet dat ik daar op zit te wachten) zal nu waarschijnlijk ook niet doorgaan.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...