Ga naar inhoud

Trieste Gebeurtenis


Freakzilla

Recommended Posts

Volgens z'n toespraak wil hij de infrastructuur vernieuwen en dat zal automatisch de economie helpen, dat is de goeie manier om binnenlandse bedrijven te helpen en op korte termijn mensen aan het werk te zetten.

 

Hij wil besparen in het leger door efficiënter en goedkoper te werken, het is belachelijk dat een nagel in het Amerikaanse leger 10 keer duurder is dan een nagel in het Russische. De corruptie zit daar wel erg diep dus ik weet niet of het hem zal lukken. Hij heeft ook geen interesse in wereld dominantie en de omsingeling van Rusland die nu bezig is met als enige doel om de wapenverkoop te helpen, Zweden heeft verdorie Amerikaanse anti-onderzeeër apparatuur gekocht vanwege een spook onderzeeër die (weten we nu) nooit bestaan heeft.

Ik zeg ook niet dat er niet heel veel dingen beter kunnen, maar het gevolg van deze beslissingen is dat je Amerika van het wereldtoneel haalt. De globalisering waar we met zijn allen mee bezig zijn valt voor Amerika weg. Dat gaat gevolgen hebben. Dat kan niet anders. Daarom ook dat ik hoop dat Europa en Azie zich als handelsblokken zullen gaan manifesteren. Het is echter nog maar de vraag of dat zal gebeuren met alle stromingen en onrust die hier gaande zijn.

Link naar reactie

Amerika is sowieso al een individualistisch land. Dat zit in de cultuur ingebed. Daarom vertrouwen ze ook vooral op regels en afspraken. Alles wordt dichtgetimmerd in contracten. Wereldwijd geeft dit altijd al culturele spanningen tijdens onderhandellingen en zakendoen. Verwacht je dat dat nu beter zal gaan worden als er alleen ingezet wordt op de eigen economie. Zullen bedrijven dan geneigd zijn om snel zaken te doen, om toegeefelijk te zijn in onderhandelingen enz., of zullen ze andere allianties en mogelijkheden gaan exploreren?

Link naar reactie

. Daarom ook dat ik hoop dat Europa en Azie zich als handelsblokken zullen gaan manifesteren. 

 

Europa hangt als los zand aan elkaar. Azië als een geheel bestaat niet. China in een recessie. In Zuid-Korea rommelt het. Zuid-Amerika stelt niet meer voor. Afrika blijft uitgemolken worden. Enkel Japan en India houden stand. 

 

Rusland ziet mi nu zijn kans schoon ( uitgaves in defensie zijn maal x, opkopen van gebouwen in finland, militaire oefeningen in Montenegro, met de onderzeëervloot varen door de noordzee,... ) en zo'n type als Erdogan die gaat nu ook wel zijn kans ruiken. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Europa hangt als los zand aan elkaar. Azië als een geheel bestaat niet. China in een recessie. In Zuid-Korea rommelt het. Zuid-Amerika stelt niet meer voor. Afrika blijft uitgemolken worden. Enkel Japan en India houden stand.

 

Rusland ziet mi nu zijn kans schoon ( uitgaves in defensie zijn maal x, opkopen van gebouwen in finland, militaire oefeningen in Montenegro, met de onderzeëervloot varen door de noordzee,... ) en zo'n type als Erdogan die gaat nu ook wel zijn kans ruiken.

Ik denk ook dat je gelijk hebt. Daarom spreek ik ook over hoop en niet over verwachting.

Link naar reactie

Europa hangt als los zand aan elkaar. Azië als een geheel bestaat niet. China in een recessie. In Zuid-Korea rommelt het. Zuid-Amerika stelt niet meer voor. Afrika blijft uitgemolken worden. Enkel Japan en India houden stand. 

 

Rusland ziet mi nu zijn kans schoon ( uitgaves in defensie zijn maal x, opkopen van gebouwen in finland, militaire oefeningen in Montenegro, met de onderzeëervloot varen door de noordzee,... ) en zo'n type als Erdogan die gaat nu ook wel zijn kans ruiken.

Die onderzeeboot vaarde boven water en volgde de gewone zeeroutes, opletten met wat de media zegt. Voor de rest denk ik ook dat je gelijk hebt, er zal de volgende 10 jaar opnieuw veel gebeuren maar dat is niet te voorspellen.

Link naar reactie

Die onderzeeboot vaarde boven water en volgde de gewone zeeroutes, opletten met wat de media zegt. Voor de rest denk ik ook dat je gelijk hebt, er zal de volgende 10 jaar opnieuw veel gebeuren maar dat is niet te voorspellen.

 

Er zijn verschillende incidenten geweest met onderzeeboten in de Noordzee de laatste jaren...  Dat eskader voer idd publiek en boven water. 

 

Hoe zou het zijn met Nostradamus?

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ben benieuwd of de Mexicanen die 1000 km lange muur gaan betalen, ben ook benieuwd waar the donald de triljoenen vandaan haalt om al die belastingverlagingen mee te betalen.

 

ps de brexit moet nog komen....

Overheid afbouwen. Geen oorlog voeren met Iran, Rusland, alle troepen naar huis. Geen kindergeld, geen subsidies aan allerlei industrietakken. Dan moet je ook geen geld gaan stelen bij de burger.

 

Logisch toch?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik ben dan weer benieuwd of al die beroemdheden die beweerden te gaan verhuizen wanneer Trump president werd nu ook echt gaan verhuizen.

Hopelijk, dan zijn we verlost van hun gebral, onkunde en hun uiergedrag dat veel centen kost bij de belastingbetaler.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Dat denk ik niet, wij lezen hier voornamelijk de 'serieuze' media en die zijn heel kritisch over Trump. Er zijn echter niet zoveel Amerikanen die de Washington Post lezen. De Trump kiezers kijken en lezen naar de rechts conservatieve pers ala Fox News en die hebben in de voorbije jaren massaal drek gespuwd op Obama en de Democraten. Het resultaat zein we nu.

En hellery ophemelen alsof ze een soort messias is die vrouwen een superstatus zou kunnen geven, armoede wegwerken, en een land ombouwen tot een veilige thuishaven - wat dat dan ook moge zijn, geen kat die het weet, is wel objectief?

 

Op krantenredcties hebben ze dan ook geen echt goede economen rondlopen, of het moeten van die Krugman-klonen zijn die een harde krijgen van big government en big spending politics.

Breaking windows for a better tomorrow.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Er zijn in de VS echt wel enkele serieuze kranten. Het probleem is dat die bijna niet gelezen worden. Het merendeel van de bevolking daar kan Mexico niet eens vinden op een kaart en hun standpunten halen ze bij Rush Limbaugh en Breitbart. Dat is toch geen degelijke manier om een democratie te laten functioneren.

Limbaugh is inderdaad een uilebal. Breitbart is al iets beter, maar blijft ook wat in het vaarwater van de GOP, waarbij ze enerzijds ballonetjes oplaten over minder overheid en anderzijds dan weer protectionistische maatregelen, orde en tucht enz...

 

Maar de progressives zijn al geen haar beter. NY Times met hun debiele krugman, Huff Post met hun all star feminazi redactie en andere gazetjes waar ze in feite helemaal niets af weten van welvaartscreatie en economie.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja. En alles gericht op de binnenlandse economie. Eigen land eerst. Hmmm waar horen we dat meer? Oja. Straks verkiezingen in Nederland, Frankrijk en Duitsland.

Maar de complete westerse wereld drijft op die malafide en compleet krankzinnige, destructieve Keynesiaanse benadering van economie. Zowel rechts, links, centrum, allemaal staan ze voor big government en schulden maken. En inflatie.

 

Of je dan een roeper hebt die komt te vertellen dat men de werklozen minder geld zal geven, of een verwaaid dwaallicht die beweert dat men meer moet inzetten op de internationale samenwerking voor de bescherming van een of ander weet ik veel en dat zoiets ook wel jobs kan opleveren ( NGO's en andere schimmige overheidsadministraties ), dat maakt allemaal geen bal uit.

 

Het dogma is: we creëren welvaart en jobs met lenen en pakken geld bij te drukken. Maar zo werkt onze fysieke wereld niet.

 

Link naar reactie

Er zijn verschillende incidenten geweest met onderzeeboten in de Noordzee de laatste jaren...  Dat eskader voer idd publiek en boven water. 

 

 

vers van de pers : http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2970564/2016/11/09/Russen-verjagen-Nederlandse-onderzeeer-in-Middellandse-Zee.dhtml 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Nee. Maar als het politieke plan van Trump doorgaat en hij zich voornamelijk richt op binnenlandse bedrijven is het een logisch gevolg.

Hij ging toch de fed auditten?  Verder zie ik niet in wat voor goeds er kan komen van devaluatie...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Europa hangt als los zand aan elkaar. Azië als een geheel bestaat niet. China in een recessie. In Zuid-Korea rommelt het. Zuid-Amerika stelt niet meer voor. Afrika blijft uitgemolken worden. Enkel Japan en India houden stand. 

 

Rusland ziet mi nu zijn kans schoon ( uitgaves in defensie zijn maal x, opkopen van gebouwen in finland, militaire oefeningen in Montenegro, met de onderzeëervloot varen door de noordzee,... ) en zo'n type als Erdogan die gaat nu ook wel zijn kans ruiken. 

Maar da's gewoon uiterlijk vertoon. Rusland staat op instorten. verder is het daar zo corrupt als de pest. Putine en zijn oligarchenkliek verpatsen gewoon olie, gas en wapens. Verder is hun economie niet echt groter dan de Benelux.

 

Hun militaire macht is ook niet echt vet. Feitelijk gewoon een landleger met hier en daar een boot en een vliegtuig. Ze hebben nog een tank of 1500.  Komende van 26 000 tot enkele jaren geleden.

 

Toen een half jaar geleden de Arabieren de olieprijs naar beneden haalden werd het toch even slikken voor putine. Niet verwonderlijk, de Russische industrie is niet veel meer dan olie en gas.

Single point of failure. Zelfde als met Venezuela. Inzetten op 1 paard. Als dit dan ziek wordt, dan heb je het vlaggen, natuurlijk.

Link naar reactie

Maar da's gewoon uiterlijk vertoon. Rusland staat op instorten. verder is het daar zo corrupt als de pest. Putine en zijn oligarchenkliek verpatsen gewoon olie, gas en wapens. Verder is hun economie niet echt groter dan de Benelux.

 

Hun militaire macht is ook niet echt vet. Feitelijk gewoon een landleger met hier en daar een boot en een vliegtuig. Ze hebben nog een tank of 1500.  Komende van 26 000 tot enkele jaren geleden.

 

Toen een half jaar geleden de Arabieren de olieprijs naar beneden haalden werd het toch even slikken voor putine. Niet verwonderlijk, de Russische industrie is niet veel meer dan olie en gas.

Single point of failure. Zelfde als met Venezuela. Inzetten op 1 paard. Als dit dan ziek wordt, dan heb je het vlaggen, natuurlijk.

 

Kier ben ik het dan weer eens met Mausert..... Ik blijf wel van mening dat een isolationistische Amerika geen fijn idee is voor een export land als Nederland.....

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Kier ben ik het dan weer eens met Mausert..... Ik blijf wel van mening dat een isolationistische Amerika geen fijn idee is voor een export land als Nederland.....

Klopt. De US was nochtans altijd voor vrijhandel.

 

Vandaar dat ik ook Trump als een mercantilist zie. En dat is ie ook.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Clinton ging het ook doen, hoor. En ze had al een hele wetgeving klaar om beginnende bedrijven te taxeren. Zie je, niet zo heel veel verschil tussen die 2. Behalve dat Trump dan, buiten wrevel veroorzaken met zijn tariefpolitiek, geen grote militaire ondernemingen wil opzetten.

Clinton is pro dienstplicht voor vrouwen. Geeft je ook te denken..."equality"... :e009:

Link naar reactie

Jezus, the angry dumb white vote has won !

Ik ben op Facebook met enkele honderden yanks "bevriend", en vergeet dat maar.

Vrouwen, hispanics, afro-americans, waren even massaal pro Trump en vooral contra Clinton.

 

Niet alles klakkeloos overnemen van wat belerend links graag zelf wil geloven...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Ik ben op Facebook met enkele honderden yanks "bevriend", en vergeet dat maar.

Vrouwen, hispanics, afro-americans, waren even massaal pro Trump en vooral contra Clinton.

 

Niet alles klakkeloos overnemen van wat belerend links graag zelf wil geloven...

 

Dus Trump is eigenlijk een heel prettige,, fijnbesnaarde man die hispanics helemaal geen verkrachtende moordenaars noemt ? Hij is ook zo vriendelijk t.a.v. vrouwen ? Ik ben dus geheel geindoctrineerd mbt Trump ? Al die rare dingen werden door een dubbelganger gespuid  ? Nou dan is het helemaal goed!

Link naar reactie

Dus Trump is eigenlijk een heel prettige,, fijnbesnaarde man die hispanics helemaal geen verkrachtende moordenaars noemt ? Hij is ook zo vriendelijk t.a.v. vrouwen ? Ik ben dus geheel geindoctrineerd mbt Trump ? Al die rare dingen werden door een dubbelganger gespuid ? Nou dan is het helemaal goed!

Waar zeg ik dat? Ik begrijp geen snars van je me in de mond legt. Ik reageerde louter op je opmerking over dom blank rechts. Daar is allang niks meer van aan om fenomenen als dit te verklaren. Hopelijk snappen de media en zij die ze blindelings volgen dit ook eens. Maar ik vrees het ergste. In plaats van eens mea culpa te slaan en eens te bezinnen ipv alles maar als populisme te omschrijven, zitten onze opinie-en beleidsmakers langs linkerkant zich alweer te verkneukelen over het feit dat hij nu vast wel weer, gedwongen door de realiteit, flink bakzeil zal moeten halen. Misschien schaffen we maar beter de democratie af, als dit het enige antwoord is op wat er overal meer en meer opgang maakt.

 

En wat betreft die steun onder vrouwen, latino's en zwarten, daar duidde Jan Segers van HLN vanmiddag ook al op. De vlag van dom blank rechts dekt allang de lading niet meer. Pas nu zie je dit stilaan in wat columns en verslagen van journalisten ter plekke verschijnen.

Als ze dat ter plekke al konden zien, dan moeten ze die mythe ook niet ondersteunen.

En dan maar verwonderd zijn dat de onvrede alleen maar toeneemt...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Een aanzienlijk deel van anarcho's/ancaps, libertariërs, agoristen en andere vrijgeesten die ronduit anti-Clinton zijn, sterk pro wapenbezit, anti-fed, overheidsafbouw, non-interventionistisch, pro-private milities enz...die worden door retep en de meerderheid in Europa die pro hellery zijn even makkelijk weggezet als dom blank rechts, triggerhappy wapenfreaks enz...

Kortom: the deplorables.
Nu ja, dan ben ik maar een deplorable.

Dat is de 'objectiviteit' die er dan zou moeten zijn bij de "kwaliteitspers" in Europa.

Link naar reactie

Waar zeg ik dat? Ik begrijp geen snars van je me in de mond legt. Ik reageerde louter op je opmerking over dom blank rechts. Daar is allang niks meer van aan om fenomenen als dit te verklaren. Hopelijk snappen de media en zij die ze blindelings volgen dit ook eens. Maar ik vrees het ergste. In plaats van eens mea culpa te slaan en eens te bezinnen ipv alles maar als populisme te omschrijven, zitten onze opinie-en beleidsmakers langs linkerkant zich alweer te verkneukelen over het feit dat hij nu vast wel weer, gedwongen door de realiteit, flink bakzeil zal moeten halen. Misschien schaffen we maar beter de democratie af, als dit het enige antwoord is op wat er overal meer en meer opgang maakt.

 

En wat betreft die steun onder vrouwen, latino's en zwarten, daar duidde Jan Segers van HLN vanmiddag ook al op. De vlag van dom blank rechts dekt allang de lading niet meer. Pas nu zie je dit stilaan in wat columns en verslagen van journalisten ter plekke verschijnen.

Als ze dat ter plekke al konden zien, dan moeten ze die mythe ook niet ondersteunen.

En dan maar verwonderd zijn dat de onvrede alleen maar toeneemt...

 

aha ik leg wat in je mond ? 

 

Ik ben op Facebook met enkele honderden yanks "bevriend", en vergeet dat maar.

Vrouwen, hispanics, afro-americans, waren even massaal pro Trump en vooral contra Clinton.

 

Niet alles klakkeloos overnemen van wat belerend links graag zelf wil geloven... 

 

Jij beweert nochthans dat: ik Alles klakkelooos overneem van belerend links.

 

Alsof ik niet in staat ben om mijn eigen mening te vormen...........

 

Ik hoor Donald Trump de meest vreselijke dingen zegnen over hispanics en vrouwen, ik hoor hem onrealiseerbare zaken over de belastingen brullen, ik zie hem als een Bokito rondrazen. Dat heb ik zelf gezien en gehoord, daar heb ik geen belerende linkse lieden voor nodig.

 

Ik ben btw zeker niet links.....

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

aha ik leg wat in je mond ? 

 

Ik ben op Facebook met enkele honderden yanks "bevriend", en vergeet dat maar.

Vrouwen, hispanics, afro-americans, waren even massaal pro Trump en vooral contra Clinton.

 

Niet alles klakkeloos overnemen van wat belerend links graag zelf wil geloven... 

 

Jij beweert nochthans dat: ik Alles klakkelooos overneem van belerend links.

 

Alsof ik niet in staat ben om mijn eigen mening te vormen...........

 

Ik hoor Donald Trump de meest vreselijke dingen zegnen over hispanics en vrouwen, ik hoor hem onrealiseerbare zaken over de belastingen brullen, ik zie hem als een Bokito rondrazen. Dat heb ik zelf gezien en gehoord, daar heb ik geen belerende linkse lieden voor nodig.

 

Ik ben btw zeker niet links.....

Je bent sociaal democratisch links... en een milde inflatie gaat er ook wel in... :e007:

Link naar reactie

aha ik leg wat in je mond ?

 

Ik ben op Facebook met enkele honderden yanks "bevriend", en vergeet dat maar.

Vrouwen, hispanics, afro-americans, waren even massaal pro Trump en vooral contra Clinton.

 

Niet alles klakkeloos overnemen van wat belerend links graag zelf wil geloven...

 

Jij beweert nochthans dat: ik Alles klakkelooos overneem van belerend links.

 

Alsof ik niet in staat ben om mijn eigen mening te vormen...........

 

Ik hoor Donald Trump de meest vreselijke dingen zegnen over hispanics en vrouwen, ik hoor hem onrealiseerbare zaken over de belastingen brullen, ik zie hem als een Bokito rondrazen. Dat heb ik zelf gezien en gehoord, daar heb ik geen belerende linkse lieden voor nodig.

 

Ik ben btw zeker niet links.....

Laat maar...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...