Ga naar inhoud

Trieste Gebeurtenis


Freakzilla

Recommended Posts

Weeral een dodelijk ongeval aan de extreem korte oprit hier in Loppem, het stomme is dan nog dat er vlak erna nog een lange oprit is. Ik heb wegen en verkeer daar al jaren geleden eens over aangeschreven maar behalve een mooie mail gebeurt er niets, ik ga het nu eens proberen bij een krant.

 

loppem.jpg

Link naar reactie

Weeral een dodelijk ongeval aan de extreem korte oprit hier in Loppem, het stomme is dan nog dat er vlak erna nog een lange oprit is. Ik heb wegen en verkeer daar al jaren geleden eens over aangeschreven maar behalve een mooie mail gebeurt er niets, ik ga het nu eens proberen bij een krant.

 

attachicon.gifloppem.jpg

 

Loppem is inderdaad een erg gevaarlijke oprit. Je hebt er ballen van staal nodig, een scherpe blik en een erg vinnige auto. Vroeger ging ik daar vlakbij naar garage Maene met mijn Defender, en ik reed altijd door naar Brugge om dan langs daar de snelweg te nemen. Met een trage wagen kan je daar voor erg onaangename verrassingen komen te staan.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Weeral een dodelijk ongeval aan de extreem korte oprit hier in Loppem, het stomme is dan nog dat er vlak erna nog een lange oprit is. Ik heb wegen en verkeer daar al jaren geleden eens over aangeschreven maar behalve een mooie mail gebeurt er niets, ik ga het nu eens proberen bij een krant.

 

attachicon.gifloppem.jpg

Een mens vraagt zich al eens af wat voor soort "deskundigen" er feitelijk huizen op diensten zoals Stedebouw en departement wegen en verkeer...

Link naar reactie

Een mens vraagt zich al eens af wat voor soort "deskundigen" er feitelijk huizen op diensten zoals Stedebouw en departement wegen en verkeer...

Blijkbaar hebben ze wel geluisterd :e012: , vorige maand heb ik een artikel gemist waar ze aankondigen om de oprit te supprimeren via een 2e rotonde. De enige goeie oplossing, alleen jammer dat het zoveel jaar en doden heeft moeten kosten .

 

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170129_02701432

 

loppem.jpg

Link naar reactie
Alabama Theater Refuses to Screen ‘Beauty And the Beast’ Because of Josh Gad’s Gay Character

http://www.indiewire.com/2017/03/alabama-theater-boycotts-beauty-and-the-beast-josh-gads-gay-le-fou-1201789555/

In Rusland heeft er ook al een parlementslid geëisd om een boycot...

Het ergste is nog dat ik hier elke keer van schrik terwijl dit soort ideeën nog deccenia zullen rondwaren (tot mijn spijt). :e001:

Link naar reactie

Alabama Theater Refuses to Screen ‘Beauty And the Beast’ Because of Josh Gad’s Gay Character

http://www.indiewire.com/2017/03/alabama-theater-boycotts-beauty-and-the-beast-josh-gads-gay-le-fou-1201789555/

In Rusland heeft er ook al een parlementslid geëisd om een boycot...

Het ergste is nog dat ik hier elke keer van schrik terwijl dit soort ideeën nog deccenia zullen rondwaren (tot mijn spijt). :e001:

 

 

Oh, je moet nog niet eens zover zoeken. Ook bij ons krijgt die al vanuit extreem-rechtse/christelijke/islamitische/andere hoek veel kritiek. Overigens lijkt me dit ook een gigantisch georchestreerde mediastunt. Er zijn genoeg andere films en series met niet-heteroseksuele personages maar die zijn blijkbaar minder belangrijk dan de laatste Disney-bolus.

(Nope, geen fan van the House of Mouse)

Link naar reactie
  • Yncke locked en unlocked this topic
  • 2 weeks later...
Op 20-3-2017 om 09:53, Zwendel zei:

Ik moet eerlijk toegeven dat het 1 van de weinige 'reality' shows is waar ik soms eens naar keek. Waarschijnlijk omdat het één van de weinige was die een beetje echt was (geen idee hoe het in Nederland is).

Van landbouwers heb ik gehoord dat het selectieproces zwaar gestuurd wordt, ze hadden weet van een pak boerendochters die zich inschreven voor bepaalde deelnemers maar die kregen hiervan geen brieven te zien, ze kozen enkel de niet-boeren uit om het contrast zo groot mogelijk te maken.

 

Ik kan enkel kijken naar 'Luk Alloo bij de ...' en 'Helden van hier', die lijken me het meest waarheidsgetrouw zonder overdreven kunstmatige dramatiek. 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Gelukkig kan men niet gebanned worden op Patreon. Enfin, toch niet zoals op facebook.  Straks eens wat materiaal erop zwieren.

Ik vraag me wel af hoelang het zal duren eer men dat platform zal trachten te sluiten. Of zwaar reguleren. Er moeten er maar enkelen zijn die geregeld zo'n initiatieven rapporteren aan de cel financiën en men kan iedereen betichten van zwartwerk. Er staat ook bij hoeveel de artist maakt per maand...

Kutmaatschappij. Niets mag je hier hebben.

Link naar reactie
Op 3/4/2017 om 10:15, Bonte zei:

Ik kan enkel kijken naar 'Luk Alloo bij de ...' en 'Helden van hier', die lijken me het meest waarheidsgetrouw zonder overdreven kunstmatige dramatiek. 

Luk Alloo is voor mij al kunstmatig genoeg. Die mens praat altijd meer dan degenen die hij interviewt. Hij legt hun ook telkens woorden in de mond.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Na wat gefoefel met een ID kaart van het net plukken - niet de mijne maar lukraak eentje die ik tegenkom - en de naam aanpassen m'n 2e facebookaccount weten te activeren.

Juich.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...