Ga naar inhoud

Trieste Gebeurtenis


Freakzilla

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

 

Dat eindeloze gewauwel om iedereen met respect te behandelen geldt alleen maar als de persoon recht tegenover je geen complete zielloze gek is. Dat is hier niet het geval, so punch him in the face. Dat stoort me ook zo keihard aan de reacties van vele politici op die Muslimban. Waarom diplomatisch zijn als de gast tegenover je dat niet is, uw diplomatie haalt geen zak uit.

 

 

 

Daar kan ik grotendeels mee akkoord gaan.

 

Bill Maher - een democraat/liberal, maar eentje die nog wat common sense heeft, liet ook al weten dat het ganse zich beledigd voelen door slechts woorden en maatschappelijke visies en daar dan een complete slachtofferindustrie gaan rond bouwen complete onzin is en er mede voor gezorgd heeft dat een hoop mensen dat zwakzinnig gedoe van de democraten gewoonweg beu waren en dat Trump daar handig op in heeft gespeeld en er nu een krankzinnige in het witte huis de lakens uitdeelt.

Link naar reactie

Ah, daar is retep weer om alles kapot te relativeren en wat valse equivalenties in het rond te gooien. Bovendien nog eens impliciet beschuldigen van elitarisme omdat er wat Engels gebruikt wordt en tegelijkertijd alles dwaas noemen omdat er een plaatje gebruikt wordt.

 

Als je je altijd als braaf baasje gedraagt, dan doet de overkant gewoon voort met hun immoreel gedoe. Dat was 80 jaar geleden ook al zo.

Braaf zijn haalt heel vaak niets uit, zeker als uw democratie zo openlijk en cynisch met de voeten getreden wordt.

Als je richtlijnen wil: get a fuckin' conscience.

Link naar reactie

Ah, daar is retep weer om alles kapot te relativeren en wat valse equivalenties in het rond te gooien. Bovendien nog eens impliciet beschuldigen van elitarisme omdat er wat Engels gebruikt wordt en tegelijkertijd alles dwaas noemen omdat er een plaatje gebruikt wordt.

 

Als je je altijd als braaf baasje gedraagt, dan doet de overkant gewoon voort met hun immoreel gedoe. Braaf zijn haalt heel vaak niets uit.

 

Natuurlijk ben ik een braaf, belasting betalend, mannetje maar mijn vragen blijven wel overeind: mag ik naast Nazi's ook andere niet sporende burgers meppen ? De tweede vraag ligt dan voor de hand: wie bepaalt dan wie er niet spoort en dientengevolge gemept mag worden ?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja, dat klinkt natuurlijk heel aardig met een leuk plaatje en een engels praatje erbij. Maar een sucker punch door een gemaskerde weglopert, dat zie ik toch wel als een ietsje pietsje laf. Zijn dat nu niet net juist de praktijken waar we als ethisch goedgekeurde burgers tegen zijn ?  Zijn dat juist nu niet net de SA methoden waar we tegen zijn ? 

 

En dan nog, wie mogen, naast de Nazis, nog meer tot de orde worden geroepen ? Mag ik VCN-ers slaan ? Dat zijn verstokte rechtlijnige communisten die Stalin wel een toffe peer vinden. Mag ik een anarchistische relschoppert die net wat straatmeubilair vernielde met een stoeptegel tegen zijn gemaskerde hoofd wijzen op zijn slechte gedragingen ? Mag ik de minister van verkeer en vervoer in brand steken omdat die een extra snelweg door het Amelisweerdbos aanlegt ? Is het ok om een haatiman, die predikt dat homofielen van flatgebouwen geworpen dienen te worden, verdrinken in de Utrechtse oude gracht ? Ik wil best een steentje bijdragen hoor, maar dan wel met heldere richtlijnen !

Alt right of gewoon de nazi's - zoals Gojira hen wenst te benoemen - hebben zich voor en momenteel na de kiescampagnes weten te gedragen als de meer beheerste en gezond verstand hebbende burgers die wel bereid zijn te luisteren en een dialoog aan te gaan met andersdenkenden, zonder al teveel fysiek geweld te gebruiken.

 

Libdems hebben zich vooral geuit als hysterisch krijsende kleuters. Ze hebben gewoon geen visie. Veel betogende lui uit het democratische kamp hebben nu het imago van geweldenaars die opstootjes veroorzaken en plunderen. En veel eisen. Op gebied van middelen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Natuurlijk ben ik een braaf, belasting betalend, mannetje maar mijn vragen blijven wel overeind: mag ik naast Nazi's ook andere niet sporende burgers meppen ? De tweede vraag ligt dan voor de hand: wie bepaalt dan wie er niet spoort en dientengevolge gemept mag worden ?

Ja. Als je u bedreigd voelt en je fysiek aangevallen wordt dan verdedig je je eigen persoon.

Zoals: betogers waarbij van die krakers hun ongenoegen en antikapitalistische frustraties uiten op eigendom van anderen, zoals een BMW, winkeletalages, Starbucks enz...

 

Feminazi's en male feminists die uitgenodigde gastsprekers de toegang ontzeggen op campussen en omstaanders die het niet eens zijn met hun totalitair gelijkheidfetisjisme, bekogelen met vanalles en nog wat, flessen urine over hun hoofden uitkappen enz...

 

Daartegen zou ik toch enige fysieke weerstand bieden.

Link naar reactie

Tja, ik heb inmiddels wat over die alt righters gelezen en dat stemt me niet blij. Het lijken op het eerste gezicht enge mensen met verknipte denkbeelden. De vraag is of je ze daarom mag slaan ?

 

Nick Spencer (geen familie) de schrijver van captain America (die mepte in zijn goede dagen menig Nazi !) is tegen meppen. Hier een engelstalig linkje:

 

https://www.washingtonpost.com/news/the-intersect/wp/2017/01/23/a-step-by-step-guide-to-a-meme-about-punching-a-nazi-in-the-face/?utm_term=.4ccc64bfafa5

 

A meme about punching a Nazi in the face will, among people who are not Nazis, raise the inevitable question: Is it actually okay to punch a Nazi in the face? Alternatively, is it actually okay to watch it? Some said no. Nick Spencer (presumably of no relation to Richard Spencer) who writes the Captain America comic book was among them.

 

Today is difficult, but cheering violence against speech, even of the most detestable, disgusting variety, is not a look that will age well.

Link naar reactie

Ja. Als je u bedreigd voelt en je fysiek aangevallen wordt dan verdedig je je eigen persoon.

Zoals: betogers waarbij van die krakers hun ongenoegen en antikapitalistische frustraties uiten op eigendom van anderen, zoals een BMW, winkeletalages, Starbucks enz...

 

Feminazi's en male feminists die uitgenodigde gastsprekers de toegang ontzeggen op campussen en omstaanders die het niet eens zijn met hun totalitair gelijkheidfetisjisme, bekogelen met vanalles en nog wat, flessen urine over hun hoofden uitkappen enz...

 

Daartegen zou ik toch enige fysieke weerstand bieden.

 

Ik heb 2 keer echt klappen uitgedeeld. In beide gevallen betrof het verweer tegen lieden die mij of mijn vriendin bedreigden. Hoewel het effectief was heb ik geen plezier beleefd aan die klappen. Ik heb eigenlijk een hekel aan geweld.... 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Dus ook de die hard anarcho-commies die alle eigendom willen afschaffen en antikapitalistisch gebral uiten en dreigen met geweld? Bitter weinig verschil met nazi's, in mijn ogen...

Vakbonders? :e007:  Zij staan voor opheffing van het bankgeheim en complete financiële transparantie...m.i. een zware inbreuk op privacy en de persoonlijke vrijheid. Typisch voor nazi's en consoorten... :e011:

Link naar reactie

Neen, neen, we hoeven ons geen zorgen te maken. Gewoon braaf en beleefd en respectvol blijven.

 

https://medium.com/@yonatanzunger/trial-balloon-for-a-coup-e024990891d5#.x6b2rgv0y

 

Ik maak me wel degelijk zorgen. Trump is een ernstige bedreiging voor onze veiligheid, voor onze welvaart en voor ons milieu. Maar neonazi's slaan helpt niet. Het lucht ongetwijfeld op, maar het helpt niet.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Rip Masay Nakamura

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Mensen die hun punt niet kunnen maken zonder te slaan of te dreigen met het uit helikopters gooien van anderen verdienen geen aandacht. 

Maar ondanks dat er hier en daar wat aspecten waren aan Pinochet's aanpak die niet stroken met een vrije maatschappij, kan men niet ontkennen dat de welvaart er beduidend hoger is dan in een hoop andere Latijns-Amerikaanse landen en dat belangrijke delen van de markt gewoon vrij zijn. Door het kortwieken van bonden en andere uitzuigers.

 

 

Vergelijk met Cuba en Venezuela...je zou voor minder eens een heli laten opstijgen.

 

En ja, als het aan mij lag dan leg ik het complete centrale bankensysteem in de as. En uiteraard mag je er gif op innemen dat Mario en co. ergens gedropped worden.

 

Maar ik ben dan ook geen democraat.

 

Link naar reactie

Een rondje hypocrisie: een paar grote jongens van de Amerikaanse bedrijfswereld keuren Trump's inreisverbod af, maar de chief van Starbuck's verzwijgt wel dat de mensen die in zijn cafés staan, NIET WORDEN BETAALD! Ze moeten het doen van de fooien die ze krijgen van de klanten. De enige reden waarom hij mensen aanneemt, is omdat ze goedkoop zijn. Eigenlijk zelfs gratis. Zo sociaalvoelend is die kerel niet.

En wie weet wat we allemaal nog kunnen bovenspitten van die andere jongens.

Dat wou ik nu toch 'ns gezegd hebben. :angry:

Link naar reactie

Een rondje hypocrisie: een paar grote jongens van de Amerikaanse bedrijfswereld keuren Trump's inreisverbod af, maar de chief van Starbuck's verzwijgt wel dat de mensen die in zijn cafés staan, NIET WORDEN BETAALD! Ze moeten het doen van de fooien die ze krijgen van de klanten. De enige reden waarom hij mensen aanneemt, is omdat ze goedkoop zijn. Eigenlijk zelfs gratis. Zo sociaalvoelend is die kerel niet.

En wie weet wat we allemaal nog kunnen bovenspitten van die andere jongens.

Dat wou ik nu toch 'ns gezegd hebben. :angry:

 

En dat Europa zelf geen of nauwelijks visa uitreikt aan mensen uit die landen wil natuurlijk niemand gezegd hebben, de hypocrisie bij onze politiekers staat op eenzame hoogte.

Link naar reactie

 

 

Various Artists (81) overleden

Zanger maakte furore met verzamelalbums en benefietconcerten

31 januari 2017 door Diederik Smit

Divers, veelzijdig en met z’n twaalven. Het zijn slechts enkele typeringen die toegeschreven worden aan de wereldberoemde zanger Various Artists. Vandaag overleed hij op gemiddeld 81-jarige leeftijd.

Various Artists werd onder andere geboren op 23 augustus 1935, 18 februari 1960 en 12 maart 1921. Hij maakte furore met verzamelalbums en benefietconcerten. Wereldberoemd werd hij met grote hits als We Are The World en Do They Know It’s Christmas.

Volgens popkenner Leo Blokhuis vertolkte Artists de stem van zijn generaties: “De sound van Various was echt uniek: rauw, diep, hoog, zevenstemmig, klassiek, jazzy, laag, tijdloos en héél erg seventies. Als je alleen al kijkt naar z’n derde album, Best of the Eighties, dat is zó mooi: Purple Rain, Sunday Bloody Sunday, Stiekem Gedanst, dat zijn echt meesterwerken.”

Link naar reactie

 

 

 

Various Artists (81) overleden

 

Zanger maakte furore met verzamelalbums en benefietconcerten

31 januari 2017 door Diederik Smit

Divers, veelzijdig en met z’n twaalven. Het zijn slechts enkele typeringen die toegeschreven worden aan de wereldberoemde zanger Various Artists. Vandaag overleed hij op gemiddeld 81-jarige leeftijd.

Various Artists werd onder andere geboren op 23 augustus 1935, 18 februari 1960 en 12 maart 1921. Hij maakte furore met verzamelalbums en benefietconcerten. Wereldberoemd werd hij met grote hits als We Are The World en Do They Know It’s Christmas.

Volgens popkenner Leo Blokhuis vertolkte Artists de stem van zijn generaties: “De sound van Various was echt uniek: rauw, diep, hoog, zevenstemmig, klassiek, jazzy, laag, tijdloos en héél erg seventies. Als je alleen al kijkt naar z’n derde album, Best of the Eighties, dat is zó mooi: Purple Rain, Sunday Bloody Sunday, Stiekem Gedanst, dat zijn echt meesterwerken.”

 

Ik vernam dat Art Director een documentaire hierover gaat maken. Met, naar ik meen, een glans rol weggelegd voor Co Starring.

Beide grote namen in de film wereld. ;-)

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie

En dat Europa zelf geen of nauwelijks visa uitreikt aan mensen uit die landen wil natuurlijk niemand gezegd hebben, de hypocrisie bij onze politiekers staat op eenzame hoogte.

 

Euh... is dat zo? Ik werk al jarenlang samen met diverse firma's uit Iran. Als die mensen Europa willen bezoeken schrijf ik een aanbevelingsbrief en krijgen ze probleemloos een Schengen-visa (6 tot 12 maanden geldig met multiple entries!). Er is nog nooit iemand die ik ken een visum ontzegd. Misschien dat het voor landen als Somalië of Libië anders is, maar daar is het ook wel een enorme puinhoop. 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Euh... is dat zo? Ik werk al jarenlang samen met diverse firma's uit Iran. Als die mensen Europa willen bezoeken schrijf ik een aanbevelingsbrief en krijgen ze probleemloos een Schengen-visa (6 tot 12 maanden geldig met multiple entries!). Er is nog nooit iemand die ik ken een visum ontzegd. Misschien dat het voor landen als Somalië of Libië anders is, maar daar is het ook wel een enorme puinhoop.

Iran is inderdaad de uitzondering wat wel vreemd is, die lijst met landen is nog opgemaakt door Obama en het lijkt erop dat enkel de vijanden van Saudi Arabië zijn opgenomen. Trump heeft de makkelijke weg genomen en voorlopig de bestaande lijst van "gevaarlijke landen met VISA beperkingen" heeft gebruikt voor z'n ban.

 

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38798588

Link naar reactie

Iran is inderdaad de uitzondering wat wel vreemd is, die lijst met landen is nog opgemaakt door Obama en het lijkt erop dat enkel de vijanden van Saudi Arabië zijn opgenomen. Trump heeft de makkelijke weg genomen en voorlopig de bestaande lijst van "gevaarlijke landen met VISA beperkingen" heeft gebruikt voor z'n ban.

 

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38798588

Dat heeft historische gronden. Die ambassadegijzeling heeft bij de USA nogal wonden geslagen in hun ego. Vandaar de rancune.

Link naar reactie

Dat heeft historische gronden. Die ambassadegijzeling heeft bij de USA nogal wonden geslagen in hun ego. Vandaar de rancune.

Ja dat verklaart wel wat, Iran (Shia) en Syrië zijn ook de bakermat van de zelfmoordbommen, later is dit overgenomen door de Sunni tegen hen wat toch wel ironisch is. Best leerzaam die documentaires op m'n 2de scherm. :)
Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Perzen zijn dan ook ontwikkelde mensen. Itt Arabieren.

Het blijft een samenwerking die ons kan fataal worden, allianties onderhouden met de Arabieren. De bakermat van veel ellende komende uit de islam heeft zijn oorsprong in Arabië.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

https://www.washingtonpost.com/news/the-intersect/wp/2016/11/17/facebook-fake-news-writer-i-think-donald-trump-is-in-the-white-house-because-of-me/?tid=sm_tw&utm_term=.9372fbb6acfb

 

"My sites were picked up by Trump supporters all the time. I think Trump is in the White House because of me. His followers don’t fact-check anything — they’ll post everything, believe anything. His campaign manager posted my story about a protester getting paid $3,500 as fact. Like, I made that up. I posted a fake ad on Craigslist."

Link naar reactie

Is dat niet meer een parodie site zoals the Onion?

 

http://abcnews.com.co/gay-wedding-mobile-vans-legalization-of-gay-marriage/

"The Gay Wedding vans are also licensed to do abortions too.

“I got me an abortion in one of those vans last week, it was great,” Shanique Mumbarton told ABC News. “I highly recommend one of these for anyone looking for a great abortion experience.”

 

"The Amish In America Commit Their Vote To Donald Trump; Mathematically Guaranteeing Him A Presidential Victory"

"UPDATE: THIS WORKED, GIVING DONALD TRUMP THE PRESIDENCY"

 

"Donald Trump Protester Speaks Out: “I Was Paid $3,500 To Protest Trump’s Rally”

"I learned they only paid Latinos $500, Muslims $600 and African Americans $750."

Link naar reactie

De grens is dun. Onion news en zijn websites zijn alle 2 pure zever maar waar onion news ( met artikels zoals Goose Suddenly Realizes It Doesn’t Have To Honk Like An Idiot Entire Time It’s Flapping Wings) eerder ludiek is gaat hij met clickbait speciek op zoek naar zo veel mogelijk hits bij bepaalde demografische groepen.

 

Dat hij daarbij voor sommigen geloofwaardiger overkomt maakt hem gevaarlijker dan die pure ludieke artikels van the onion news (die soms ook al voor waar zijn overgenomen door echte nieuwssites)

 

The onion news met als spreuk "you are an idiot" en een omschrijving waarin staat dat ze meer lezers hebben dan dat er mensen bestaan proberen zich ook niet uit te geven als echte media.

Hij daarentegen gaat de grens toch meer gaan opzoeken. Je kan je wel inbeelden dat sommige mensen het voorbeeld van betaalde anti-trump supporters hebben gebruikt in discussies op café, online etc.

 

Bij onion news staat er ook alleen maar zever, op zijn sites staan er ook echte artikels en fait divers die je op andere plaatsen ook kan tegenkomen.

 

Nu, niet dat ons nieuws altijd beter is. De media hier is ook grotendeels in de val van fake news van Basta getrapt. Als ik mij goed herinner controleer was het enkel een reporter van het laatste nieuws Het Belang van Limburg die vragen stelde over hun onderzoek ivm hun artikels zoals VLD'ers hebben de meeste seks.

 

Dat artikel staat trouwens nog altijd op de standaard zonder rechtzetting (http://www.standaard.be/cnt/dmf20100608_125)

Link naar reactie

Dat is natuurlijk de kers op de taart voor zo'n sites als een artikel voor echt wordt aanzien.

 

Als je erop let is er veel fake news, als ik ergens goed van op de hoogte ben en er is een artikel over dan staat het de helft van de tijd vol fouten en hiaten. Ik neem dan aan dat het voor de andere artikels van hetzelfde is.

Link naar reactie

Ergens voor kerstmis kwam ik terecht in een mediastorm. De shit die media durven uitkramen hou je niet voor mogelijk. Er zijn twee kranten die me effectief gecontacteerd hebben; Vooral VRT-nieuws was degoutant.

 

De beelden van Rudy Vranckx in jouw badkamer staan op mijn netvlies gebrand!

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...