Ga naar inhoud

Trieste Gebeurtenis


Freakzilla

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Ja, daar zijn de liberals en politici die de vraageconomie zo belangrijk vinden wel verzot op...welvaart creëren door massaal geld te drukken. Dat, en een hoop belastingen.

Eens zien wat Trump zal doen met de fed. Tijd om dat kankerwijf van een yellen ook eens uit een heli te stampen.

Link naar reactie

Ja, daar zijn de liberals en politici die de vraageconomie zo belangrijk vinden wel verzot op...welvaart creëren door massaal geld te drukken. Dat, en een hoop belastingen.

 

Voor de USA werkt dat. Je drukt dollars en krijgt er van de Chinezen iphones voor terug.

 

Eens zien wat Trump zal doen met de fed. Tijd om dat kankerwijf van een yellen ook eens uit een heli te stampen.

 

Helemaal niets. Over twee jaar gaat ze met 72 met pensioen en komt er iemand anders waar jij ook een grote hekel aan zult hebben. 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ah ja? Werkt dat? Het is niet omdat er iPhones worden geïmporteerd dat daarom de totale productie evenredig komt te staan met een stimulus programma van 1000 miljard dollar. Dus de prijzen stijgen. Plus die nulrentes die ook helpen het spaarkapitaal te vernietigen.

De fed dient volledig afgeschaft te worden. Allemaal de heli in.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Zo'n muur kost toch zoveel niet

Het is niet enkel die muur. Ook al die andere zaken die hij opsomde die vallen onder zijn masterplan om de US terug op te bouwen. Nationale luchthavens, wegen, bruggen...

Tenzij dat allemaal aan de markt wordt overgelaten...maar dat betwijfel ik.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het is niet enkel die muur. Ook al die andere zaken die hij opsomde die vallen onder zijn masterplan om de US terug op te bouwen. Nationale luchthavens, wegen, bruggen...

Tenzij dat allemaal aan de markt wordt overgelaten...maar dat betwijfel ik.

 Nu, ik lees dat Trump een plan heeft om de weginfrastructuur te privatiseren. Wat wellicht toch nog de goede richting uit kan gaan.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Zou hij het riskeren om alle wapens te laten registreren? Hij gaat op eerste zicht wel voor het in eer herstellen van het 2nd amendment, wat nobel is, maar met politici is er altijd wel ergens een addertje onder het gras...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Betoging in Brussel omdat de pensioenleeftijd van 56 naar 63 jaar wordt verhoogd. 56 jaar, wat een land wat een land !

Van mij kan en mag dat allemaal. Maar dan wel via kapitalisatiesystemen. Niet via omslagstelsels.

 

Ik blijf erbij: vakbonden ---> heli's.

Link naar reactie

Betoging in Brussel omdat de pensioenleeftijd van 56 naar 63 jaar wordt verhoogd. 56 jaar, wat een land wat een land !

 

Alsof we iets hebben aan paracommando's van 56 jaar. Die mannen moesten 15 jaar geleden al ge-outplaced zijn naar een andere carrière.  :e009:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Alsof we iets hebben aan paracommando's van 56 jaar. Die mannen moesten 15 jaar geleden al ge-outplaced zijn naar een andere carrière.  :e009:

 

Alsof al die volgevreten 50 plussers nu uit vliegtuigen springen. Die kerels die ik zag protesteren waren allemaal kerels tussen de 40- en 55 met buikjes, kantoortuinpara's dus. In Nederland is de pensioenleeftijd voor militairen gewoon 65 jaar en daar hebben ze geluk aan want de rest moet gewoon tot 67,3333 jaar door ploeteren.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Alsof we iets hebben aan paracommando's van 56 jaar. Die mannen moesten 15 jaar geleden al ge-outplaced zijn naar een andere carrière.  :e009:

2!

 

En aan para's die iets in het buitenland moeten gaan doen omdat een of andere halfbakken eurocraat vind dat er een "humanitaire reddingsoperatie" moet gaan plaatsvinden om de "liberale westerse democratische waarden" te gaan verdedigen in een of ander debiel sjakkamakka hebben we al helemaal niets.

 

Afvoeren die hap. Private milities en de gewapende burger kunnen best instaan voor de veiligheid.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Die soldaten die door brussel lopen en bij legertrucks rondhangen zijn niet de typische vakbondsmannetjes, dat zijn jonge gasten met grote knalgeweren en geen kalende buikige schreeuwerts.

En daar hebben we dus ook niets aan. Wat heb ik aan een para die rondwandelt in het centrum van Brussel en van tijd tot tijd eens de Zara binnnewipt voor wat Valentijnscadeau's voor zijne cherie?

Link naar reactie

Water wordt vanaf 1 januari weer tot 30% duurder.

 

"Volgens De Watergroep zijn de extra inkomsten broodnodig om investeringen te kunnen doen. Bovendien zijn we met z'n allen zuiniger geworden in het waterverbruik, wat drukt op de normale inkomsten van de watermaatschappijen."

 

http://www.tijd.be/dossier/universiteiten/Water_wordt_tot_30_procent_duurder.9831927-7576.art?ckc=1&ts=1479370716

Link naar reactie

Ja, met het laatste bedrag dat ik moest betalen stond ik ook eventjes te kijken. Elektriciteitverbruik, waterverbruik en huisafval daalt maar en daalt maar bij ons, en de prijzen stijgen en stijgen.  Ik heb zin om in de zomer eens ferm kwistig in het rond te spuiten op mijn gazon.

Link naar reactie

aha in nederland wordt dat door de gemeente gefactureerd, samen met de afvalstoffen heffing, WOZ belasting ed. Ik verbaas me elke keer dat de levering van water zo goedkoop is, terwijl warmte en elektro zeer prijzig zijn. Overigens is het bezuinigien op voornoemde zaken zinloos omdat 65 % van de rekening uit levering en taxen bestaat.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...