Ga naar inhoud

Trieste Gebeurtenis


Freakzilla

Recommended Posts

5 uren geleden, Chimichanga zei:

Luk Alloo is voor mij al kunstmatig genoeg. Die mens praat altijd meer dan degenen die hij interviewt. Hij legt hun ook telkens woorden in de mond.

Ja maar dat zie je ten minste en je kunt er een mening over vormen, bij de meeste andere programma's gebeurt het verborgen. Bij Big Brother heb ik het zelfs kunnen zien.

Link naar reactie
50 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Na wat gefoefel met een ID kaart van het net plukken - niet de mijne maar lukraak eentje die ik tegenkom - en de naam aanpassen m'n 2e facebookaccount weten te activeren.

Juich.

 

Je doet dus moeite om op facebook te komen. Ik heb al mij energie nodig om eraf te bliven.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
10 hours ago, Zwendel said:

 

Je doet dus moeite om op facebook te komen. Ik heb al mij energie nodig om eraf te bliven.

Ik heb hier en daar contacten die ik momenteel enkel via facebook kan onderhouden. En een zekere informatiegaring.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Facebook archieven hacken en dan heksenjacht.
Vrije mening censureren is hetzelfde als met betonblokken vanop een brug naar voorbijrijdende auto's gooien omdat het concept auto je niet aanstaat.

Link naar reactie
8 uren geleden, Bonte zei:

Heb 2 uur verloren bij zo'n "speciale" "opendeurdag" van Herfra meubels, wat een boerenbedrog is me dat zeg. Ze schrijven (bellen) vooral zelfstandigen aan dus bij deze ben je gewaarschuwd.

 

 

Waar zit hem het boerenbedrog? 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
1 uur geleden, Waldorf zei:

Waar zit hem het boerenbedrog? 

Het is zogezegd een groothandel die z'n deuren eenmalig opent voor particulieren aan fabrieksprijzen, het is een gesloten toonzaal zonder winkel. Zogezegd want ze zijn natuurlijk geen groothandel, je wordt dan opgewacht door een meute verkoopshaaien die je niet meer lossen, lange uitleg over dure matrassen van hun eigen merk (dus niet vergelijkbaar) en als je het nakijkt zijn hun 'fabrieksprijzen' duurder dan vergelijkbaar echt merk materiaal.

Sommige zaken staan dan redelijk geprijsd zoals stoelen en dergelijke maar eigenlijk is het gewoon bedrog.

 

http://www.test-aankoop.be/forum/Topic/549060

 

 

Link naar reactie

Via een kennis op FB:
"This is a small, 10 minute scroll through the remarks following an article on 'The Independent' in regards to the Chechnya death camps.
None of these images are altered or fabricated.
“The crime of homosexuality is one of the greatest of crimes, the worst of sins and the most abhorrent of deeds, and Allah punished those who did it in a way that He did not punish other nations. It is indicative of violation of the fitrah (nature), total misguidance, weak intellect and lack of religious commitment, and it is a sign of doom and deprivation of the mercy of Allah."
https://www.flickr.com/gp/149195243@N07/Uf635Y
Do me and the community a favor and spread this.
The world needs to know."

 

Overigens gaat het er ALTIJD zo aan toe telkens wanneer er een kritisch artikel gepost wordt: "de auteur is een Iraanse hoer", "de auteur is een Arabische geitenneuker", "islam is vredevol, al wie er anders over denkt, maken we dood".

 

Misschien wordt het toch eens tijd om te erkennen dat er groot, GROOT probleem is binnen de moslim-gemeenschap. Verder de kop in het zand steken gaat alleen maar in het voordeel zijn van electoraal tuig als Trump, Wilders, Le Pen...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Da's discriminatie en racisme. Het sociaal contract verplicht iedereen om solidair te zijn met iedereen op de hele wereld. Wie geen verplicht kumbaya wil zingen rond het mondiale kampvuur is een gore rechtse, een racistische nazi.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
6 uren geleden, Spawn999 zei:

Chris Cornell †

 

Ja, dat was echt wel schrikken. :e001:

 

Ook triest: deze morgen waren we getuige van het uitvliegen van het nest mezen in ons nestkastje bij de garagedeur. Tien minuten later liep de kat van de buren (ik haat dat beest :115:) al met één van de verse vogels in haar bek. :e001:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...