Ga naar inhoud

Verzamelingen Van Partners


Gast Kontiki

Recommended Posts

Mijn echtgenote heeft enkele albums en leest er sommige van mij, maar niet echt een verzameling. Ik deel er wel een met mijn vader. Hij is er ooit mee begonnen en samen hebben we die verder gezet/uitgebreid. Ongeveer de helft staat bij hem, de andere helft bij mij.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Mijn vriendin catalogeert alles wat nog maar naar een verzameling ruikt als brol. Die zo snel mogelijk naar het containerpark moet.

Bij ons thuis worden er bvb maximaal 4 rondslingerende strips getolereerd beneden op de kast (vader en zoon samen). Ze is wel zo lief om ze uiteindelijk bovenop de papierbak te leggen en vervolgens aan te dringen dat ik het papier naar de garage moet brengen. Maar voor de rest geen klagen hoor, ze lijkt wat op Jessica Alba. Met kort haar.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Mijn vriendin catalogeert alles wat nog maar naar een verzameling ruikt als brol. Die zo snel mogelijk naar het containerpark moet.

Bij ons thuis worden er bvb maximaal 4 rondslingerende strips getolereerd beneden op de kast (vader en zoon samen). Ze is wel zo lief om ze uiteindelijk bovenop de papierbak te leggen en vervolgens aan te dringen dat ik het papier naar de garage moet brengen. Maar voor de rest geen klagen hoor, ze lijkt wat op Jessica Alba. Met kort haar.

Dus hardcoveralbums, waarvan zelfs een leek kan zien dat het een zekere waarde heeft, zoals de Chninkel of een Battling Boy of een of ander artbook wordt meedogenloos gebrandmerkt om vernietigd te worden?

 

Je zal zo maar enkele cd's laten rondslingeren rond je computer en cd-speler omdat je die aan het beluisteren bent en na een dag mag je ze opnieuw gaan aankopen...

Link naar reactie

Mijn vrouw verzamelt niks.  Ze heeft wel een berg sjakossen (handtassen) en schoenen, maar die horen volgens haar niet bij een verzameling.  Voor de rest kan ze niets wegdoen.  Dus we leven in een (groot) huis vol spullen die misschien nog ooit, in een verre toekomst, gebruikt gaan worden.  Denk dat ze dat heeft van haar moeder, identieke situatie.

 

Nog een geluk dat ik een tijdje geleden 2 garages heb bijgekocht, kan ze die ook nog vol zetten.

Link naar reactie

Kalenders met poesjes?  Mijn dochter, ze was toen tien, wou voor een school taak iets doen met poesjes.  Dus ingeven op google, "poesjes", ze is nu 18 en praat er nog altijd met zeer veel verontwaardiging over.  Chance dat ze niets heeft gedaan met naaktkatten.  Zie het al gebeuren, in  google "geschoren poesjes". :e010:  :e010:  :e010:

Link naar reactie

Kalenders met poesjes?  Mijn dochter, ze was toen tien, wou voor een school taak iets doen met poesjes.  Dus ingeven op google, "poesjes", ze is nu 18 en praat er nog altijd met zeer veel verontwaardiging over.  Chance dat ze niets heeft gedaan met naaktkatten.  Zie het al gebeuren, in  google "geschoren poesjes". :e010:  :e010:  :e010:

 

Vanavond eens proberen (NSFW, geloof ik?).

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...