Ga naar inhoud

Casting Call


Chimi

Recommended Posts

Ik denk wel dat elke stripliefhebber zich soms wel voorstelt hoe een bepaalde strip er zou uitzien op het witte doek. En soms heb je dan ook een acteur in gedachten, die je wel goed zou zien passen als een bepaald personage.

 

Wel, plaats hier uw casting call! Zeg welke acteur of actrice ideaal zou zijn als welk strippersonage, qua uiterlijk en/of gelijkenissen met eerdere rollen (foto's zouden handig zijn om te vergelijken).

Link naar reactie

Robert DeNiro als Nerio Winch heeft me van het begin af aan al fantastisch geleken. Al was de uiteindelijke keuze ook niet verkeerd. 

 

Ik ben zo geen fan van stripverfilmingen (met echte acteurs). Die Asterix films bv waren afgrijselijk.

 

Garfield vond ik wel goed.

 

De stem en de kat dan, de rest was toch een behoorlijk gemiste kans naar mijn mening. Niet voor niets heeft Bill Murray flink zijn best moeten doen om vanuit de geluidsstudio nog iets te maken van de opnames. 

 

Overigens vond ik de 2e Asterix film prima qua resultaat. 

 

 

Natalie Portman als Kriss van Valnor

 

Martin Freeman als Jerome Bloks

Freeman is wat mij betreft inmiddels alweer te oud voor die rol, hoe jong hij ook over komt. 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ik zat te denken aan THING die zo'n leuke rol had in The Adams Family:

 

The%20Thing%2001.jpg

 

Dat is nou typisch iemand/iets die bijna niet te casten is. Tenzij er natuurlijk een verfilming komt van Philemon dan lijkt Thing me de aangewezen hand voor de rol van de wilde Manu-Manu:

 

manu_manu.jpg

 

Enig probleem is, zoals de gemeenschap van elitaire viswijven alhier vanzelfsprekend weet: het volk van de Manu-Manu's bestaat uit linkerhanden en Thing is een rechterhand. Dat is best verdrietig :e001:

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...