nobody Posted November 17, 2016 Posted November 17, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Orlando B Als nummer 2 een cover uit de humoristische hoek: Atlas & Axis. Gio
sanderg Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 Bij cover b is vooral de inkleuring erg sterk. Zou je dat weglaten dan blijft er naar mijn mening niet heel veel over van de tekening. Ik heb daarom a gekozen https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
nobody Posted November 22, 2016 Author Posted November 22, 2016 B. Die is tenminste volledig getekend. En nog goed ook. Ook zonder de kleuren Op het eerste zicht zou ik A ook beter vinden, maar gelukkig keek ik iets langer.
JJL Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 A is apart, maar vind de cover niet mooi. B niet bijzonder, maar heeft mijn voorkeur. Welke ook wint, ik denk niet dat die veel verder zal komen dan ronde 2.
Timhardt Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 2 zwakke covers om eerlijk te zijn. Ik stem eens niet.
Waldorf Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 Ik heb alleen B gelezen, maar de cover van A is veel mooier. Dat kind kijkt vooruit naar zijn leven, terwijl wij al op het punt zijn waarop we terugkijken naar dat leven. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Kool Thing Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 Vind A de mooiste cover (hoewel de inhoud me niet interesseert, vond 'De Oorlog van Alan' niet zo goed) A gestemd. 2 Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Timhardt Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 Ik heb alleen B gelezen, maar de cover van A is veel mooier. Dat kind kijkt vooruit naar zijn leven, terwijl wij al op het punt zijn waarop we terugkijken naar dat leven. spreek voor jezelf he!
Yncke Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 Geen twijfel mogelijk: B. Ik ken de strip niet, maar het zet me zo hard aan om 'm eens op te zoeken! De zonnige woudsfeer, de speling van het licht op het water, de belofte van avontuur. Yeah, dat ie het ver moge schoppen in dit toernooi! yncke.be
Chimi Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 B Zonder de inkleuring zou de afbeelding inderdaad wat tegenvallen, maar kleur is een integraal deel van de cover, en A vind ik maar een saaie tekening, dus. http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/
Waldorf Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 spreek voor jezelf he! Wij kijken terug op het leven van Alan, dat van onszelf is nog niet klaar. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Timhardt Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 Wij kijken terug op het leven van Alan, dat van onszelf is nog niet klaar. morgen begint het pas!
SPeeDy Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 2 zwakke covers om eerlijk te zijn. Ik stem eens niet. Idem Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
SPeeDy Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 Geen twijfel mogelijk: B. Ik ken de strip niet, maar het zet me zo hard aan om 'm eens op te zoeken! De zonnige woudsfeer, de speling van het licht op het water, de belofte van avontuur. Yeah, dat ie het ver moge schoppen in dit toernooi! Strip is goed, wat Bone-achtig. Maar waar blijft deel 3? Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Waldorf Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 morgen begint het pas! Je hebt toch niet veertig jaar zitten wachten, want er zijn ook al wel wat leuke dingen gepasseerd. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Kristof Berte Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 Zonder enige twijfel B. Akkoord dat de inkleuring sterk is, maar dat is de tekening ook. Prachtig. A vind ik totaal niet aantrekkelijk. Eerlijk: voor mij al de slechtste die er tussen staat. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
knobbel Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 2 zwakke covers om eerlijk te zijn. Ik stem eens niet.2
Timhardt Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 de 2de cover klopt ook niet. Kijk maar hoe laag de zon staat. En toch zo'n schaduw van loof in het water, terwijl ervoor een bergje rotsen staat...
nobody Posted November 22, 2016 Author Posted November 22, 2016 De zon komt pal van boven. laag? huh.
bammar Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 de 2de cover klopt ook niet. Kijk maar hoe laag de zon staat. En toch zo'n schaduw van loof in het water, terwijl ervoor een bergje rotsen staat... Dieren dragen ook geen kleren en vechten normaal gezien niet met zwaarden
Timhardt Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 De zon komt pal van boven. laag? huh. tussen die twee takken zie ik daar toch een gele bal?
Yncke Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 tussen die twee takken zie ik daar toch een gele bal? Ik zie daar iets dat een cirkel suggereert door de vorm van de takken, maar ik interpreteer 't toch niet als de zon, eigenlijk. yncke.be
nobody Posted November 22, 2016 Author Posted November 22, 2016 Tussen die twee takken zie ik het zonlicht dat op het mos schijnt.
Marinelli Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 Één van mijn keuzes zit erbij, dus keuze is snel gemaakt. ???? Emanuel Guibert is een tekengenie. Deze cover vind ik prachtig in al zijn sereniteit. De combinatie van de wegkijkende jongen en de schuimende golven doet me wat, om één of andere reden.
Marinelli Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 B. Die is tenminste volledig getekend. En nog goed ook. Ook zonder de kleuren Op het eerste zicht zou ik A ook beter vinden, maar gelukkig keek ik iets langer. Hoe bedoel je, wat zag je dan?
Marinelli Posted November 23, 2016 Posted November 23, 2016 A is zo wonderlijk knap getekend, dat het lijkt dat het niet zo is .
nobody Posted November 23, 2016 Author Posted November 23, 2016 Lijkt me sterk dat daar geen foto aan te pas is gekomen. De letters staan dan nog boven de weerspiegeling van het jongetje in het water. En dat helpt de cover om zeep. Kijk maar eens naar de Engelstalige versie. Maar dan nog, ik zie de andere liever
Recommended Posts