Jump to content

[Eerste Ronde(8)] Cover 39 Vs. Cover 33

nobody

57 members have voted

1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

• A
      20
    • B
      37

Recommended Posts

Posted

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.        :)

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

A

post-585-0-90592700-1477565183.jpg

Orlando

B

post-585-0-76171400-1477425714.jpg

Als nummer 2 een cover uit de humoristische hoek: Atlas & Axis. 

Gio

Posted

B. Die is tenminste volledig getekend. En nog goed ook. Ook zonder de kleuren :)

Op het eerste zicht zou ik A ook beter vinden, maar gelukkig keek ik iets langer. 

Posted

A is apart, maar vind de cover niet mooi.

B niet bijzonder, maar heeft mijn voorkeur.

Welke ook wint, ik denk niet dat die veel verder zal komen dan ronde 2.

Posted

Ik heb alleen B gelezen, maar de cover van A is veel mooier. Dat kind kijkt vooruit naar zijn leven, terwijl wij al op het punt zijn waarop we terugkijken naar dat leven. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Posted

Ik heb alleen B gelezen, maar de cover van A is veel mooier. Dat kind kijkt vooruit naar zijn leven, terwijl wij al op het punt zijn waarop we terugkijken naar dat leven

spreek voor jezelf he! :P

Posted

Geen twijfel mogelijk: B. Ik ken de strip niet, maar het zet me zo hard aan om 'm eens op te zoeken! De zonnige woudsfeer, de speling van het licht op het water, de belofte van avontuur. Yeah, dat ie het ver moge schoppen in dit toernooi!

Posted

spreek voor jezelf he! :P

Wij kijken terug op het leven van Alan, dat van onszelf is nog niet klaar.

Posted

Geen twijfel mogelijk: B. Ik ken de strip niet, maar het zet me zo hard aan om 'm eens op te zoeken! De zonnige woudsfeer, de speling van het licht op het water, de belofte van avontuur. Yeah, dat ie het ver moge schoppen in dit toernooi!

Strip is goed, wat Bone-achtig. Maar waar blijft deel 3?

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Posted

morgen begint het pas!

Je hebt toch niet veertig jaar zitten wachten, want er zijn ook al wel wat leuke dingen gepasseerd.  :e002:

Posted

Zonder enige twijfel B.

Akkoord dat de inkleuring sterk is, maar dat is de tekening ook. Prachtig.

A vind ik totaal niet aantrekkelijk. Eerlijk: voor mij al de slechtste die er tussen staat.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

Posted

de 2de cover klopt ook niet. Kijk maar hoe laag de zon staat. En toch zo'n schaduw van loof in het water, terwijl ervoor een bergje rotsen staat...

Dieren dragen ook geen kleren en vechten normaal gezien niet met zwaarden

Posted

tussen die twee takken zie ik daar toch een gele bal?

Ik zie daar iets dat een cirkel suggereert door de vorm van de takken, maar ik interpreteer 't toch niet als de zon, eigenlijk.

Posted

Één van mijn keuzes zit erbij, dus keuze is snel gemaakt. ???? Emanuel Guibert is een tekengenie. Deze cover vind ik prachtig in al zijn sereniteit. De combinatie van de wegkijkende jongen en de schuimende golven doet me wat, om één of andere reden.

Posted

B. Die is tenminste volledig getekend. En nog goed ook. Ook zonder de kleuren :)

Op het eerste zicht zou ik A ook beter vinden, maar gelukkig keek ik iets langer.

Hoe bedoel je, wat zag je dan?

Posted

Lijkt me sterk dat daar geen foto aan te pas is gekomen.

De letters staan dan nog boven de weerspiegeling van het jongetje in het water. En dat helpt de cover om zeep. Kijk maar eens naar de Engelstalige versie. Maar dan nog, ik zie de andere liever :)

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...