Ga naar inhoud

stripuitgeverij Microbe


Recommended Posts

Momenteel verkrijgbaar in de stripspeciaalzaken:

 

Orbital 1 HC - 19,95 € - beperkte genummerde oplage (299 stuks)

Orbital 5 HC - 19,95 € - beperkte genummerde oplage (299 stuks)

Orbital 1 t.e.m. 4 SC - 18,95 € per pakket - beperkte softcover heruitgave

 

Planning softcover (normale oplage)

Orbital 5 SC - 8,95 € - eind augustus

Orbital 6 SC - 8,95 € - eind september

Orbital 7 SC - 8,95 € - eind oktober

 

Planning hardcover (genummerde oplage - 299 stuks)

Orbital 2 en 6 HC - 19,95 € - eind augustus

Orbital 3 en 7 HC - 19,95 € - eind september

Orbital 4 HC - 19,95 € - eind oktober

 

Momenteel wordt er voor gezorgd dat onze website tegen het einde van de maand online is.

www.microbestrips.be

Voor alle verdere vragen info@microbestrips.be

 

Orbital-5-cover.jpg

Orbital-1-cover.jpg

Link naar reactie
20 minuten geleden, linthout zei:

Een nieuwe uitgeverij! Gefeliciteerd!

Ik wens jullie veel succes.

 

Bestaat toch al sinds begin dit jaar, hoor. Ze gaven al de trilogie Vasten uit van Mottura en Christophe Bec, het tweeluik Moederland van Blier en Christian Lax (een tweeluik dat Dupuis niet vertaalde voor de collectie Vrije Vlucht) en de one-shots Het Eiland (waarvan de tekenaar naar FACTS ging) en Buffalo Runner (van Tiburce Oger).

Nog even wachten op die site dus om al die strips nog beter gecommuniceerd te zien.

Link naar reactie

Fijn dat jullie met mooie nieuwe uitgaven komen.

 

Nog een vraagje. Aangezien jullie met Orbital een niet afgemaakte hebben opgepikt en het mooie Buffalo Runner van Tiburce Oger hebben uitgebracht zie ik een mooie combinatie. Niet afgemaakte reeks + Tiburce Oger = Gorn.

 

Zijn jullie wellicht van plan de niet afgemaakte reeks 'Gorn' van Oger uit te brengen? Volgens mij wel genoeg enthousiaste kopers voor te vinden. En zo niet in de planning, willen jullie er eens over nadenken?

Link naar reactie
3 uren geleden, Nesse zei:

Fijn dat jullie met mooie nieuwe uitgaven komen.

 

Nog een vraagje. Aangezien jullie met Orbital een niet afgemaakte hebben opgepikt en het mooie Buffalo Runner van Tiburce Oger hebben uitgebracht zie ik een mooie combinatie. Niet afgemaakte reeks + Tiburce Oger = Gorn.

 

Zijn jullie wellicht van plan de niet afgemaakte reeks 'Gorn' van Oger uit te brengen? Volgens mij wel genoeg enthousiaste kopers voor te vinden. En zo niet in de planning, willen jullie er eens over nadenken?

Inderdaad een goede reeks, die het wel verdiend om uit te worden gegeven. Stilletjes hoop ik er ook op! 

Link naar reactie
20 uren geleden, Nesse zei:

Fijn dat jullie met mooie nieuwe uitgaven komen.

 

Nog een vraagje. Aangezien jullie met Orbital een niet afgemaakte hebben opgepikt en het mooie Buffalo Runner van Tiburce Oger hebben uitgebracht zie ik een mooie combinatie. Niet afgemaakte reeks + Tiburce Oger = Gorn.

 

Zijn jullie wellicht van plan de niet afgemaakte reeks 'Gorn' van Oger uit te brengen? Volgens mij wel genoeg enthousiaste kopers voor te vinden. En zo niet in de planning, willen jullie er eens over nadenken?

Het verder afwerken van de reeks Gorn zal helaas niet door Microbe gebeuren, toch bedankt om het even aan te kaarten.

Link naar reactie

Hoe beslissen jullie om bv. Sarah en Orbital wel te doen, en Gorn dan weer niet? Heeft dit met rechten te maken. Of hebben jullie stripwinkeliers bevraagd naar mogelijke interesse? Of Sarah is maar 1 deel dus beperkt risico, alhoewel Orbital zijn er ook al minstens 8. Of is dit interne keuken? 

Hiermee wil ik niet aangeven dat Gorn het verdient, heb helemaal geen idee of dit nog zou verkopen. Is gewoon nieuwsgierigheid naar hoe je een keuze maakt.

Link naar reactie
On 8/10/2017 at 2:18 PM, pedem said:

Hoe beslissen jullie om bv. Sarah en Orbital wel te doen, en Gorn dan weer niet? Heeft dit met rechten te maken. Of hebben jullie stripwinkeliers bevraagd naar mogelijke interesse? Of Sarah is maar 1 deel dus beperkt risico, alhoewel Orbital zijn er ook al minstens 8. Of is dit interne keuken? 

Hiermee wil ik niet aangeven dat Gorn het verdient, heb helemaal geen idee of dit nog zou verkopen. Is gewoon nieuwsgierigheid naar hoe je een keuze maakt.

Ik lees tussen de lijnen van de reactie van Microbe dat Gorn wel zal voortgezet worden maar door een andere uitgeverij. Of ben ik te optimistisch?

Link naar reactie
9 minuten geleden, Nuwanda zei:

Ik lees tussen de lijnen van de reactie van Microbe dat Gorn wel zal voortgezet worden maar door een andere uitgeverij. Of ben ik te optimistisch?

Het was geenszins de bedoeling om met deze formulering te laten verstaan dat er een andere uitgever mee bezig zou zijn... ik wou gewoon laten weten dat Microbe het in ieder geval niet zal zijn.

Link naar reactie
Op 10-8-2017 om 14:18, pedem zei:

Hoe beslissen jullie om bv. Sarah en Orbital wel te doen, en Gorn dan weer niet? Heeft dit met rechten te maken. Of hebben jullie stripwinkeliers bevraagd naar mogelijke interesse? Of Sarah is maar 1 deel dus beperkt risico, alhoewel Orbital zijn er ook al minstens 8. Of is dit interne keuken? 

Hiermee wil ik niet aangeven dat Gorn het verdient, heb helemaal geen idee of dit nog zou verkopen. Is gewoon nieuwsgierigheid naar hoe je een keuze maakt.

Iedere reeks die kans maakt op een vertaling door Microbe wordt zo goed mogelijk geanalyseerd op heel wat verschillende punten... ook een persoonlijk aanvoelen, al blijft dit natuurlijk heel moeilijk...

Moest iedere uitgever op voorhand weten wat een goede verkoop zal kennen zou het natuurlijk een pak simpeler zijn.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...