Yncke Posted February 2, 2018 Share Posted February 2, 2018 Derde kwartfinale Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A The Spirit - Will Eisner: een prachtige sfeervolle plaat die je meteen het verhaal intrekt. Dr. Benway B Maar welke moet ik nu kiezen? Ze zijn allemaal zo leuk Wat doen jullie me aan. Ik dacht eerst aan die waarbij Kwabbernoot Robbedoes redt omdat mijn ogen daarvan prikkelden (Ik ben een emotioneel man), maar daar stonden te weinig gezichtsuitdrukkingen op en dat is toch onacceptabel als mooiste strippagina ooit. Dan ben ik toch maar gegaan voor deze: De plaat zegt veel ook al staat er geen tekst. Red Arrow yncke.be Link to comment
Dr. Benway Posted February 3, 2018 Share Posted February 3, 2018 A natuurlijk. B vind ik niet bijzonder. marcelherms.nl Link to comment
sanderg Posted February 3, 2018 Share Posted February 3, 2018 26 minutes ago, Dr. Benway said: A natuurlijk. B vind ik niet bijzonder. 2 https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Rik Posted February 3, 2018 Share Posted February 3, 2018 1 uur terug, sanderg zei: 2 3 Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Dr. Benway Posted February 3, 2018 Share Posted February 3, 2018 Ik citeer David Hine: "I got hooked on that opening page where a rain-drenched Spirit walks out of a thunderstorm into Dolan’s office and says ‘…sit back, Dolan…and let me tell you about Lorelei…Lorelei of Odyssey Road….'” marcelherms.nl Link to comment
Tweetie Posted February 3, 2018 Share Posted February 3, 2018 2 uren geleden, Dr. Benway zei: A natuurlijk. B vind ik niet bijzonder. A is wel beter, maar de inkleuring van A is lelijk. Dezelfde pagina in zwartwit is beter. Link to comment
Rik Posted February 3, 2018 Share Posted February 3, 2018 47 minuten geleden, Tweetie zei: A is wel beter, maar de inkleuring van A is lelijk. Dezelfde pagina in zwartwit is beter. Kan, maar die doet niet mee in het toernooi.. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Nesse Posted February 3, 2018 Share Posted February 3, 2018 A, elke keer voor deze pagina gekozen. Sfeer, de opbouw van de pagina.... voor mij klopt het. Link to comment
esteban² Posted February 3, 2018 Share Posted February 3, 2018 B natuurlijk. A vind ik niet bijzonder. In tegendeel. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
JJL Posted February 3, 2018 Share Posted February 3, 2018 2 uren geleden, esteban² zei: B natuurlijk. A vind ik niet bijzonder. In tegendeel. Je vindt A dus wel bijzonder?! Link to comment
esteban² Posted February 4, 2018 Share Posted February 4, 2018 Nice try. :) STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
mojo Posted February 4, 2018 Share Posted February 4, 2018 Ik dacht de Vallei der Bannelingen v Tome en Janry This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
esteban² Posted February 4, 2018 Share Posted February 4, 2018 Een van mijn favorieten uit de reeks, tevens het semi-vervolg op Paniek in Khoudistan. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Waldorf Posted February 5, 2018 Share Posted February 5, 2018 10 uren geleden, esteban² zei: Een van mijn favorieten uit de reeks, tevens het semi-vervolg op Paniek in Khoudistan. Semi? Dat is gewoon het vervolg. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
esteban² Posted February 5, 2018 Share Posted February 5, 2018 Met 'semi' wijs ik op het feit dat je beide verhalen los van elkaar kan lezen. Het zijn twee afzonderlijke en op zichzelf staande avonturen met een overgang / connectie in het midden, van het ene album op het andere, zonder veel meer verbintenis dan dat. Een beetje zoals 'De Mompelende Mummie' en 'De Vogels der Goden' in Suske en Wiske. Het einde van het ene avontuur zet het andere in gang. Maar beide staan op zichzelf. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Rork Posted February 5, 2018 Share Posted February 5, 2018 Ik heb voor B gestemd. Het was een moeilijke keuze tussen deze twee. De overgang van kwaad naar goed in de derde strook en de (halve) zeemansgreep in het laatste plaatje maakten het verschil. Link to comment
Recommended Posts