Ga naar inhoud

[Kwartfinale (3)] pagina 9 vs. pagina 46


Yncke

Welke pagina vind jij de 'beste'?  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke pagina vind jij de 'beste'?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 10-02-18 at 07:00

Recommended Posts

Derde kwartfinale

 

Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen.

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

spirit.jpg.dd15c622c599c5e1f78edf7f6ea8e

 

The Spirit - Will Eisner: een prachtige sfeervolle plaat die je meteen het verhaal intrekt.

 

Dr. Benway

 

 

B

 

Maar welke moet ik nu kiezen? Ze zijn allemaal zo leuk :) Wat doen jullie me aan. 

Ik dacht eerst aan die waarbij Kwabbernoot Robbedoes redt omdat mijn ogen daarvan prikkelden (Ik ben een emotioneel man), maar daar stonden te weinig gezichtsuitdrukkingen op en dat is toch onacceptabel als mooiste strippagina ooit. Dan ben ik toch maar gegaan voor deze: 

s7a16xwc4jjx2.jpg.9f5d242531446d7fb75115

 

De plaat zegt veel ook al staat er geen tekst.

Red Arrow

Link naar reactie

Met 'semi' wijs ik op het feit dat je beide verhalen los van elkaar kan lezen.  Het zijn twee afzonderlijke en op zichzelf staande avonturen met een overgang / connectie in het midden, van het ene album op het andere, zonder veel meer verbintenis dan dat.

Een beetje zoals 'De Mompelende Mummie' en 'De Vogels der Goden' in Suske en Wiske.  Het einde van het ene avontuur zet het andere in gang.  Maar beide staan op zichzelf.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...