Ga naar inhoud

Stripfestival Ieper - 5 April 2014


Kool Thing

Recommended Posts

http://www.stripfestivalieper.be/content/de-neerstad

 

Locatie:

Het stripfestival vindt plaats op de site Neerstad te Ieper. Dit is de site waar de stedelijke academiën en bibliotheek huizen. Het exacte adres is Weverijstraat 33-35, 8900 Ieper

Bereikbaarheid:
De exacte locatie kan u hiernaast vinden. In vele GPS-systemen is de plaats 'Neerstad' nog niet gekend. De ingang van de site Neerstad situeert zich op de hoek van de Weverijstraat en Polenlaan, daar vindt u tevens een ruime ondergrondse parking.

OPGELET:
Komt u van de A19, dan raden wij u om de afrit "Ieper Centrum - Zonnebeke" te mijden! Sinds vandaag is daar geen vlot doorgaand verkeer mogelijk!
Rij gewoon door tot het einde van de A19 en sla dan links af aan de verkeerslichten (ook als uw GPS u naar rechts stuurt!). Aan de volgende verkeerslichten gaat u opnieuw naar links, aan de rotonde gaat u rechtdoor, en u rijdt tot u opnieuw verkeerslichten ziet. Daar gaat u rechts af. Volg deze weg, en neem de 2de straat rechts en u ziet onmiddellijk de Bibliotheek aan uw rechterkant!

Parkeergelegenheid:
Onder de bibliotheek is een ruime (betalende) ondergrondse parking. Vlakbij hebt u tevens de "Oostkaai' waar ook parkeergelegenheid is. Op wandelafstand is tevens het 'Minneplein' waar (op vandaag 31/03/2014 nog gratis) parkeergelegenheid is. 

Mogen we u vragen om de parkeerreglementeringen zo goed als mogelijk na te leven zodat de omwonenden geen hinder ondervinden. Daarom willen wij u meegeven dat in de 'Weverijstraat' een strikt parkeerverbod geldt!

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

En gewoon, binnendoor, via Zonnebeke naar Ieper (want ik spring eerst nog eens bij mijn ouderlijke huis binnen); is dat te doen?

De provinciebaan is vrij. Verleden week nog in Ieper geweest.

Link naar reactie

https://www.facebook.com/StripfestivalIeper2014/photos/a.253634288120084.1073741828.253626991454147/298608966955949/?type=1&theater

 

WIN 1 van de 10 GESIGNEERDE EX-LIBRISSEN van FOLIES BERGERES van ZIDROU-PORCEL! 

Van Uitgeverij Dargaud/Ballon Media ontvingen we 10 gesigneerde ex-librissen van Folies Bergère, dé langverwachte en bejubelde WO 1 - strip van Zidrou en Porcel. 

We geven dit absoluut hebbeding weg aan de 10 personen die het best kunnen gokken hoeveel personen de Facebookpost 'Reportage Stripfestival Ieper zat. 5 april 2014 (WTV/Focus )', te bekijken op deze facebookgroep, hebben gezien. Jullie antwoord zet je gewoon hieronder als reactie. 

Iedereen mag éénmaal deelnemen, en we sluiten deze wedstrijd af donderdagavond om 20 uur as. Winnaars worden persoonlijk verwittigd via een facebookbericht. De gelukkigen kunnen zaterdag as persoonlijk de ex-libris gaan afhalen op de stripverkoopsstand Hans Depuydt van het stripfestival in de Academie Ieper.

 

 

post-49-0-17065100-1396348458_thumb.jpg

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Ik denk het wel, maar dan van Zonnebeke via de Zonnebeeksesteenweg naar Ieper. Ik ga pas vrijdag weer naar Ieper. Misschien weet Tuizentfloot meer?

 

Van Zonnebeke naar Ieper rij je best over de Ieperstraat ( die in Ieper overgaat in de Zonnebeekseweg ) en niet via de Briekeweg, want deze is ter hoogte van de Zuiderring ( op- en afrit snelweg ) afgesloten.

Link naar reactie

https://www.facebook.com/StripfestivalIeper2014/photos/a.253634288120084.1073741828.253626991454147/298608966955949/?type=1&theater

 

WIN 1 van de 10 GESIGNEERDE EX-LIBRISSEN van FOLIES BERGERES van ZIDROU-PORCEL! 

 

Iedereen mag éénmaal deelnemen, en we sluiten deze wedstrijd af donderdagavond om 20 uur as. Winnaars worden persoonlijk verwittigd via een facebookbericht. De gelukkigen kunnen zaterdag as persoonlijk de ex-libris gaan afhalen op de stripverkoopsstand Hans Depuydt van het stripfestival in de Academie Ieper.

 

Ik denk dat ik toch maar langs kom    :e002:

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Morgen zijn we aan het timmeren, rondrijden, auteurs gaan oppikken,... Ik probeer tussendoor nog even feedback te geven, mochten er nog vragen zijn. 

 

Anders voor degenen die komen, van harte welkom.

Voor degenen die niet kunnen komen, maak er ook een fijne dag.

 

Oh ja, de inkomsten van de bar zijn serieus ingerekend om ons budget break-even te houden. Houdt ons aub uit het rood, en drink er eentje aan de bar. Dit is onze enigste bron van inkomsten. Santé

 

Cheers.jpg

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...