Jump to content

Wordt het forum afgebouwd?

Recommended Posts

Posted

Wat bedoel je precies Peter? Ik zie in mijn scherm bij dit topic dat jij dit bericht 1 uur geleden hebt geplaatst.

Omnia mutantur nihil interit

Posted

Een aantal tonen het, andere niet. Het zal waarschijnlijk met die eerdere problemen te doen hebben. Of gewoon forum instellingen van subfora? (Zie datum laatste post na naam).

Btw. Hier is een subforum voor.

Capture.thumb.JPG.af1493e61bc3a1f4fabcc972b85daa13.JPG

Posted

Niet zo dramatisch doen, Peter Motte. XD

Er is een upgrade geweest, waarbij de thema's mee aangepast moesten worden. Het kan zijn dat bepaalde info daardoor verscheen of verdween afhankelijk van het thema.

Guest Kameraad Mauser
Posted

Daarnet had ik een onderhoudsgerelateerd bericht waarmee werd aangegeven dat er even geen toegang was tot een subforum. Hetgeen dus ook al door andere forumgebruikers werd gemeld, de afgelopen dagen. Waarschijnlijk de forumsoftware.

Posted
Op 22/2/2019 om 13:33, Peter Motte zei:

Er zijn allerlei gegevens die er tegenwoordig niet meer opstaan, zoals het publicatiemoment van het laatste bericht.

Ik pas maar zelden iets aan, als er iets veranderd is dat door de updates of fouten. Er moet nog een fout in zitten want ik zie bv maar 1 persoon die online is, dat gaat wel opgelost worden bij een volgende update.

Posted
Op 23/2/2019 om 17:35, bammar zei:

Wat wel opvalt, er is bijna geen nieuws of een headliner meer op het forum sinds het wegvallen van enkel grote informatiebronnen

Op dat vlak is het inderdaad wat stil gevallen.  Vroeger las ik hier vaak iets voor 't eerst op vlak van strips, dat is nu nog heel zelden het geval.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Guest Kameraad Mauser
Posted

Ook het tijdstip wanneer er werd gepost, wordt niet meer weergegeven indien het langer dan een dag geleden is. Het lijkt wel een update van Microsoft...