Peter Motte Posted February 22, 2019 Posted February 22, 2019 Er zijn allerlei gegevens die er tegenwoordig niet meer opstaan, zoals het publicatiemoment van het laatste bericht. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Rik Posted February 22, 2019 Posted February 22, 2019 Wat bedoel je precies Peter? Ik zie in mijn scherm bij dit topic dat jij dit bericht 1 uur geleden hebt geplaatst. Quote Omnia mutantur nihil interit
Ambreville Posted February 22, 2019 Posted February 22, 2019 Een aantal tonen het, andere niet. Het zal waarschijnlijk met die eerdere problemen te doen hebben. Of gewoon forum instellingen van subfora? (Zie datum laatste post na naam). Btw. Hier is een subforum voor. Quote
Yncke Posted February 22, 2019 Posted February 22, 2019 Niet zo dramatisch doen, Peter Motte. XD Er is een upgrade geweest, waarbij de thema's mee aangepast moesten worden. Het kan zijn dat bepaalde info daardoor verscheen of verdween afhankelijk van het thema. Quote yncke.be
Guest Kameraad Mauser Posted February 22, 2019 Posted February 22, 2019 Daarnet had ik een onderhoudsgerelateerd bericht waarmee werd aangegeven dat er even geen toegang was tot een subforum. Hetgeen dus ook al door andere forumgebruikers werd gemeld, de afgelopen dagen. Waarschijnlijk de forumsoftware. Quote
Peter Motte Posted February 22, 2019 Author Posted February 22, 2019 Ik heb regelmatig postproblemen de laatste dagen. PS ik doe graag dramatisch PPS ik dacht dat er een subforum voor was, maar ik vond het niet PPPS afbouwen van een dienst gaat meestal stapje per stapje, vandaar mijn verdenkingen Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
bammar Posted February 23, 2019 Posted February 23, 2019 Wat wel opvalt, er is bijna geen nieuws of een headliner meer op het forum sinds het wegvallen van enkel grote informatiebronnen Quote
Bonte Posted February 23, 2019 Posted February 23, 2019 Op 22/2/2019 om 13:33, Peter Motte zei: Er zijn allerlei gegevens die er tegenwoordig niet meer opstaan, zoals het publicatiemoment van het laatste bericht. Ik pas maar zelden iets aan, als er iets veranderd is dat door de updates of fouten. Er moet nog een fout in zitten want ik zie bv maar 1 persoon die online is, dat gaat wel opgelost worden bij een volgende update. Quote
esteban² Posted February 24, 2019 Posted February 24, 2019 Op 23/2/2019 om 17:35, bammar zei: Wat wel opvalt, er is bijna geen nieuws of een headliner meer op het forum sinds het wegvallen van enkel grote informatiebronnen Op dat vlak is het inderdaad wat stil gevallen. Vroeger las ik hier vaak iets voor 't eerst op vlak van strips, dat is nu nog heel zelden het geval. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Willem Posted February 25, 2019 Posted February 25, 2019 Ik ben nog steeds als enige online zie ik. Valt me een beetje tegen van de rest Quote
Yncke Posted February 25, 2019 Posted February 25, 2019 6 minutes ago, Willem said: Ik ben nog steeds als enige online zie ik. Valt me een beetje tegen van de rest Nog een geluk dat er iemand is die het forum bevolkt houdt! Quote yncke.be
Peter Motte Posted February 25, 2019 Author Posted February 25, 2019 De activiteit gaat 'n beetje op en af volgens wat er op de ssz wordt gepubliceerd. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Guest Kameraad Mauser Posted February 25, 2019 Posted February 25, 2019 Ook het tijdstip wanneer er werd gepost, wordt niet meer weergegeven indien het langer dan een dag geleden is. Het lijkt wel een update van Microsoft... Quote
Peter Motte Posted February 28, 2019 Author Posted February 28, 2019 Ja, helemaal MS. Zo van: hoe minder de klanten weten, hoe beter. Grrr.... MS zou een heel goed bedrijf zijn, als ze niet zo veel stommiteiten begingen. Google en Facebook daarentegen zullen altijd per definitie onbetrouwbaar zijn. Down with them! Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Recommended Posts