Ga naar inhoud

Help Eens Een Forummer Versie 3.0


Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Gaat ge nu opnieuw zagen over uw zaag Mauser?

Moet jij niet ergens chemtrails gaan spotten ofzo? Terwijl je dat doet misschien kun je even aflezen in de wolkvorming waar mijn set umbracosleutels liggen, ik vind ze niet direkt terug...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Bij de ene grasmaaier waar ik hetzelfde had hebben ze de carburator moeten uitkuisen, geen idee hoe dat gaat.

Bij de andere ging het opnieuw nadat de oude benzine doorgespoeld was.

Ik vrees dat het reinigen van de carburator wordt...heb al eens op youtube zitten neuzen hoe dat in zijn werk gaat...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

In een overall of jeans, ja.

Ā 

Maar een camobroek kan ook.

Ā 

Gelukkig komen ze vandaag hout leveren.

Ā 

Officieel, retep, zoals in: besteld bij een firma die handelt in brandhout. Met faktuur en betaald in valuta die gebacked wordt door geweld en erkend door de wereldbank en IMF.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

We hebben een nieuwe tweedehandse laptop die op Ubuntu draait. Ik wil Itunes daar op installeren. Ik download Itunes, en als ik dat exe-file wil laten euh... executeren zegt het kreng dat hij een of andere zip-file niet vindt. Terwijl ik altijd dacht dat computers die exe-filetjes vanzelf konden laten lopen. Onder windows ging dat prima op de oude compie, maar blijkbaar moet je voor Ubuntu iets langer doorgeleerd hebben. Iemand een idee waarom mijnĀ  :115:Ā  :111:Ā  :114:Ā  :12:Ā laptop niet wil meewerken met mij, arme digibeet?Ā 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

We hebben een nieuwe tweedehandse laptop die op Ubuntu draait. Ik wil Itunes daar op installeren. Ik download Itunes, en als ik dat exe-file wil laten euh... executeren zegt het kreng dat hij een of andere zip-file niet vindt. Terwijl ik altijd dacht dat computers die exe-filetjes vanzelf konden laten lopen. Onder windows ging dat prima op de oude compie, maar blijkbaar moet je voor Ubuntu iets langer doorgeleerd hebben. Iemand een idee waarom mijnĀ  :115:Ā  :111:Ā  :114:Ā  :12:Ā laptop niet wil meewerken met mij, arme digibeet?Ā 

Ā 

OK, gevonden. Fuck the digibeet!

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Exe files gaat Ubuntu niet openen. Ze zullen waarschijnlijk geconverteerd moeten worden. Dat wordt wat lezen over exe openen in Ubuntu of anders eens mooi vragen aan Yncke.

Ā 

Steeks eens je licht op bij AskUbuntu.

Link naar reactie

Een exe is een Windows programma, dat kun je niet zomaar laten uitvoeren op Linux.

Ā 

Ik geloof niet dat iTunes voor Linux bestaat, maar misschien kun eens googlen of je het onder Wine aan de praat kunt krijgen? Wine is heel simpel gezegd een extra laag die Windows commando's naar Linux commando's vertaalt.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...