Ga naar inhoud

Help Eens Een Forummer Versie 3.0


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Ja, dat zei de vriend van m'n moeder ook. En 'k ben nog nooit thuisgebleven vanwege ziekte (ook niet op school of zo). Dus ik weet ook niet wat te doen mocht ik wel thuis blijven. Maar nu voel'k dat m'n longen precies aan't kapotgaan zijn. Dat verontrust me. :D Al zou ik er wel mee kunnen werken dus.

 

Last van presenteïsme? Veel dokters trouwens ook.

Link naar reactie

Mijn Wacom Cintiq 21UX moet verzonden worden naar het repair center in Duitsland.
Dit doe ik via Bpack World. Ik vraag mij enkel af of ik dit kan verzenden in de originele doos?

 

4-11-10-cintiqunboxing01-450x299.jpg

 

 

Of zou ik de doos in nog een andere doos moeten steken.  Het nadeel van dit zo te verzenden is dat iedereen kan zien wat er inzit.

Heeft iemand ervaring met pakketjes internationaal te versturen?

Link naar reactie

Mijn Wacom Cintiq 21UX moet verzonden worden naar het repair center in Duitsland.

Dit doe ik via Bpack World. Ik vraag mij enkel af of ik dit kan verzenden in de originele doos?

 

4-11-10-cintiqunboxing01-450x299.jpg

 

 

Of zou ik de doos in nog een andere doos moeten steken.  Het nadeel van dit zo te verzenden is dat iedereen kan zien wat er inzit.

Heeft iemand ervaring met pakketjes internationaal te versturen?

Best Track and Trace gebruiken.
Link naar reactie

Al een paar dagen krijg ik op mijn Dell laptop een bericht dat er een critische bios update is. Als ik dan naar de Dell support site ga zie ik geen recente bios update voor mijn model laptop. Doen of niet doen (ik blijf er liever af, zolang het goed werkt)?

Ik zou 't niet doen en beginnen googlen of dat 't geen malware is die je dat probeert wijs te maken.

Link naar reactie

Ik zou 't niet doen en beginnen googlen of dat 't geen malware is die je dat probeert wijs te maken.

Heb al zitten googlen, maar vind eigenlijk niets concreet. Er was wel een vraag die over hetzelfde ging en daar verwees iemand van Dell naar hun support site zonder zelf een antwoord te geven. Ik vermoed dat het Dell zelf is die stiekum een of andere 'support-spy of zo' tool wil installeren. Heb ik eerlijk gezegd niet veel zin in.

Ga het dus niet doen. Bedankt!

Link naar reactie
  • 4 months later...

Ja, waarom niet betalen met ideal PayPal of gewoon het bedrag overmaken via internetbankieren. Waarom je vriend niet het factuurnummer mededelen en dat laten vermelden bij de overboeking. Allemaal gemakken die het betalingsverkeer eenvoudig en overzichtelijk maken. Ik krijg wel eens rekeningen waar op staat dat indien je het factuurnummer niet vermeld de nota niet wordt verwerkt en terecht want waarom moeten instanties mensen in gaan huren om tussen al die duizenden nota's en overboekingen de juiste match te vinden.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Probeer anders Utreg. Het grootste bedrijf van Nederland heeft waarschijnlijk nog werkkrachten nodig. Wel eerst vlekkenplan 8, 8.0, 8.0.02.23, 9, 9.02.0258.987.98741, 10, 10.2.2.23.235.2369 volgen.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik zit momenteel met hetzelfde probleem. Ik wacht hier ook op een pakje dat al bijna een week bij de Belgische douane ligt.

Het is me al meermaals overkomen...

Als ze er niet aan uit kunnen sturen ze uiteindelijk een 'vraag om inlichtingen'.

(In Belgie toch, ik weet niet of je Belg of Nederlander bent?)

Ik ben ooit  naar de douane gereden om mijn zaak  te bepleiten...

Dat bleek daar ter plaatse zeer goed mee te vallen, ik kwam naar huis MET mijn pakje en betaalde het laagste BTW tarief.

Meestal is het ook simpel: tekeningen of strips.

Een keer kreeg ik een pakje toegestuurd waar een verdacht wit poeder uit kwam.

Toen de postbode het overhandigde kwam er, echt waar, een witte walm uit het pakje!

Het ging om een metalen talkpoeder busje. Een schitterend metalen object van rond 1940 met

onvoorstelbaar mooie tekeningen op van Perry Winkle ( Sjors).

Het ding zat nog vol talk en het dekseltje was onderweg losgekomen!!!

Maar het was probleemloos naar Belgie gekomen!

Ik heb de afgelopen veertig jaar al vele honderden (duizend?) pakjes laten overkomen (USA en China),

nog nooit is iets bij de douane gebleven of door hen teruggestuurd. Dus het komt wel in orde.

Er zijn wel wat pakjes verloren gegaan. Maar niks waardevols.

Link naar reactie

Ik weet niet wat erin zit. Het is een cadeau.

Hoe sturen ze me een vraag om inlichtingen? Via de post?

Ik hoop dat het in orde komt, het is een cadeau van een bijzonder iemand.

Die vraag om inlichtingen komt bij mij via de post.

Weet je zeker dat het bij de douane ligt?

Heb je geen tracking nummer gekregen?

Daarmee kun je altijd opzoeken waar je pakje zich op dat moment bevindt.

Maar...Drie weken wachten op een pakje uit de USA is geen uitzondering! (airmail)

Ik krijg ook pakjes uit China. Zijn gemiddeld tien weken onderweg. Maar ze komen uiteindelijk altijd terecht.

Link naar reactie
  • 2 months later...

Uh, er is niet echt een goed antwoord op zo'n vraag. Het hangt van de recruteerder af. Die kan vinden dat je interesse in het bedrijf groot is omdat je voor diverse functies gaat, of net dat je niet weet wat je wil omdat je voor diverse functies gaat. 

 

Zelf redeneer ik dat solliciteren sowieso geen kwaad kan. 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Een fles goede port.

Veel te gesuikerd. Da's voor trendy corporate cocktailwijven die graag showen met de status van hun centraal bankier annex kabinetsmedewerker waarmee ze samenhokken.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik ben al meer dan een half jaar aan het twijfelen over wat voor een tekentablet ik zou kopen om te animeren en het wordt echt wel tijd dat ik een beslissing neem. Ik heb 1 voorwaarde, ik moet rechtstreeks op het scherm kunnen werken. Mijn computer is momenteel heel sterk dus ik zou gerust een cintiq kunnen kopen maar ben aan het twijfelen of ik niet een microsoft surface of ipad pro zou nemen.

 

Het grote voordeel van zo'n tablet is dat ik werkelijk overal zou kunnen werken (ook handig aangezien ik graag binnen 2 jaar naar Australië wil gaan om daar een half jaar te werken, helaas wel niet animatiegerelateerd). Ik zit niet vast aan mijn computer (aangezien ik ook graag game op die computer is het wel aangenaam dat ik voornamelijk ook ergens anders kan zitten en niet bijna heel de dag lang op dezelfde stoel zit)

Het grote nadeel is dat het scherm wel kleiner is en het nog altijd niet zo sterk is als mijn computer natuurlijk (hoewel renderen sowieso op de computer zou gebeuren, het is echt bedoeld om te tekenen/animeren)

 

Ik dacht om even te wachten tot de surface pro 4 deze maand bij ons op de markt zou komen maar had online al gelezen dat er toch wat performance issues waren bij sommigen, ik zou de vorige versie wel kunnen kopen maar die heeft terug en net iets kleiner scherm (al is het nog geen centimeter verschil, ik zou de 2 eens naast elkaar moeten zien in het echt om eens te oordelen of dat echt een verschil zou maken of niet. De ipad pro ziet er ook goed uit maar ik ben in feite echt geen apple gebruiker (en aangezien de meeste problemen veroorzaakt worden door gebruikers en niet persé uw OS vind ik dat zeker niet onbelangrijk) en heb wel een groot probleem met het idee dat ik niet simpelweg een usb stick op mijn tablet kan steken om bestanden over te dragen, ik zou steeds via mijn icloud moeten up en downloaden en ik vrees dat dat via mijn gewoon wifi netwerk is en ik voor mijn animaties dus snel al aan mijn maandelijks limiet ga zitten).

 

 

Iemand die wat input kan geven?

 

 

 

edit; aha, er bestaan ook cintiqs companions, misschien moet ik me zo eentje aanschaffen?

Link naar reactie

Heb regelmatig problemen met BR's die beginnen te haperen op mijn Samsung BR speler.

 

Soms kan ik die op de BR speler van mijn laptop afspelen, maar soms ook niet, nu weer met A Christmas Horror Story. Ik gebruik PowerDVD v.10 (die ik om een of andere reden niet kan upgraden). VLC video player wekt ook niet met deze BR.

 

Iemand een idee voor een goede BR speler voor PC die alles speelt (liefst een gratis programma, mag ook betalend zijn).

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik heb gemerkt dat ik recent blijkbaar spam mails verstuur via mijn gmail account. Dit is vrij recent sinds ik me eens aangemeld heb op een computer op mijn werk (waar ik eigenlijk nooit internet op gebruik, buiten dan om mijn gmail te controleren..) maar aangezien dat mijn professioneel email adres is krijg ik ten eerste al niet zo heel vaak mails en ten tweede tot nu toe nooit een mail dat potentieel spam/virus kan zijn. Aangezien dit zoals ik al zei mijn professioneel ee-mail is vind ik het niet zo fijn dat ik mensen rond mail met hoe belangrijk de lengte van je penis is en 15 manieren hoe je dat kan laten vergroten. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Link naar reactie

Je paswoord veranderen zou voldoende moeten zijn om de spam te stoppen maar die PC blijft natuurlijk besmet.

 

Mac? Normaal gezien kan dit niet en bestaat er ook nauwelijks anti-virussoftware voor Mac, het beste wat je kan doen is een OS update uitvoeren tot de hoogste nummer van de versie die je gebruikt. Het best kijk je ook alle Windows PC's na op virussen.

Link naar reactie

Ik ben echt geen Mac gewoon dus omdat ik zeker niets fout wil doen op de computer van mijn baas is het enige wat ik doe; aanzetten, after effects op starten, Gmail lezen, en afsluiten. Het is me echt een raadsel hoe ik die Mac geïnfecteerd zou hebben met een virus maar bon, heb nu thuis mijn wachtwoord al aangepast en zal zien of dat voldoende is

Link naar reactie

Zeker geen stomme vraag, ik stuur soms bestanden via mail naar mezelf door zodat ik er thuis aan denk om ze op mijn eigen computer of gsm te zetten en ik denk dat ik dat een paar weken geleden via mijn Gmail naar mijn Yahoo heb gedaan. Mijn Yahoo krijgt af en toe wel spam mail binnen die ik negeer maar dit was de eerste keer van een legit mail adres (van mijn eigen Gmail adres dus). Zou de fout misschien toch aan mijn Yahoo kunnen liggen?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...