Ga naar inhoud

Help Eens Een Forummer Versie 3.0


Recommended Posts

3 minuten geleden, Yncke zei:

Disclaimer: ik heb geen ervaring met Garageband of Renoise.

 

Ik heb wat informatie proberen te googlen over die .loopdata, maar mijn Google foo laat me in de steek. Zou je een klein sampletje kunnen posten of zo? Dat ik er eens in kan rondneuzen?

Nu ik achter mijn computer zit zie ik dat al die .loopdata files, maar 1kb zijn. Dat is het dus niet. Dat moeten verwijzingen zijn naar de echte files, maar die vind ik dus niet in de mappen... Zal nog wat moeten zoeken.

Garageband is fucking gratis, waarom moeten ze die audio files dan zo afschermen?!?

Link naar reactie
28 minuten geleden, Gojira zei:

Success!! Audio converter Lite uit de app store does the job.

Je kunt ze in Garageband zelf ook converteren naar MP3 dacht ik maar dat is een manueel proces, zo kun je wel eigen loops maken die je kunt gebruiken in andere programma's.

Link naar reactie
1 minuut geleden, Bonte zei:

Je kunt ze in Garageband zelf ook converteren naar MP3 dacht ik maar dat is een manueel proces, zo kun je wel eigen loops maken die je kunt gebruiken in andere programma's.

Dat is nu net wat ik niet wou doen al dat manuele werk. Ik maak mijn loops en patterns liever in renoise. Daar kan ik ook bestaande breaks splicen om eigen breaks te maken.

Link naar reactie
1 uur terug, Gojira zei:

Dat is nu net wat ik niet wou doen al dat manuele werk. Ik maak mijn loops en patterns liever in renoise. Daar kan ik ook bestaande breaks splicen om eigen breaks te maken.

Ik ga doen alsof ik dit allemaal begrijp. :)

 

Muziek is magisch maar ik heb nooit kunnen werken met audio programma's.

Link naar reactie
42 minuten geleden, Bonte zei:

Ik ga doen alsof ik dit allemaal begrijp. :)

 

Muziek is magisch maar ik heb nooit kunnen werken met audio programma's.

Hey, ik ben er zelf nog maar 5 dagen mee bezig. Lang leve de internet tutorials en de gratis samplepacks. En dan vooral prutsen, prutsen, prutsen. En vervolgens alles deleten. ???

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Keuring voor verkoop is een volledige keuring en dan kijken ze nog een aantal extra punten na (reservesleutels, reservewiel, brandblusser,...), maar de keuring in België is een lachertje en een loterij. Maar als je binnen de twee maand wil verkopen ga je dus voor een keuring voor verkoop.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
3 minuten geleden, The Alderwood zei:

Ah, ik heb de reservesleutels niet bij me.. Dus dan kan ik sowieso niet naar die keuring?

Tuurlijk wel. Maar op het beoordelingsformulier dat je krijgt bij de tweedehandskeuring staat reservesleutels dan niet aangevinkt als OK.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Tijd om autokeuring en andere vergaarbakken voor nuttelozen euh ambtenaren af te schaffen. Allemaal voor niets nodig. Straks vinden ze het nog nodig dat fietsen ook moeten onderworpen worden aan inspectie.

Link naar reactie
Op 3-10-2013 om 17:49, The Alderwood zei:

Ziezo, Toyota Yaris gekocht (en niet voor de lening gekozen). Bij de verkoper heb ik de hele tijd zitten twijfelen of'k toch niet voor de (mooiere, grotere) Auris zou gaan, maar die verbruikte 2l/100km meer dus heeft dat de doorslag gegeven. 

 

Aan allen merci voor de raad!

Gevonden in deze zelfde draad: het betreft een Toyota Yaris van bijna vier jaar oud. :e005:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
59 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Een militaire humvee. 

Waarom bij de baard van de profeet zou je daar willen in rondkarren? Die dingen zijn gemaakt om een klein kanon door de woestijn te trekken aan 80 per uur. Voor al de rest deugen ze niet.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
4 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

En Brugge als openluchtmuseum.

Het grappige is hier dat de meeste 'middeleeuwse' huizen in Brugge gebouwd zijn in de 19e eeuw maar doelbewust ouderwets gehouden voor het aantrekken van toeristen. Er is natuurlijk nog voldoende authentiek middeleeuws te zien maar dat zijn niet altijd de meest aantrekkelijke en bereikbare gebouwen.

 

https://www.trouw.nl/home/belgie-brugge-zit-verveeld-met-binnenstad-die-nep-is~ac02d1b7/

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Tjah...Viollet-Le-Duc hé... allez, niet hij specifiek in Brugge, maar er was wel in de 19e eeuw een soort romantisering van de middeleeuwen waarbij een aantal architecten aan de slag gingen met historische gebouwen en structuren die de laatste eeuwen wat verwaarloosd waren geraakt en deels herbouwd/afgebroken enz...werden.

Link naar reactie

Bedankt voor de tips! Er zaten hele goeie tussen, genoeg voor een heel weekend maar teveel voor één dag.

 

Bedoeling was om met een huurauto naar West-Vleteren en de commandobunker te trekken maar helaas gooide een klein uur fileleed tussen de luchthaven en Leuven roet in het eten. Dus helaas geen commandobunker en rechtstreeks naar De Vrede. 

Last minute hebben we wel nog besloten om nog eens 45 minuten in de auto te zitten en door te rijden naar Duinkerke.

 

Memorabele momenten:

Een weg in de Westhoek waarover we nog altijd niet uit zijn of het nu een fietspad of niet.

De Franse wegen! Ik dacht dat de Duitse al geweldig waren maar die van onze zuiderburen waren zo vlak als een versleten biljarttafel. 

De oorlogsmonumenten op het kerkhof van Duinkerke. Mooi, sereen, interessant en toch confronterend. Gouden citaat van de dag: "het monument was beter dan de film."

De kust van Duinkerke, waarschijnlijk nog lelijker dan de onze en een overaanbod aan crêperies. In dit verband het Zilveren citaat van de dag: "pannenkoeken brengen meer op dan oorlog".

Terugrijden met flessen trappist. :e007: Bronzen citaat: "dit bier dient gedronken worden als een grote champagne".

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...