Ga naar inhoud

Help Eens Een Forummer Versie 3.0


Recommended Posts

Italiaans, da's nog eens een idee. Even navragen bij mijn gruwelijk veeleisende gezelschap of dat niet te exotisch is...

 

Thanks! (Andere voorstellen nog altijd welkom. ;-) )

 

Italiaans te exotisch ??? :e010:  :e010:  Dat is kras, toch de meest gekende keuken in west europa, als het nu nog koreaans zou zijn.... Het is een leuk, aan het miljoenenkwartier grenzend restaurant met een aardig terras. Je kunt er specialiteiten (kalfsvlees, ossobuco ed) eten maar ook simpele gerechten als penne of spaghetti. Weet niet of reserveren nodig is.

Link naar reactie

Ik ga met mijn grootouders op stap. Zij hebben de oorlog en de opkomst van de spaghetti meegemaakt, dus ja, Italiaans is exotisch. :)

Wat niet wegneemt dat ik voor een Italiaan met ook wat steaks op het menu ga gaan, morgen, dus dat was een goed idee. 

 

Dat Lepelblad ga ik zelf eens bekijken, denk ik, en reteps Italiaan lag een beetje uit de weg voor morgen, maar ga ik ook eens op mijn uitprobeerlijstje zetten.

Merci! :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Nooit zelf geprobeerd, maar ik zou beginnen met de attach files optie in de geavanceerde editor, en eens kijken wat er met My Media aan te vangen is...

Ok. Bedankt. Eens zien om deze aanwijzingen uit te proberen.

Link naar reactie

Hoe laad ik een filmpje op, dat nu op mijn bureaublad staat, om het dan te kunnen posten in een topic?

 

eerst op youtube zetten en dan hier de link plaatsen, het forum laat geen grote bestanden toe en geen video. Het moet wat beheersbaar blijven.

 

Je kunt hem ook via www.wetransfer.com versturen (geen registratie nodig) en dan de link hier plaatsen, dat blijft daar een weekje staan.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

De storefunctie bij wetransfer.com is enkel beschikbaar wanneer je de plus versie neemt waarbij je moet afdokken. De gratis standaarddienst is enkel versturen naar een email.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Da's misschien nog niet zo'n gek idee, want gelijk heb je.  Al hecht ik toch ook behoorlijk veel belang aan het geluid, zeker omdat heel wat van mijn muziek behoorlijk stil klinkt en het moet hebben van minimale wisselingen.  Ik noteer tot nu toe dus vooral Sennheiser en Beyerdynamic als na te pluizen alternatieven voor B&W.  Het wordt geen makkelijke bevalling.

 

Maar het belangrijkste... bedankt alvast aan allen voor de reacties! ;)

 

Ben de laatste tijd ook terug aan het uitkijken naar een koptelefoon, jij ondertussen al eentje kunnen uitkiezen en wat tips/ervaringen/...?

Ben voornamelijk op zoek naar een over ear die ook draagbaar is in het openbaar, dus zonder en te hoog hipstergehalte :)

 

Voor thuis heb ik tweedehands een Sennheiser RS 170 (draadloos) op de kop kunnen tikken voor een prikje die ik deze week ga ophalen, ben eens benieuwd naar de draadloze ervaring + geluidskwaliteit.

Link naar reactie

Ik had een tijdje een draadloze Philips: was best makkelijk (je loopt het hele huis en tuin rond met dat ding), maar: ziet er nogal lomp uit (batterijen nemen ruimte in) en is ook redelijk zwaar. Bovendien heeft de bedrading na 6 maanden begeven...

 

Heb hem ingeruild voor een Sennheiser (bedraad) en wil niks anders meer - prachtig geluid, zeer comfortabel (ook met bril!) en met een extra lang snoer geleverd. Heb hem nu al 2-tal jaar en is nog niks aan veranderd. De gold-plated connectoren zouden voor de nodige kwaliteit moeten zorgen, maar ik kan dit niet met iets anders vergelijken. Qua draagbaarheid overal: m'n iPhone+NAS/iTunes-server bieden evenveel vrijheid als een draadloze headset én nog meer mogelijkheden...

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

Ik had een tijdje een draadloze Philips: was best makkelijk (je loopt het hele huis en tuin rond met dat ding), maar: ziet er nogal lomp uit (batterijen nemen ruimte in) en is ook redelijk zwaar. Bovendien heeft de bedrading na 6 maanden begeven...

 

Dat klinkt wel wat grappig. Ik snap wel wat je bedoelt, maar het klinkt grappig.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Een tablet is goed om bij de tv wat onzin op forums te plaatsen en wat op internet te browsen. Voor de rest vind ik het erg onhandig.

Je kan er natuurlijk een docking station bijkopen, maar dan heb je eigenlijk maar een slechte laptop.

 

Trouwens voor een goede 10 inch ben je al snel 300 euro kwijt.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...