Yncke Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...? Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar landschap zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Dit komt, als ik het goed heb, uit Gung Ho deel 3. esteban2 B En omdat het landschap zo'n grimmig belangrijke rol speelt, Larcenet, Verslag van Brodeck: Vittorio yncke.be Link to comment
Tanuki Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 Hier ga ik even over moeten nadenken. Link to comment
Waldorf Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 We hadden er al eentje uit Gung Ho. Deze keer ga ik voor Larcenet. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Bart 01 Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 Deze Larcenet is voor mij één van de topkandidaten om het ver te schoppen in het toernooi. Alles klopt gewoon aan dit plaatje. Prachtig gedaan. De Gung Ho is -zoals altijd- zeer geslaagd, maar de 'wrom dtdtdt' is toch wat ongelukkig geplaatst. Link to comment
Vittorio Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 's Middags Brodeck lezen, 's avonds de verfilming van The Painted Bird zien, dan heb je wel even je bekomst van de mensheid..... Maar wat maakt die Larcenet een mooie pagina's, elk prentje, las ik, op A2 of zelfs A3 getekend en daarna verkleind en ingepast.... Link to comment
Vittorio Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 Ik kan het niet laten: Link to comment
sanderg Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 B- zeer sterke prent https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
cinco Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 Ha, weer is er bij toeval een vorm van overeenkomst tussen beide platen. Link to comment
Kristof Berte Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 1 uur terug, Vittorio zei: 's Middags Brodeck lezen, 's avonds de verfilming van The Painted Bird zien, dan heb je wel even je bekomst van de mensheid..... Maar wat maakt die Larcenet een mooie pagina's, elk prentje, las ik, op A2 of zelfs A3 getekend en daarna verkleind en ingepast.... De kader wordt nog sterker met die 2 kleintjes ernaast. Straf. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Vittorio Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 2 uren geleden, Kristof Berte zei: De kader wordt nog sterker met die 2 kleintjes ernaast. Straf. Die "kleintjes" zijn vaak behoorlijk groot, dat kun je hier heel aardig zien: https://www.facebook.com/editions.dargaud/photos/a.10154099051552110/10154099051607110 Link to comment
Ambreville Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 2 uren geleden, Vittorio zei: Die "kleintjes" zijn vaak behoorlijk groot, dat kun je hier heel aardig zien: https://www.facebook.com/editions.dargaud/photos/a.10154099051552110/10154099051607110 Was dat die verkoopexpo van zijn laatste analoog tekenwerk? Vanaf dat moment zou hij (of beweerde hij) nog enkel digitaal te werken. Link to comment
Vittorio Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 14 minuten geleden, Ambreville zei: Was dat die verkoopexpo van zijn laatste analoog tekenwerk? Vanaf dat moment zou hij (of beweerde hij) nog enkel digitaal te werken. Die was twee jaar later: Link to comment
Vittorio Posted December 15, 2020 Share Posted December 15, 2020 Hij tekent op scherm in de Comment j'ai dessiné-reeks van France Inter. Daar staan inmiddels al meer dan 200 afleveringen van op YouTube, erg leuk: https://www.youtube.com/playlist?list=PL43OynbWaTMLSUzMpmqwuKcJNbTeC5GhD Link to comment
Recommended Posts