Ga naar inhoud

De Bloedbruiloft (poll) Hermann / Van Hamme - Collectie Vrije Vlucht - 1ste druk: 2000


cinco

De Bloedbruiloft  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. status

    • Ik bezit het album niet en heb het ook niet gelezen.
    • Ik bezit het album niet, maar heb het wel gelezen.
    • Ik bezit het album, maar heb het niet gelezen.
    • Ik bezit het album en heb het ook gelezen.
  2. 2. Wat vond je beter: scenario of tekeningen?

    • het scenario van Van Hamme
    • de tekeningen van Hermann
    • allebei evenwaardig
    • -
  3. 3. Welke score zou je het album geven?



Recommended Posts

Ik heb het net herlezen en deze keer heb ik de introductie en de presentatie van de personages gemeden, want ik herinner mij dat daar spoilers in stonden. (onder andere wordt vermeld wie het eerste dodelijke slachtoffer is) Doordat het al jaren geleden is dat ik het verhaal nog gelezen heb, voelt het allemaal weer redelijk fris aan.

Link naar reactie

Ik heb gisteren dat album eens herlezen, en het viel me een beetje tegen. Er zitten veel te veel personages in. Wat er dan weer te weinig in zit is geloofwaardigheid. Het meest ongeloofwaardige is de manier waarop de pater familias de hele zaak organiseert. In mijn gedachten kan een dergelijke situatie enkel tot onbeschrijflijke chaos leiden, maar meneer beveelt zus en zo naar positie x en y. En als er dan een zwaar gewonde valt is er niemand die hem naar de spoed wil brengen. Nee, dat geloof ik niet. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
8 uren geleden, Waldorf zei:

Ik heb gisteren dat album eens herlezen, en het viel me een beetje tegen. Er zitten veel te veel personages in. Wat er dan weer te weinig in zit is geloofwaardigheid. Het meest ongeloofwaardige is de manier waarop de pater familias de hele zaak organiseert. In mijn gedachten kan een dergelijke situatie enkel tot onbeschrijflijke chaos leiden, maar meneer beveelt zus en zo naar positie x en y. En als er dan een zwaar gewonde valt is er niemand die hem naar de spoed wil brengen. Nee, dat geloof ik niet. 

Eens, het is niet de topper die het had kunnen zijn, maar al met al ook weer niet slecht. 

Toen het uitkwam werd het verkocht als de samenwerking van de eeuw, dat heb ik er nooit in terug gezien. Toch heb ik het album een 8 gegeven en vele met mij. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...