cinco Posted March 1, 2021 Posted March 1, 2021 Een thread over de logo's Het Matsuoka-logo is een mooitje. Quote
Hamirubi Posted March 1, 2021 Posted March 1, 2021 Vroeger was niet alles beter. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Captivant Posted March 1, 2021 Posted March 1, 2021 Het nieuwe Dupuis logo is toch gewoon veel beter? Veel neutraler, meer geschikt in combinatie met andere typografie. Ook beter leesbaar op klein formaat. Ik weet zeker dat als het andersom was geweest, dus als het oude logo het nieuwe logo had vervangen, iedereen voor dit nieuwe logo zou kiezen. Quote
Captivant Posted March 1, 2021 Posted March 1, 2021 Over leesbaarheid gesproken. Is het nieuwe logo van editions Blake & Mortimer wel een verbetering? Quote
cinco Posted March 16, 2021 Author Posted March 16, 2021 De logo's van Dark Horse en Dark Dragon lijken sterk op elkaar. Quote
cinco Posted July 6, 2021 Author Posted July 6, 2021 Wat moest dat vroegere Dargaud-logo eigenlijk voorstellen? Quote
Aleksandr Posted July 6, 2021 Posted July 6, 2021 een eend die zich een pijl door zijn hoofd heeft geschoten? Quote
esteban² Posted July 6, 2021 Posted July 6, 2021 Ik vond het oude Bonte-logo bijzonder mooi. Dat had klasse, eigenheid en herkenbaarheid. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
$tripofiel Posted July 6, 2021 Posted July 6, 2021 2 minuten geleden, esteban² zei: Ik vond het oude Bonte-logo bijzonder mooi. Dat had klasse, eigenheid en herkenbaarheid. 2 Quote
Bonte Posted July 6, 2021 Posted July 6, 2021 2 hours ago, esteban² said: Ik vond het oude Bonte-logo bijzonder mooi. Dat had klasse, eigenheid en herkenbaarheid. Ik gebruik het logo nog steeds op de titelpagina's, het blijft een mooi logo en ontworpen door een klant van me. Op een cover bleek het echter moeilijk te gebruiken. Quote
Bonte Posted July 6, 2021 Posted July 6, 2021 3 hours ago, cinco said: Wat moest dat vroegere Dargaud-logo eigenlijk voorstellen? Voor mij was het altijd een manneke met een raar petje op die een pijl door z'n hoofd kreeg. Nu is het een duif die met z'n dikke buik tegen een zandheuvel vliegt. Quote
esteban² Posted July 6, 2021 Posted July 6, 2021 Ik zie daar het logo van The Hunger Games wat in, geplakt op een yin-yang. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Kristof Berte Posted July 6, 2021 Posted July 6, 2021 Vogels zijn populair als logo Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
cinco Posted November 6, 2022 Author Posted November 6, 2022 Op 6/7/2021 om 23:23, Bonte zei: Ik gebruik het logo nog steeds op de titelpagina's, het blijft een mooi logo en ontworpen door een klant van me. Op een cover bleek het echter moeilijk te gebruiken. Waardoor valt het op covers moeilijk te gebruiken? Quote
Bonte Posted November 6, 2022 Posted November 6, 2022 8 minuten geleden, cinco zei: Waardoor valt het op covers moeilijk te gebruiken? Het is zwarte tekst zonder achtergrond, op veel covers vloekt dat met de tekening waardoor je witte kaders moet toevoegen. Ik ben dan voor een neutraler lettertype gegaan op een vaste locatie op de cover, al was het oude logo ook een optie met rode achtergrond. Ik ben wel tevreden hoe het nu is, een eigen logo op cover en binnenpagina. $tripofiel 1 Quote
dirk (monsieur toupet) Posted November 7, 2022 Posted November 7, 2022 Ik verkies toch logo's zonder kleur op de cover - neutraler en minder opvallend. Een voorbeeldje in blauw van Comic Watch. Quote
Recommended Posts