cinco Posted March 19, 2021 Share Posted March 19, 2021 Een man met een unieke stijl. Erg impressionistisch. Tekeningen die baden in een dromerige sfeer. Quote Link to comment
Ambreville Posted March 19, 2021 Share Posted March 19, 2021 En met veel controverse de volgende pagina’s durf ik niet te posten. Quote Link to comment
cinco Posted March 19, 2021 Author Share Posted March 19, 2021 34 minuten geleden, Ambreville zei: En met veel controverse de volgende pagina’s durf ik niet te posten. Dat kwam uit Une Soeur, toch? Quote Link to comment
Ambreville Posted March 20, 2021 Share Posted March 20, 2021 De meloenen op Kindle Quote Link to comment
cinco Posted March 20, 2021 Author Share Posted March 20, 2021 52 minuten geleden, Ambreville zei: De meloenen op Kindle Onvertaald? Quote Link to comment
cinco Posted March 20, 2021 Author Share Posted March 20, 2021 Effe gecheckt. Erm... dat mannetje zetten ze daar op die boerderij nogal aan het werk als het op melken aankomt. Quote Link to comment
Timhardt Posted March 20, 2021 Share Posted March 20, 2021 Zeker een aantal onmisbare strips op zijn naam: De smaak van chloor, une soeur, in mijn ogen. Dat zijn zowat de beste 3. Allen heel verschillend, maar inderdaad steeds met die dromerige saus over alles heengegoten. Ik ben een laat ontdekker van Vives, maar groot fan. Al heb ik de indruk ook dat het beste achter ons ligt. Maar wat dat is, is zeker de moeite. Last man, een lange reeks van hen, zo origineel, fantastisch verhaal, verdient een beter uitgavebeleid dan totnogtoe. Komaan, 4,5 integrales en 't is klaar. Na narrenschip en lupus (en land van langvergeten binnenkort) is dit voor mij één van de zaken die echt een groot gemis zijn Quote Link to comment
Ambreville Posted March 20, 2021 Share Posted March 20, 2021 9 uren geleden, cinco zei: Effe gecheckt. Erm... dat mannetje zetten ze daar op die boerderij nogal aan het werk als het op melken aankomt. Dat mannetje wordt ook gemolken. Quote Link to comment
Ambreville Posted March 20, 2021 Share Posted March 20, 2021 Ik ben nog altijd het meest gek van zijn twee odalisken. Daar mag hij altijd een derde van maken met dat team. Minder aandacht voor meloenen, maar een zeer genietbare avonturenstrip met hoofdpersonages met een hoek af. Quote Link to comment
Timhardt Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 16 uren geleden, Ambreville zei: Ik ben nog altijd het meest gek van zijn twee odalisken. Daar mag hij altijd een derde van maken met dat team. Minder aandacht voor meloenen, maar een zeer genietbare avonturenstrip met hoofdpersonages met een hoek af. Ken ik niet. Vertel! Quote Link to comment
Waldorf Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 Vives is geen auteur van wie ik alles koop, daarvoor is het niet altijd mijn smaak. Voor het rijk vond ik bij voorbeeld niet goed. Een zus is dan weer bijzonder goed. Zijn snelle manier van tekenen laat hem toe veel te publiceren, en het is niet mogelijk om altijd even goed te zijn. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
sanderg Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 Ik ken hier niks van maar wat ik zo zien van "de smaak van chloor" ziet er prachtig uit.. is dat album de moeite? Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Waldorf Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 Absoluut. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Ambreville Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 22 uren geleden, Timhardt zei: Ken ik niet. Vertel! Het zijn twee strips verschenen in Vrije Vlucht. Dus de focus ligt niet zozeer op het sexuele als in zijn strikt eigen werk. Toch zit er wel wat in :). http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=2628 http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=3705 Mijn insziens een dikke aanrader. Het enige nadeel is dat je naderhand nog met honger blijft zitten naar meer werk van die makers, waardoor je dus zoiets raar koopt als 'les mellons...'. Quote Link to comment
sanderg Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 42 minuten geleden, Waldorf zei: Absoluut. Thnx! Ik zal s kijken of ik t ergens op de kop kan tikken Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Timhardt Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 1 uur terug, Waldorf zei: Absoluut. De smaak van chloor is fantastisch. Het toont hoe krachtig het medium waar we allemaal verliefd op zijn, echt kan zijn. Tekeningen zonder tekst die toch spreken. Een verhaal dat recht naar het hart gaat (het mijne toch). Ik ben jaloers dat je dit voor de eerste keer mag lezen. Quote Link to comment
cinco Posted March 24, 2021 Author Share Posted March 24, 2021 Op 20/3/2021 om 18:44, Ambreville zei: Dat mannetje wordt ook gemolken. Ik heb vroeger als kind in een dorp gewoond. Van al die wilde verhalen over seksuele uitspattingen op de boerebuiten heb ik nooit veel gemerkt. Zie ook deze strip van Cabanes waar er aan de ballen van een paard wordt gevoeld. BobFish 1 Quote Link to comment
Ambreville Posted March 24, 2021 Share Posted March 24, 2021 6 minuten geleden, cinco zei: Ik heb vroeger als kind in een dorp gewoond. Van al die wilde verhalen over seksuele uitspattingen op de boerebuiten heb ik nooit veel gemerkt. Zie ook deze strip van Cabanes waar er aan de ballen van een paard wordt gevoeld. Ik weet niet zo veel van paarden hun ballen, maar op de boerenbuiten in Stevoort hebben ze laatst wel een lockdown-swingerparty opgerold. Quote Link to comment
Tanuki Posted March 26, 2021 Share Posted March 26, 2021 Op 24/3/2021 om 21:52, cinco zei: Van al die wilde verhalen over seksuele uitspattingen op de boerebuiten heb ik nooit veel gemerkt. Idem, en ik heb nochtans gezocht! Al is er geen haar op m'n hoofd dat eraan zou denken een paard zo te betasten, ik heb vooral onthouden dat je die beesten heel omzichtig moet benaderen. Quote Link to comment
cinco Posted November 2, 2021 Author Share Posted November 2, 2021 Carré Blanc (een erotische collectie van Vivès) op komst bron: https://www.stripspeciaalzaak.be/stripnieuws/bastien-vives-ontwikkelt-erotische-collectie BobFish 1 Quote Link to comment
Ambreville Posted November 2, 2021 Share Posted November 2, 2021 Corto Maltese lust er ook wel wat van in zijn versie Quote Link to comment
cinco Posted July 29 Author Share Posted July 29 Met Adèle Exarchopoulos en Mélanie Laurent hebben ze wel erg goede actrices voor deze verfilming van de Grote Odalisk. zie ook: https://www.stripspeciaalzaak.be/stripnieuws/verfilming-van-de-grote-odalisk-november-2023-op-netflix Quote Link to comment
Ambreville Posted July 31 Share Posted July 31 Ongelooflijk dat Fransen er zelfs in slagen om een trailer van een aktiefilm te laten aanvoelen als een praatfilm. De twee odalisken zijn zalige boeken. Veel aktie, spanning en vooral veel dames die leuteren terwijl ze aan het inbreken zijn. En weinig controversieel. BobFish 1 Quote Link to comment
Ambreville Posted November 14 Share Posted November 14 De verfilming van de Grote Odalisk staat nu op Netflix. Quote Link to comment
Recommended Posts