Bonte Posted October 15, 2021 Share Posted October 15, 2021 De Gentse Stripbeurs gaat door op zondag 28 november 2021 op dezelfde locatie als de laatste edities. Ook de inkom is nog steeds 3 euro. Elke bezoeker en standhouder vanaf 12 jaar moet een geldige covid-pas voorleggen aan de ingang in combinatie met het dragen van een mondmasker binnen. Uiteraard aanvaarden we ook buitenlandse Covid smartphone Apps. Kinderen t.e.m. 9 jaar oud zijn vrijgesteld van het mondmasker. De poster is gebaseerd op de nieuwste gekleurde Pits en kaliber uitgave 'De Zwarte Tijger' die op de beurs verkrijgbaar zal zijn, deze verscheen in samenwerking met Ryckebusch NV. Voor alle bezoekers zijn er ook gratis niet eerder verspreide posters van Tom Tempo, dit zijn covers voor luxes die uiteindelijk niet gebruikt zijn en zo een 2de leven krijgen. Ze zijn A3 dus breng best een map mee om ze makkelijker te vervoeren. De poster kun je hier downloaden op hogere resolutie https://we.tl/t-kiLa0HgmnQ Wie inschrijft op de nieuwsbrief krijgt een mailtje met meer info bij elke volgende Gentse Stripbeurs. https://emailoctopus.com/lists/15df2cbd-5feb-11e8-a3c9-06b79b628af2/forms/subscribe De Gentse Stripbeurs zondag 28 november 10u-17u inkom 3 euro Frenetmiddenschool Offerlaan 1 9000 Gent De school ligt NIET in de LEZ (lage emissiezone) gentsestripbeurs@gmail.com http://gentsestripbeurs.weebly.com/ Quote Link to comment
Yncke Posted October 15, 2021 Share Posted October 15, 2021 Mooie poster! Quote yncke.be Link to comment
Bonte Posted October 15, 2021 Author Share Posted October 15, 2021 40 minutes ago, Yncke said: Mooie poster! Ik heb deze keer de cover van een nieuwe uitgave gebruikt Quote Link to comment
Lavas Posted October 28, 2021 Share Posted October 28, 2021 Ik kijk er naar uit Hebben de nieuwe COVID-maatregelingen effect op deze stripbeurs? Terug maximum 200 bezoekers op hetzelfde moment en Covid save ticket? Quote Link to comment
Bonte Posted October 28, 2021 Author Share Posted October 28, 2021 13 uren geleden, Lavas zei: Ik kijk er naar uit Hebben de nieuwe COVID-maatregelingen effect op deze stripbeurs? Terug maximum 200 bezoekers op hetzelfde moment en Covid save ticket? het is het 1 of het andere, we moeten het nog bespreken mijn voorkeur gaat naar de 200 bezoekers limiet, dat zou net voldoende moeten zijn. Probleem is al de extra mensen aan de ingang bij gelijk welke keuze. Quote Link to comment
Lavas Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 Ik begin toch schrik te krijgen... Quote Link to comment
sporoi Posted November 16, 2021 Share Posted November 16, 2021 Op 15/11/2021 om 11:38, Lavas zei: Ik begin toch schrik te krijgen... Terecht. Een evenement met veel volk blijft gewoon een risico, covid save ticket of niet. Quote Link to comment
Lavas Posted November 19, 2021 Share Posted November 19, 2021 Op 16/11/2021 om 20:58, Spiro zei: Terecht. Een evenement met veel volk blijft gewoon een risico, covid save ticket of niet. Daar heb ik geen schrik voor. Ben 2 keer gevacinneerd maar onlangs toch prijs gehad. Ik zou nu voldoende antistoffen moeten hebben. Ik heb eerder schrik voor een annulatie. Dit is een festival waar ik elk jaar echt naar uit kijk. Quote Link to comment
linthout Posted November 19, 2021 Share Posted November 19, 2021 Met pijn in het hart heb ik besloten om niet te gaan. Als risico-patiënt kan ik beter thuis blijven. Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted November 19, 2021 Share Posted November 19, 2021 Ik hoop alvast dat het door gaat. Quote Link to comment
Bonte Posted November 19, 2021 Author Share Posted November 19, 2021 Voorlopig hebben maar enkele standhouders afgezegd dus nemen we de sprong in het duister, we staan te trappelen om eindelijk weer van start te gaan. Volgens de huidige regels mag het nog maar dat kan dus nog veranderen, zowel de regering, provincie als stad Gent kan het nog verbieden. Op de website staat de laatste info dus controleer die zeker voordat je vertrekt. Er zijn wel regels waar we ons aan moeten houden, CO2 meters en extra verluchting. Elke bezoeker en standhouder vanaf 12 jaar moet een geldige covid-pas voorleggen aan de ingang in combinatie met het dragen van een mondmasker binnen. Uiteraard aanvaarden we ook buitenlandse Covid smartphone Apps. Kinderen t.e.m. 9 jaar oud zijn vrijgesteld van het mondmasker. We gaan dit goed opvolgen want we willen de zaal nog lang gebruiken, nu mogen we geen steken laten vallen. Quote Link to comment
Yan Posted November 19, 2021 Share Posted November 19, 2021 Duimen Peter Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
linthout Posted November 20, 2021 Share Posted November 20, 2021 Uiteraard duim ik ook!!!! Alle succes gewenst! Quote Link to comment
Bonte Posted November 22, 2021 Author Share Posted November 22, 2021 We hebben bevestiging dat alles kan doorgaan al is er natuurlijk nog een week te gaan. we willen alles correct doen zodat we geen zever hebben voor de volgende jaren, dus passports meebrengen. Een zelftest uitvoeren aan de ingang is ook OK. We zouden met pols bandjes werken zodat we in de rij al controles kunnen uitvoeren. Quote Link to comment
kbellon Posted November 22, 2021 Share Posted November 22, 2021 Is een zelftest verplicht of is het CST + mondmasker? Quote Link to comment
Daan Posted November 22, 2021 Share Posted November 22, 2021 39 minuten geleden, Bonte zei: Een zelftest uitvoeren aan de ingang is ook OK. Dat is op zijn minst vreemd, iedereen weet toch inmiddels dat een negatieve zelftest niet betekent dat geen Corona hebt? En dat je ondanks die negatieve zelftest toch drager en besmettelijk kunt zijn. Alleen als die zelftest positief is kun je er van uit gaan dat die uitslag klopt... Quote Link to comment
Bonte Posted November 22, 2021 Author Share Posted November 22, 2021 Zojuist, Daan zei: Dat is op zijn minst vreemd, iedereen weet toch inmiddels dat een negatieve zelftest niet betekent dat geen Corona hebt? En dat je ondanks die negatieve zelftest toch drager en besmettelijk kunt zijn. Alleen als die zelftest positief is kun je er van uit gaan dat die uitslag klopt... Hetzelfde is het geval voor iemand met een CST Maar je hebt wel gelijk, ik vraag nog eens na of we die mogen gebruiken. Quote Link to comment
Bonte Posted November 22, 2021 Author Share Posted November 22, 2021 14 minuten geleden, kbellon zei: Is een zelftest verplicht of is het CST + mondmasker? CST + mondmasker Quote Link to comment
kbellon Posted November 22, 2021 Share Posted November 22, 2021 5 minuten geleden, Bonte zei: CST + mondmasker Okey dankje Quote Link to comment
Bonte Posted November 22, 2021 Author Share Posted November 22, 2021 29 minuten geleden, Daan zei: Dat is op zijn minst vreemd, iedereen weet toch inmiddels dat een negatieve zelftest niet betekent dat geen Corona hebt? En dat je ondanks die negatieve zelftest toch drager en besmettelijk kunt zijn. Alleen als die zelftest positief is kun je er van uit gaan dat die uitslag klopt... Als het uitgevoerd wordt door een apotheker telt het wel, dat is ter plaatse niet mogelijk maar de sneltest wordt wel degelijk aanvaard. Maar dat blijft gewoon onderdeel van het CST. --- - Ten minste 2 weken voor het evenement volledig gevaccineerd hebben. - Een PCR-test of antigeentest kunnen voorleggen met een negatief resultaat - Kunnen aantonen dat je het voorbije halfjaar al eens besmet bent geweest. https://ikorganiseer.be/nieuws/corona-en-de-gevolgen-voor-je-evenement/ Quote Link to comment
SPeeDy Posted November 22, 2021 Share Posted November 22, 2021 Als je bij de apotheker een sneltest laat uitvoeren dan komt die in je covid safe app=> dat telt dan als CST. Een zelftest (merk het verschil: “zelf” versus “snel”) aan de ingang kan dus niet. Quote Link to comment
Bonte Posted November 22, 2021 Author Share Posted November 22, 2021 1 uur terug, SPeeDy zei: Als je bij de apotheker een sneltest laat uitvoeren dan komt die in je covid safe app=> dat telt dan als CST. Een zelftest (merk het verschil: “zelf” versus “snel”) aan de ingang kan dus niet. Inderdaad, het kan enkel als je effectief medisch personeel aan de ingang kan zetten zoals bij Facts. Quote Link to comment
Lavas Posted November 23, 2021 Share Posted November 23, 2021 Ik ben al blij dat ze mag doorgaan. Count me in Quote Link to comment
Krimson Posted November 24, 2021 Share Posted November 24, 2021 Ik kijk er ook naar uit vanaf welk uur mogen wij binnen ? 10 u ? Quote Link to comment
Bonte Posted November 24, 2021 Author Share Posted November 24, 2021 Officieel 10u maar we gaan de deuren al openen om 9u30 om geen te lange rij te hebben, de CST's gaan we ook al scannen in de rij en werken met papieren polsbandjes. CST en pasport meebrengen uiteraard. Quote Link to comment
Krimson Posted November 24, 2021 Share Posted November 24, 2021 Ok , bedankt Peter Quote Link to comment
Veto Posted November 25, 2021 Share Posted November 25, 2021 Zullen er evenveel standhouders zijn als 'normaal' of zijn er al een aantal afzeggingen? Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Bonte Posted November 25, 2021 Author Share Posted November 25, 2021 2 uren geleden, Veto zei: Zullen er evenveel standhouders zijn als 'normaal' of zijn er al een aantal afzeggingen? Een paar afzeggingen en een paar nieuwe omdat er plaats is bijgekomen. Bij de auteurs zijn er ook enkele afzeggingen. Valt goed mee, de zalen staan quasi even vol. Er is dit jaar echter geen bar en die plaats gaan we gebruiken om wat meer ruimte te maken. Het is afhankelijk wat er morgen zal beslist worden door de regering en stad gent. Quote Link to comment
Lavas Posted November 26, 2021 Share Posted November 26, 2021 De nieuwe regels zijn net bekend gemaakt, maar het is mij niet duidelijk of het festival mag doorgaan. Ik zou denken van wel? Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted November 26, 2021 Share Posted November 26, 2021 Ik zou denken van wel. Handelsbeurzen mogen met mondmasker, is dit een handelsbeurs? Regels voor profesioneel georganiseerde evenementen gaan sowieso pas maandag in. Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted November 26, 2021 Share Posted November 26, 2021 Zittend mogen evenementen doorgaan vanaf maandag. Ik zou gewoon een voorraad bureustoelen op wieltjes inslaan Quote Link to comment
Bonte Posted November 26, 2021 Author Share Posted November 26, 2021 28 minuten geleden, Lamme Goedzak zei: Ik zou denken van wel. Handelsbeurzen mogen met mondmasker, is dit een handelsbeurs? Regels voor profesioneel georganiseerde evenementen gaan sowieso pas maandag in. Het is inderdaad een handelsbeurs en dit jaar doen we zelfs geen bar, dat valt dus allemaal mooi binnen de regels. Wat nu nog kan gebeuren is stad Gent die het zou verbieden maar dat zouden we dan nu wel gehoord hebben. De standhouders hebben er nog steeds zin in dus doen we door, de beurs is een GO! Quote Link to comment
Bonte Posted November 26, 2021 Author Share Posted November 26, 2021 Er is geen bar dus hebben we iets meer plaats om te spreiden. Hou rekening met wat lagere temperaturen als we moeten verluchten en het feit dat er dus geen eten of drinken te koop zal zijn. Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted November 26, 2021 Share Posted November 26, 2021 Positieve noot. Wat je niet opdoet aan drank kan je dan weer spenderen aan extra strips Quote Link to comment
Bonte Posted November 26, 2021 Author Share Posted November 26, 2021 Ik heb van de Getekende Reep magazines nog van alle 3 de nummers een doos gevonden dus die ga ik meebrengen alsook 14 gratis posters van Tom Tempo op A3 formaat, best een mapje meebrengen waar die in kunnen. Die posters zijn in feite kaften voor luxes die nooit gebruikt zijn, oplage een 200 ex. Dit jaar is er geen gratis boekje, we proberen dat dus te compenseren met de posters. Quote Link to comment
Yan Posted November 26, 2021 Share Posted November 26, 2021 1 uur geleden, Lamme Goedzak zei: Positieve noot. Wat je niet opdoet aan drank kan je dan weer spenderen aan extra strips Ge moet eens langskomen Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Bonte Posted November 27, 2021 Author Share Posted November 27, 2021 De zaal staat klaar Quote Link to comment
Yan Posted November 27, 2021 Share Posted November 27, 2021 Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Yncke Posted November 28, 2021 Share Posted November 28, 2021 En drie mooie magazines in de aanbieding! Quote yncke.be Link to comment
Recommended Posts