Ga naar inhoud

Gentse Stripbeurs 28 november 2021


Bonte

Recommended Posts

De Gentse Stripbeurs gaat door op zondag 28 november 2021 op dezelfde locatie als de laatste edities. Ook de inkom is nog steeds 3 euro.

 

Elke bezoeker en standhouder vanaf 12 jaar moet een geldige covid-pas voorleggen aan

de ingang in combinatie met het dragen van een  mondmasker binnen.

Uiteraard aanvaarden we ook buitenlandse Covid smartphone Apps.

Kinderen t.e.m. 9 jaar oud zijn vrijgesteld van het mondmasker.

 

De poster is gebaseerd op de nieuwste gekleurde Pits en kaliber uitgave 'De Zwarte Tijger' die op de beurs verkrijgbaar zal zijn, deze verscheen in samenwerking met Ryckebusch NV.

Voor alle bezoekers zijn er ook gratis niet eerder verspreide posters van Tom Tempo, dit zijn covers voor luxes die uiteindelijk niet gebruikt zijn en zo een 2de leven krijgen. Ze zijn A3 dus breng best een map mee om ze makkelijker te vervoeren.

 

De poster kun je hier downloaden op hogere resolutie

https://we.tl/t-kiLa0HgmnQ

 

Wie inschrijft op de nieuwsbrief krijgt een mailtje met meer info bij elke volgende Gentse Stripbeurs.

https://emailoctopus.com/lists/15df2cbd-5feb-11e8-a3c9-06b79b628af2/forms/subscribe

 

De Gentse Stripbeurs

zondag 28 november

10u-17u

inkom 3 euro

Frenetmiddenschool

Offerlaan 1

9000 Gent

De school ligt NIET in de LEZ (lage emissiezone)

gentsestripbeurs@gmail.com

http://gentsestripbeurs.weebly.com/

 

Gentse Stripbeurs 28 nov 2021.jpg

 

ingang_orig.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
13 uren geleden, Lavas zei:

Ik kijk er naar uit :)

Hebben de nieuwe COVID-maatregelingen effect op deze stripbeurs? Terug maximum 200 bezoekers op hetzelfde moment en Covid save ticket?


het is het 1 of het andere, we moeten het nog bespreken

 

mijn voorkeur gaat naar de 200 bezoekers limiet, dat zou net voldoende moeten zijn. Probleem is al de extra mensen aan de ingang bij gelijk welke keuze.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Op 16/11/2021 om 20:58, Spiro zei:

Terecht. Een evenement met veel volk blijft gewoon een risico, covid save ticket of niet.😟

Daar heb ik geen schrik voor. Ben 2 keer gevacinneerd maar onlangs toch prijs gehad. Ik zou nu voldoende antistoffen moeten hebben.

Ik heb eerder schrik voor een annulatie. Dit is een festival waar ik elk jaar echt naar uit kijk.

Link naar reactie

Voorlopig hebben maar enkele standhouders afgezegd dus nemen we de sprong in het duister, we staan te trappelen om eindelijk weer van start te gaan. 🙂

 

Volgens de huidige regels mag het nog maar dat kan dus nog veranderen, zowel de regering, provincie als stad Gent kan het nog verbieden. Op de website staat de laatste info dus controleer die zeker voordat je vertrekt.

 

Er zijn wel regels waar we ons aan moeten houden, CO2 meters en extra verluchting.

Elke bezoeker en standhouder vanaf 12 jaar moet een geldige covid-pas voorleggen aan de ingang in combinatie met het dragen van een  mondmasker binnen. Uiteraard aanvaarden we ook buitenlandse Covid smartphone Apps.

Kinderen t.e.m. 9 jaar oud zijn vrijgesteld van het mondmasker.

 

We gaan dit goed opvolgen want we willen de zaal nog lang gebruiken, nu mogen we geen steken laten vallen.

Link naar reactie

We hebben bevestiging dat alles kan doorgaan al is er natuurlijk nog een week te gaan.

 

we willen alles correct doen zodat we geen zever hebben voor de volgende jaren, dus passports meebrengen. Een zelftest uitvoeren aan de ingang is ook OK. 
We zouden met pols bandjes werken zodat we in de rij al controles kunnen uitvoeren.

Link naar reactie
39 minuten geleden, Bonte zei:

Een zelftest uitvoeren aan de ingang is ook OK.

Dat is op zijn minst vreemd, iedereen weet toch inmiddels dat een negatieve zelftest niet betekent dat geen Corona hebt? En dat je ondanks die negatieve zelftest toch drager en besmettelijk kunt zijn. Alleen als die zelftest positief is kun je er van uit gaan dat die uitslag klopt...

Link naar reactie
Zojuist, Daan zei:

Dat is op zijn minst vreemd, iedereen weet toch inmiddels dat een negatieve zelftest niet betekent dat geen Corona hebt? En dat je ondanks die negatieve zelftest toch drager en besmettelijk kunt zijn. Alleen als die zelftest positief is kun je er van uit gaan dat die uitslag klopt...

Hetzelfde is het geval voor iemand met een CST

 

Maar je hebt wel gelijk, ik vraag nog eens na of we die mogen gebruiken.

Link naar reactie
29 minuten geleden, Daan zei:

Dat is op zijn minst vreemd, iedereen weet toch inmiddels dat een negatieve zelftest niet betekent dat geen Corona hebt? En dat je ondanks die negatieve zelftest toch drager en besmettelijk kunt zijn. Alleen als die zelftest positief is kun je er van uit gaan dat die uitslag klopt...

Als het uitgevoerd wordt door een apotheker telt het wel, dat is ter plaatse niet mogelijk maar de sneltest wordt wel degelijk aanvaard. Maar dat blijft gewoon onderdeel van het CST.

 

---

- Ten minste 2 weken voor het evenement volledig gevaccineerd hebben.

- Een PCR-test of antigeentest kunnen voorleggen met een negatief resultaat

- Kunnen aantonen dat je het voorbije halfjaar al eens besmet bent geweest.

https://ikorganiseer.be/nieuws/corona-en-de-gevolgen-voor-je-evenement/

Link naar reactie
1 uur terug, SPeeDy zei:

Als je bij de apotheker een sneltest laat uitvoeren dan komt die in je covid safe app=> dat telt dan als CST.

Een zelftest (merk het verschil: “zelf” versus “snel”) aan de ingang kan dus niet.

Inderdaad, het kan enkel als je effectief medisch personeel aan de ingang kan zetten zoals bij Facts.

Link naar reactie
2 uren geleden, Veto zei:

Zullen er evenveel standhouders zijn als 'normaal' of zijn er al een aantal afzeggingen?

Een paar afzeggingen en een paar nieuwe omdat er plaats is bijgekomen. Bij de auteurs zijn er ook enkele afzeggingen. Valt goed mee, de zalen staan quasi even vol. 

 

Er is dit jaar echter geen bar en die plaats gaan we gebruiken om wat meer ruimte te maken. Het is afhankelijk wat er morgen zal beslist worden door de regering en stad gent.

Link naar reactie
28 minuten geleden, Lamme Goedzak zei:

Ik zou denken van wel. Handelsbeurzen mogen met mondmasker, is dit een handelsbeurs?

Regels voor profesioneel georganiseerde evenementen gaan sowieso pas maandag in.

 

Het is inderdaad een handelsbeurs en dit jaar doen we zelfs geen bar, dat valt dus allemaal mooi binnen de regels. Wat nu nog kan gebeuren is stad Gent die het zou verbieden maar dat zouden we dan nu wel gehoord hebben.

 

De standhouders hebben er nog steeds zin in dus doen we door, de beurs is een GO! 

Link naar reactie

Ik heb van de Getekende Reep magazines nog van alle 3 de nummers een doos gevonden dus die ga ik meebrengen alsook 14 gratis posters van Tom Tempo op A3 formaat, best een mapje meebrengen waar die in kunnen. Die posters zijn in feite kaften voor luxes die nooit gebruikt zijn, oplage een 200 ex.

 

Dit jaar is er geen gratis boekje, we proberen dat dus te compenseren met de posters.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...