Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (3)] winkel 6 vs. winkel 21


Yncke

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?  

63 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 22-12-21 at 08:00

Recommended Posts

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?

Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

29D13A7B-D35E-45A5-A382-8C5FD034D95C.jpe

“In het zachte beddeke”, uit Het Narrenschip

 

SPeeDy

 

 

B

 

Grootgrutter.jpg.70296147fdc391c1f5ac5e2

Hier mag natuurlijk Dhr. Grootgrutter niet ontbreken.

Welke stripheld heeft het voor elkaar gekregen dat zijn naam synoniem wordt met een winkeltype.

 

sjaakie

Link naar reactie
  • Yncke pinned this topic
  • Yncke unpinned this topic

Een plaatselijk winkeltje met een conservatieve winkelier die geen walmende huileballen en gestreepte spitsgrubbers verkoopt? Een matrassenwinkel die wel mooi oogt maar die gesloten is? Wat een keuze zeg!

 

Omdat ik een goede nachtrust belangrijk vind kies ik voor de matrassen- en dekbedwinkel. Die wekt vertrouwen (als het eens open is). Mijn specialiteitjes haal ik wel in de Chinese supermarkt.

 

 

Link naar reactie

Die matrassenwinkel heeft aan de buitenkant twee etalages naast zijn inkomdeur, maar langs de binnenkant hebben ze  daar blijkbaar een valse wand en een kast tegen gezet. En dat raam op het tweede verdiep moet op (of zelfs onder) vloerhoogte beginnen. De tekenaar hiervan is duidelijk geen Henk Kuijpers-adapt.

 

De schrijver van de Tom Poes strip was, denk ik , een liefhebber van de The Two Ronnies. De strip zelf is duidelijk getekend door een iets mindere studiomedewerker.

 

Laat ik maar voor A kiezen. Ziet er een leukere winkel uit.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...