Yncke Posted February 17, 2022 Share Posted February 17, 2022 Eerste halve finale. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ? Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Ik ga het voor mijn derde inzending bij Sarah & Robin (Steven Dupré) houden. Uit het vierde album: Het Dagboek. Het gazettenwinkeltje waar Sarah haar strips van Mickey-schriften haalt om haar dagboek bij te houden. We zien er ook albums liggen van Suske en Wiske, Jommeke, De Rode Ridder en Samson. Mis ik iets? Leuk en gezellig tafereeltje, met de slapende kat ook. En de onzichtbare Robin wil een snoepje stelen, dat maakt dit plaatje ook wel voor mij. esteban² B mister o yncke.be Link to comment
cinco Posted February 18, 2022 Share Posted February 18, 2022 Die markt van Schwartz blijft mijn absolute favoriet, ook al heb ik evenzeer sympathie voor de S&R-tekening. Link to comment
Rik Posted February 18, 2022 Share Posted February 18, 2022 Dit lijkt mij een mooi moment om afscheid te nemen van Sarah en Robin. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
retep Posted February 18, 2022 Share Posted February 18, 2022 De gelegenheid om van Tante Emma's winkeltje af te komen..... Link to comment
cinco Posted February 18, 2022 Share Posted February 18, 2022 Kijk, het is door zulke dingen te zeggen dat je de vlam in de ogen van de S&R-aanhangers alleen maar aanwakkert. Link to comment
sjaakie Posted February 18, 2022 Share Posted February 18, 2022 Ach welnee we weten inmiddels dat sommige mensen liever mottenballen, oude boeken en rotte vis lucht prefereren boven een proper winkeltje met strips en snoep Link to comment
esteban² Posted February 20, 2022 Share Posted February 20, 2022 Het lijkt beslist. Halve finale is toch wel bijzonder mooi voor deze S&R, op voorhand nooit verwacht. En ook nu is het absoluut geen afslachting. Zo is de prachtreeks van Steven Dupré, nog steeds mijn favoriete Belgische tekenaar, weer eens onder de aandacht gebracht. Kopen, die integrale! De inzending van mister o zou wel eens met mijn stem kunnen gaan lopen in de finale. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted February 20, 2022 Share Posted February 20, 2022 49 minuten geleden, esteban² zei: Het lijkt beslist. Gooi je de handdoek al in de ring? Je hebt nog 5 dagen om het tij te doen keren. Link to comment
esteban² Posted February 20, 2022 Share Posted February 20, 2022 Ah, de prent spreekt voor zichzelf. Mochten er nog onverwachte wendingen plaatsvinden, is dat mooi meegenomen. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
retep Posted February 20, 2022 Share Posted February 20, 2022 Op 18/2/2022 om 15:24, cinco zei: Kijk, het is door zulke dingen te zeggen dat je de vlam in de ogen van de S&R-aanhangers alleen maar aanwakkert. Volgende keer doe ik er wel een emoticonnetje bij... Link to comment
cinco Posted February 23, 2022 Share Posted February 23, 2022 Het aantal stemmen begint nu toch dicht bij elkaar te liggen. Link to comment
Yncke Posted February 24, 2022 Author Share Posted February 24, 2022 De poll is nog minder dan een dag open. Hint hint aan de Sarah&Robin fans die nog niet gestemd hebben. mojo and esteban² 2 yncke.be Link to comment
Ambreville Posted February 24, 2022 Share Posted February 24, 2022 43 minutes ago, Yncke said: dan een dag open. Hint hint aan de Sarah&Robin fans die nog niet gestemd h Dees kan ech nie! Corruptie tot in de core. Link to comment
TDPB Posted February 24, 2022 Share Posted February 24, 2022 Op 18/2/2022 om 09:20, cinco zei: Die markt van Schwartz blijft mijn absolute favoriet, ook al heb ik evenzeer sympathie voor de S&R-tekening. T is wel jammer dat we het moeten doen met een pastiche van de bekendere marktscène's. Link to comment
Yncke Posted February 25, 2022 Author Share Posted February 25, 2022 Oef, spannend! Nog een half uurtje... yncke.be Link to comment
Ambreville Posted February 25, 2022 Share Posted February 25, 2022 Fans van het Vossenplein, laat je gaan! Link to comment
Recommended Posts