Ga naar inhoud

Facts 2014 - 18/19 Oktober


shakeitupguy

Recommended Posts

Zeg... niet voor het een of ander, maar ik zie steeds vaker anonieme mensen aan het trollen hiero. Wordt het niet eens tijd die anonieme mensen te verwijderen danwel toegang te ontzeggen? Wordt toch nogal vervelend!
Kritiek mag altijd, maar dit is trolling!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Dat is toch een juiste vertaling ? 

 

 

 

Mijn collega's hadden het ook gelezen in de krant en spraken me erover aan.  Degenen die nog niet wisten van het bestaan van F.A.C.T.S zijn nu echt wel bijna uitgestorven.

Mijn collega (mijn leeftijd) had nog nooit van haar gehoord :P

 

Is indedaad een juiste vertaling maar zet toch 'meer Amerikaanse stripverhalen" in de kijker niet?

Link naar reactie

Dat is toch een juiste vertaling ? 

 

an sich wel, maar in deze context is toch duidelijk een verschil waar in de niet-beeldverhaal-wereld nogal overheen gekeken wordt en waar comics en strips geen verschil kennen. En die verschillen (formaat, uitgavepatroon bv) zijn nogal groot.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

 

 

Marini zou ik echter niet ech Silvester topper noemen, zijn meeste reeksen zitten bij andere uitgever, dus denk / hoop ik Barbucci :e007:

Close :e005:

 

Het is de Italiaanse tekenares Barbara Canepa die zal aanwezig zijn op F.A.C.T.S..

Samen met Allessandro Barbucci werkt ze aan de science-fiction reeks Sky Doll dat verschijnt in meer dan 20 landen.

Haar nieuwe reeks End maakt ze samen met Ann Merli en is uitgegeven bj Silvester.

Ze wordt vergezeld door Isabella Mazzanti, tekenares van Carmilla, een illustratieboek dat binnenkort verschijnt.

 

Ze is heel traag maar ze maakt pareltjes. Het zal dus iets zijn voor de happy few.

 

Canepa.jpg

Canepa1.jpg

Canepa2.jpg

 

Link naar reactie

Barbera is topper qua tekening maar enorm traag.
Zeker 20 minute per stuk maar het zijn juweeltjes...
Een beetje ingekleurd ... wat glittertjes
Zal ik mijn end meepakken naar FACTS .... ??? ....
Mss ook ineens mijn overnachting regelen in gent ... spaart mij de reistijd heen en weer.....
 

Link naar reactie

Ik vraag misschien naar de bekende weg maar toch..... Ik neem aan dat er weer met signeertickets gewerkt wordt met verplichte aankoop van een boek van de tekenaar. Hebben jullie END ook liggen? Zou perfect zijn. Anders moet ik vooraf nog even de stripwinkel bezoeken :e005:

Jahoor, de strip END alsook Sky Doll 3 , Sky Doll Space Collection zullen beschikbaar zijn (en ook in het Frans :-p).

 

Inderdaad, voor bijna alle striptekenaars zal er een album (of minimumbedrag) moeten gekocht worden in ruil voor een signeerticket.

Let wel dat voor tekenaars die niet bij een uitgever zullen tekenen (Minquez, Elghorri, Floch,...) en dus bij de FACTS-stand aanwezig zijn,  er enkel de albums gaan kunnen gekocht worden van die tekenaars.

 

Voor comic-tekenaars zal het wellicht bij de meesten met hard cash te betalen zijn. :-p alhoewel Ian Gibson gratis schetsen maakt voor iedereen. Voor Risso wordt nog bekeken hoe dit geregeld gaat worden.

 

Alle informatie hieromtrent is trouwens te vinden op deze pagina die tem FACTS wordt gewijzigd.:

http://www.facts.be/how-to-get-sketches-at-f-a-c-t-s/

Link naar reactie

Jahoor, de strip END alsook Sky Doll 3 , Sky Doll Space Collection zullen beschikbaar zijn (en ook in het Frans :-p).

 

Inderdaad, voor bijna alle striptekenaars zal er een album (of minimumbedrag) moeten gekocht worden in ruil voor een signeerticket.

Let wel dat voor tekenaars die niet bij een uitgever zullen tekenen (Minquez, Elghorri, Floch,...) en dus bij de FACTS-stand aanwezig zijn,  er enkel de albums gaan kunnen gekocht worden van die tekenaars.

 

Voor comic-tekenaars zal het wellicht bij de meesten met hard cash te betalen zijn. :-p alhoewel Ian Gibson gratis schetsen maakt voor iedereen. Voor Risso wordt nog bekeken hoe dit geregeld gaat worden.

 

Alle informatie hieromtrent is trouwens te vinden op deze pagina die tem FACTS wordt gewijzigd.:

http://www.facts.be/how-to-get-sketches-at-f-a-c-t-s/

 

Als ik deze link open krijg ik de info in het engels te zien.

Wanneer ik vervolgens op nederlands klik krijg ik 2013 te zien i.p.v. 2014.

Wellicht een doorverwijzing naar een verkeerde pagina.

Link naar reactie

Als ik iets KRIJG ben ik altijd tevreden. Een gegeven paard kijk ik nooit in de bek.

 

Als ik iets KOOP ( zoals bij Dark Dragon Books het geval is, die adverteert er zelfs mee) dan mag je best teleurgesteld zijn als het gebodene niet in verhouding staat met het bedrag wat je er voor neertelt.

En voor die prijs KRIJG je een stukje kunst, iets wat niemand anders ooit zal hebben :-)

 

TWsXV6R.jpg

 

:e002:

Link naar reactie

2 vragen ad organisatie :

Vraag 1 :

-2 jaar geleden waren we op 20 min. binnen met op voorhand gekochte tickets, die zonder stonden in een rij van 3 km.

-vorig jaar stonden met ons op voorhand gekocht ticket in een rij van 3 km en de rij ZONDER ticket was op 10 min. binnen...

 

Hoe geraak ik dit jaar het snelst binnen ?

 

Vraag 2 : hoe geraak ik aan een tekening van Ethan Van sciver ? daar staat niets van op de site.

 

tanx!

Link naar reactie

2 vragen ad organisatie :

Vraag 1 :

-2 jaar geleden waren we op 20 min. binnen met op voorhand gekochte tickets, die zonder stonden in een rij van 3 km.

-vorig jaar stonden met ons op voorhand gekocht ticket in een rij van 3 km en de rij ZONDER ticket was op 10 min. binnen...

 

Hoe geraak ik dit jaar het snelst binnen ?

 

Vraag 2 : hoe geraak ik aan een tekening van Ethan Van sciver ? daar staat niets van op de site.

 

tanx!

 

Vraag 1 : ook dit jaar zal de rij met tickets heel lang zijn omdat de gewone tickets online veel goedkoper zijn dan de tickets aan de deur.

Het beste is zoals Warson zegt, heel vroeg komen dan zal je ook wel in beide gevallen vroeg binnen zijn. Op zaterdag geraak je het vlugst binnen met het Earlt-Bird ticket (bijne uitverkocht).

 

Vraag 2 :

Voor Sciver :  voor een tekening van hem moet je gewoon heel vroeg aan zijn tafel beginnen aanschuiven.

 

We zijn nog alle gegevens aan het opvragen ivm prijzen, aantal tekeningen bij de tekenaars. Vanaf wanneer we die info hebben worden die op de site geplaatst.

 

 

 

Is het aantal signeertickets beperkt dat iedereen ook zijn dedi krijgt of...onbeperkt

De meeste signeertickets zullen beperkt zijn maar dat signeerticket heeft je echter sowieso geen recht op een tekening als daar geen tijd meer voor is. Met een signeerticket zal je gewoon moeten aanschuiven. Nummer ticket zal wellicht niet gevolgd worden.

 

 

Als een tekenaar trager is dan voorzien dan wordt voorrang verleend aan diegenen die aanschuiven met het ticket.

Komt er op neer dat als je s'ochtends je signeertickets koopt en je de ganse dag op de beurs rondloopt denkende dat je het laatste uurtje je de tekeningen te pakken kunt krijgen, kan dat geen garantie meer zijn zijn als de tekenaar trager is.

 

Merken we dat tekenaars meer kunnen doen dan hun voorgesteld aantal, dan kunnen er extra tickets gegeven worden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...