Ga naar inhoud

Facts 2014 - 18/19 Oktober


shakeitupguy

Recommended Posts

In het september nummer van het mondiaal gekend tijdschrift Total Film worden 5 pagina's gewijd aan San Diego Comic Con en een zesde bevat een overzicht van een selectie van de voornaamste conventies in de wereld.

 

Het volledig FACTS-team is dan ook super trots dat we hierin zijn opgenomen en we willen elke bezoeker, handelaar, vrijwilliger bedanken voor het jaarlijks vertrouwen in FACTS want zonder jullie stonden we er niet.

 

 

 

post-116-0-66111600-1409127034_thumb.jpg

Link naar reactie

2 vraagjes. Hoe komt het dat een Early Bird dubbel zoveel als een gewoon ticket kost? En kan je met je Early bird ook zondag binnen (op het gewone uur), als je bijvoorbeeld last minute zaterdag niet kan komen?

Met een Early Bird ticket kan je 1 uur vroeger binnen op zaterdag namelijk om 9u. Is gelimiteerd en dus exclusiever. Met 1 uur vroeger binnen, kan je genieten van de zaal zonder de massa bezoekers, als eerste de standhouders aflopen en zo eerste keus nar de meest zelfzaamste goodies  en al vroeger gaan aanschuiven bij een tekenaar of acteur.

Beslis je om toch niet op de zaterdag te komen dat kan het aangekochte Early Bird ook op zondag gebruikt worden vanaf 10u..

Link naar reactie

Ik heb me een vroeg vogeltje aangeschaft... Nu moet ik m'n baas overtuigen me die dag niet te laten werken en me op de koop toe de vrijdag en maandag verlof te laten nemen. (Kwestie dat ik kan me kan voorbereiden en uitblazen van F.A.C.T.S.)

 

En nu zoveel mogelijk droog brood eten tot dan want ik wil me wat aanschaffen dit jaar :D

Link naar reactie

Dit las ik zonet op de site van Dark Dragon Books  :e010:  :

Stripbeurs nieuws. Dit jaar slaan we stripfestival Breda over. We staan wel op FACTS met verschillende internationale tekenaars

Ook Uitgeverij Daedalus zal wellicht enkel op FACTS staan (met 4 stripnamen). :e005:

EN wie weet nog een aankondiging van een Silvester naam van jewelste, waar zal om gevochten worden :e014: .

 

Kortom, stripliefhebbers worden in de watten gelegd op FACTS 2014.. :e005: :e005: :e005:

Link naar reactie

Aangezien DDbooks (kijk ook bij valkenswaard) zijn eigen ramen nu ook bij de lezers en verzamelaars ingooid zal het daar niet echt druk worden.

Ze begonnen goed maar er is nu ergens iets erg mis aan het gaan. Mijn klandizie zijn ze kwijt.

Link naar reactie

Sterker nog. Ze hebben bij DDB besloten niet langer naar stripbeurzen te gaan met een stand.

Wellicht alleen nog enkele festivals die game georienteerd zijn. Maar geen stripfestivals meer en zeker geen signeersessies.

Gelukkig dan dat FACTS geen stripfestival is :e005:

 

Voor de comicliefhebbers : vraag eens een handtekening van The Incredible Hulk ipv een tekening van een superheld :e012:

 

LouFerrigno1.jpg

Link naar reactie

De HULK is geweldig :)

 

Ideetje: bestel bij iedere artiest een HULK op 1 immens papier en laat Lou Ferrigno die ook signeren!

 

Je kan de BAD-booth vinden schuin tegenover de grote gasten in de Artist Alley, tegen de muur!

 

 

post-130-0-91799000-1410098206_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ondertussen zijn er nog minder dan 1/3 van de Early Bird tickets over.

 

Naast Philip Winslade, Des Taylor mogen jullie ook comic tekenaar Ian Gibson verwachten uit Engeland.

Ian Gibson is bekend voor zijn 2000AD werk aan reeksen zoals Judge Dredd, Robo-Hunter en The Ballad of Halo Jones, het ultieme sci-fi epos geschreven door Alan Moore. He tekende ook de Star Wars reeksen Droids en Boba Fett - Enemy of the Empire.

 

IanGibson1-670x933.jpg

IanGibson5.jpg

Link naar reactie

Eindelijk, het is ook gelukt om tickets te bestellen.  Nieuw was dat ik mijn VISA moest bevestigen via een bank card reader.  En de nieuwe van Dexia, die automatisch werkt ging niet meer, ik moest nog een oude hebben (die ik toen heb afgegeven omdat de batterij op was).  Gelukkig had ik nog een oude versie van Fortis.

Link naar reactie

Enkel voor Belgen?

Pour quoi

 

Dat beslissen wij niet. Komt van diegene die ons de prijzen ter beschikking stelt.

 

Maar Nederlandsers kunnen wel bij onderstaande Vlamingen op F.A.C.T.S. gaan aanschuiven : :e007:

Kim

Thomas Du Caju

Mario Boon

Steven Dupré

Kristof Spaey

Rik Willemen

Thomas DuCaju (hopelijk met de laatste Betty & Dodge)

 

en er volgen er nog.

Link naar reactie

Lode Devroe komt op zondag ook naar FACTS. :e005:  Elke Vlaamse tekenaar wil zo graag naar de beurs komen.

Heb even de tekenaars geteld : http://www.facts.be/nl/gasten/.

Met normaliter nog  5 aan te aankondigen tekenaars (waaronder nog een kers op de taart tekenaar) zullen we dit jaar aan 80 tekenaars komen!!!!

 

En hiermee hebben we ons record van verleden jaar verbroken :-)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...