Ga naar inhoud

Facts 2014 - 18/19 Oktober


shakeitupguy

Recommended Posts

ok, bedankt.

NOG een vraagje : staat er ergens een lijst met alle standhouders ?

kwestie dat we op voorhand al eens op verschillende websites kunnen gaan kijken aan welke totale overbodige rommel we veel te veel geld kunnen uitgeven denkende dat we nog steeds 8 jaar  zijn, maar nu met een budget van een volwassene! :e007:

Link naar reactie

Wat belangrijk nieuws van Dark Dragon Books.

 

Laat ik eerst vertellen dat ze naar jullie verzuchtingen hebben geluisterd en echt hun best doen om voor iedereen goed te doen.

Zij wensen dan ook graag dat iedereen gemoedelijk aanschuift en de regels respecteert zodat het voor iedereen een leuke tijd wordt.

 

Daarom zijn er geen vooraf bestellingen meer en zullen de tekeningen weer in album kunnen, met de signeertickets die op de beurs gekocht kunnen worden :e005:

 

Van Belle en het Beest (50 stuks), Tinkelbel (50 stuks), Pandala (15 stuks, enkel zaterdag) en Doomsday (50 stuks) worden aparte Beursedities gemaakt en die kosten 30,00 € het stuk. Bij aankoop van zo'n een beurseditie of 40€ aan waarde van andere strips, artbooks, prints krijg je een signeervoucher. Met deze voucher kun je aanschuiven bij een tekenaar naar keuze.

Link naar reactie

 deze info staat op site van FACTS:


 

 

Risso Eduardo : A print needs to be bought in order to get a sketch. 25 prints each day will be sold. When time is left, he’ll do other sketches when buying an artbook at 25€.
He’ll be present on Sunday from 10 o’clock until 11 o’clock at the booth of RW uitgeverij and he will make sketches for buyers of a 100 Bullets dutch publication + print. These sketches will only be made in the purchased book.

 

ik denk als je een commissie wil, je hem best vooraf contacteert:

http://www.rissoeduardo.com/en/comissions/

Link naar reactie

Let op : Steven Van Bael zal enkel aanwezig zijn op de zondag

En is te vinden op de BAD-stand aangezien DDB/Clint uitverkocht zijn qua stripboeken!

 

Mocht iemand nog een commissie van hem willen, gelieve me te contacteren

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Goed nieuws voor diegenen die met het openbaar vervoer komen.

 

Met elk voorverkoop F.A.C.T.S.-ticket (online gekocht, in een Fnac, Game Mania of BD World winkel) krijgt u een gratis TRAM rit van Gent Sint-Pieters treinstation naar Flanders Expo en terug. :e005:

 

En neen, met datzelfde ticket krijgt u geen gratis parking ticket :lol:

 

Goed geregeld!!

Zonder slijmerig over te willen komen maar jullie zijn echt goed bezig.

Ik kom met hoge verwachtingen voor het eerst jullie festival bezoeken. Daar heb ik wel een reis van ruim 5 uur voor over!!

Link naar reactie

Het parkeren hoeft niet gratis te zijn, maar fatsoenlijk :e005: :e005: :e005:

Wat een vreselijk drama is dat.......duizenden auto's, die zonder enig overleg, steeds mogen invoegen om op één baantje te eindigen.

Wat je allemaal niet over moet hebben om een mooi festival te bezoeken... :e012:

DAT zou fijn zijn als FACTS daar invloed op kon uitoefenen. Wellicht een fundraiser starten en overgaan tot privatisering van het terrein. Of een enorme handtekeningenactie organiseren voor de gemeente om die situatie te verbeteren. Of de Expo voor een meer propere parking :)

 

Ik kom met hoge verwachtingen voor het eerst jullie festival bezoeken. Daar heb ik wel een reis van ruim 5 uur voor over!!

Leuk om te horen! Het is echt top! Sommige zaken (parking, verkeer, belgische logica op de wegen) zul je op de koop toe moeten nemen, maar het wordt een FEEST!!

 

Nu mijn baas emailen want juist mijn nieuwe rooster ontvangen en de dagen die ik verlof heb gevraagd zijn fout gegaan. Nu moet ik de donderdag nachtdienst tot vrijdagochtend 6 uur (rij dan maar eens een paar uur naar Gent!!! op de vrijdag rond 9 uur!! zo zonder slaap!!) en de maandagochtend heeft hij me ingepland vanaf 6-14 (wat ook handig is omdat ik rond 1 uur in de nacht thuiskom!!!)

 

:)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Het parkeren hoeft niet gratis te zijn, maar fatsoenlijk :e005: :e005: :e005:

Wat een vreselijk drama is dat.......duizenden auto's, die zonder enig overleg, steeds mogen invoegen om op één baantje te eindigen.

Wat je allemaal niet over moet hebben om een mooi festival te bezoeken... :e012:

 

Het wordt dit jaar alvast het jaar van het openbaar vervoer want er zullen blijkbaar nog minder parkeerplaatsen zijn dan anders.

Link naar reactie

Trouwens, gaat er de mogelijkheid zijn om bij Carrie Fisher zondag haar boek Postcards from the Edge te laten signeren? Of moet je dat daar kopen? Of mag je enkel zo'n foto kopen+signeren?

Boeken ga je er niet kunnen kopen. Je betaalt voor de handtekening en deze wordt dan geplaatst op een foto naar keuze of op iets dat meegebracht wordt door de bezoeker (figure, poster, DVD, boek, trading card, speelgoed.).  Dus in jouw geval kan ze haar handtekening in jouw boek plaatsen :-)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...