Ga naar inhoud

Facts 2014 - 18/19 Oktober


shakeitupguy

Recommended Posts

Een loting, dat creëert toch nog meer stress (en bijgaande hartinfarcten)? Want dan ben je helemaal niet zeker. Nu kan je al aan de ingang een beetje uitmaken of je erbij bent of niet. Want de rij 's morgens aan de ingang = de rij voor het uitdelen van de tickets

 

Tja tussen (reglementen) theorie en beurspraktijk zit een groot gat. Dat heb ik afgelopen weekend in Breda weer mogen meemaken.

 

Loting is de allereerlijkste vorm als er zoveel belangstellenden zijn. Ik hoorde dat er 1000 Early Bird tickets zijn verkocht. Daar gaan er zeker een aantal van achter het net vissen vermoed ik.

Link naar reactie

Ik adviseer om voor de meest gewilde tekenaars een loting te gaan organiseren. Is de eerlijkste methode, scheelt heeeel veel stress EN voorkomt mogelijke hartinfarcten.

Op FACTS werken we niet met de loting. Dit voorkomt dat mensen die totaal niet gëinteresseerd zijn in de tekenaar een tekening kunnen krijgen.

De tekenaars zijn er aanwezig voor hun fans. De meeste stripliefhebbers overleven wel de stress ;-)

Link naar reactie

Op FACTS werken we niet met de loting. Dit voorkomt dat mensen die totaal niet gëinteresseerd zijn in de tekenaar een tekening kunnen krijgen.

De tekenaars zijn er aanwezig voor hun fans. De meeste stripliefhebbers overleven wel de stress ;-)

 

Ik ken de nodige zeer fanatieke dedi-jagers die totaal geen belangstelling voor de tekenaar hebben. Die niet eens aandacht hebben voor het maakproces. Waarbij hoeveelheid tekeningen scoren belangrijker is dan kwaliteit.

 

Maar ik hou erover op. Ik ga links- of rechtsom genieten van mijn 1e FACTS en mijn 1e bezoekje aan Gent.

Link naar reactie

En ik maar denken dat de sprinters (of waarschijnlijk lange afstands lopers) in het voordeel zullen zijn. In Breda was het in ieder geval weer rennen.

Sorry hoor, maar ik zie gewoon wie er voor mij staat en wie achter mij aan de ingang en ik ga gewoon terug op die plaats staan aan de tickets. Voorsteken doe je niet, ook niet op stripfestivals. Dus rennen hoeft niet.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Sorry hoor, maar ik zie gewoon wie er voor mij staat en wie achter mij aan de ingang en ik ga gewoon terug op die plaats staan aan de tickets. Voorsteken doe je niet, ook niet op stripfestivals. Dus rennen hoeft niet.

Ha, ik was recent op een stripfestival in Polen en daar werd de rij al gevormd binnen voor de opening. Diegene die buiten geraakten natuurlijk niet eerder binnen en hadden dus niets.

 

Maar op FACTS geen Poolse toestanden en zijn we allemaal beleefd en schuiven we mooi achter elkaar aan :-)

Link naar reactie

Je eerste keer? Wel, het zou wel eens kunnen dat je je het beklaagt als je je fototoestel niet mee hebt. ;)

 

ik heb eens mijn toestel meegenomen maar de batterijen verkeerd om erin gedaan :(

Nog steeds spijt van!

 

Of die keer dat mijn lens vettig was en ik dat na een jaar pas in de gaten had!

 

LLLOOOOSSSEERRR!!! 

 

Is hier makkelijk binnen te geraken met tickets of zijn er lange wachtrijen bij de ingang op een dag als deze?

LOL

 

Licht aan het tijdstip :)

 

Rond lunch moet het wel goed doorlopen zijn op de zondag :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Dus met andere woorden..je staat uren in de rij op zaterdag om er binnen te geraken?

Alles hangt af van waarvoor u komt.

Als u gewoon komt om rond te kijken is het best tegen 13u te komen en dan geraakt u vlugger binnen.

De Early-Bird ticketkopers kunnen al om 9 uur binnen en die worden vlug behandeld.

 

Sorry hoor, maar ik zie gewoon wie er voor mij staat en wie achter mij aan de ingang en ik ga gewoon terug op die plaats staan aan de tickets. Voorsteken doe je niet, ook niet op stripfestivals. Dus rennen hoeft niet.

En in geval van onenigheid; gewoon de FACTS-crew roepen die even zal checken welk ticket het eerst ingescand werd :e007:

Link naar reactie

En in geval van onenigheid; gewoon de FACTS-crew roepen die even zal checken welk ticket het eerst ingescand werd :e007:

Misschien is die wel later, omdat hij eerst bij een andere stand langs is geweest. Waarom zou iemand in de rij bij DDB voor mogen, als hij later aankomt omdat hij eerst bij Daedalus is geweest en de ander niet?

Link naar reactie

Oh ja, Thomas Du Caju liet weten dat hij de zondag komt ipv de zaterdag.

 

capture_decran_2014-10-08_a_14.32.57_0.p

:-(    Had net een "joepietje" gedaan bij aankondiging B&D 8. 

Eerste facts voor mij dit jaar en al eerste teleurstelling. Hopelijk valt de rest wel mee :-)

Kom met de kids. Ik hoop op heel wat Star Wars cosplay en R2D2'tjes. Dan gaan ze hun ogen uitkijken.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Ik kom met early bird, net als vorige twee jaar, ben meestal niet zo vroeg (rond 8.45) en dan staat er al een enorme rij early birds...haha :e005:

 

Volgorde in rij is vorige jaren voor mij nooit een probleem geweest, ik ga nooit voor de moeilijke "comic artiesten", maar het is natuurlijk onzin dat je de rij van buiten aanhoudt voor uitgeverij stands als daedalus etc.

Ik ga gewoon naar binnen en "snelwandel" meestal naar de tekenaars aan het eind van de hal en vervoeg mij daar in een rij, die op dat moment interessant of rustig is. Ik ga natuurlijk dan niemand voorlaten die later dan mij bij een stand aankomt, dat is de reinste flauwekul, dan moet ik 1000 hoofden gaan herkennen, dat gebeurt ook nergens. Hierbij heeft Tweetie volkomen gelijk.

 

Maar nogmaals, daar heb je geen last van als je niet de genummerde tickets (als die er zijn) van comic artiesten wilt hebben (dan kan ik mij voorstellen dat de eerste 15 in de rij buiten de volgorde aanhouden) of als je zelf niet zo vroeg bent.... :e005: :e005:. 

Link naar reactie

Hoe laat moet je dan zijn om geen al te grote rij te hebben? Zoals gemeld: kom met kids. Heb voor alle zekerheid EB gekocht. Als we er dan zijn om 9u dan moeten we toch geen uur aanschuiven hoop ik? Dédi's is leuk voor mij, maar gn zin om uren aan te schuiven voor een tekenaar. Wel geïnteresseerd in bv. Canepa maar tekent zeer traag blijkbaar. Wil met vrouw en kids genieten van de beurs, alleen staan aanschuiven voor uren is maar niks dan...

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Mag ik ook eventjes reclame maken voor Doomsday van Mario Boon. Maakt werk van z'n dédi (zie ook maar 'ns in de dédi-thread) en het verhaal is echt goed. Bij doorbladeren album vond ik tekeningen niet direct overtuigend, maar na het lezen passen ze perfect. Way to go!

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

:-( Had net een "joepietje" gedaan bij aankondiging B&D 8.

Eerste facts voor mij dit jaar en al eerste teleurstelling. Hopelijk valt de rest wel mee :-)

Kom met de kids. Ik hoop op heel wat Star Wars cosplay en R2D2'tjes. Dan gaan ze hun ogen uitkijken.

Gezien de omstandigheden mogen blij zijn dat hij nog op zondag kan komen.

 

Indien u betaalt op zaterdag zorgen we er voor dat de Betty & Dodge op zondag gesigneerd wordt. :-)

Link naar reactie

De vraag is welk nummer die stand heeft natuurlijk :-)

 

Het zou indd geen slecht idee zijn om over Grim zijn/haar vraag na te denken. Eerst de print kopen en dan de rij vormen lijkt mij het meest logisch en het meest eerlijk.

Anders gaan mensen die elkaar kennen beginnen afspraken te maken en maken eenzame zielen zoals ik geen kans :-)

Link naar reactie

Uurschema tekenaars aan de stand Het besloten Land :
Alleen op zaterdag aanwezig:
Aimee de Jongh : 11.00 - 13.00 / 15.00 - 17.00
Kenny Rubenis : 11.00 - 13.00 / 15.00 - 17.00

Beide dagen aanwezig :
Charel Cambree : 12.00 - 15.00
Marc Legendre : 12.00 - 15.00
Jesus Merino : 10.00 - 12.00 / 14.00 - 18.00 (17.00 op zondag)
Marcial Toledano : 10.00 - 12.00 / 14.00 - 18.00 (17.00 op zondag)

Alleen op zondag aanwezig :
Eduardo Risso : 10.00 - 11.00

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...