Ga naar inhoud

Facts 2014 - 18/19 Oktober


shakeitupguy

Recommended Posts

Vraagje over Risso. Die prints zijn een speciale uitgave van Facts? Wat zullen deze kosten? En deze zullen bij Risso zelf te koop zijn of aan een andere stand?

Ja, is speciale tekening voor FACTS waarvan opbrengst gaat naar goed doel bepaald door Risso. Deze zullen te koop aangeboden worden aan de FACTS-stand.

Al deze info staat op : http://www.facts.be/how-to-get-sketches-at-f-a-c-t-s/

Link naar reactie

dus dan zal de rij na een uurtje mee mogen verhuizen naar een nieuwe tafel, dat zal mooi zicht worden! (hopelijk staat er dan al geen andere rij te wachten aan de facts tafel of tzullen mooie taferelen worden!)

 

Ik veronderstel dat zij bij RW maar een beperkt aantal tickets geven, net genoeg om 1 uur te vullen?

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

dus dan zal de rij na een uurtje mee mogen verhuizen naar een nieuwe tafel, dat zal mooi zicht worden! (hopelijk staat er dan al geen andere rij te wachten aan de facts tafel of tzullen mooie taferelen worden!)

Bij RW is dit maar voor maximum 10 personen. Uiteraard zal er zich al een andere rij gevormd hebben aan de ander tafel.

Link naar reactie

dus dan zal de rij na een uurtje mee mogen verhuizen naar een nieuwe tafel, dat zal mooi zicht worden! (hopelijk staat er dan al geen andere rij te wachten aan de facts tafel of tzullen mooie taferelen worden!)

 

hahahha. Nee, joh. Natuurlijk verhuist de rij niet mee :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

CHECK IT OUT!!

Nieuwe gasten!

http://www.facts.be/guests/

Game of Thrones fans, please welcome

CARICE VAN HOUTEN


Hobbit fans, please welcome

ADAM BROWN

aka Ori from The Hobbit trilogy.

 

Horror fans, please welcome

Mr. COSTAS MANDYLOR

Best known for his starring role in Saw III - VII as Hoffman. Also known for his roles in NCIS, Gangland, Beowulf and many more!

See: http://www.imdb.com/name/nm0541908/?ref_=tt_cl_t13

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

de prijzen die hier gevraagd worden zijn zo enorm omdat deze handtekeningen staan op official limited trading cards die gecertificeerd zijn.

Als er nu een set trading cards uitkomt dat zitten er nu bijna altijd handtekeningen bij.

Bij Star Wars zijn dit regelmatig de hoofdrolspelers en zelfs soms George Lucas, ...

En dan heb je ook de kaarten waarbij de 2 of meer hoofdrolspelers tesamen hun handtekening gezet hebben.

 

Al deze kaarten zijn enorm gelimiteerd.

 

In 2008 is er bijvoorbeeld een set uitgekomen van indiana jones.

Hierbij de handtekeningverdeling van de hoofdrolspelers:

 

-- Harrison Ford as Indiana Jones 8

-- George Lucas - Executive Producer 8

-- Steven Spielberg - Director 8

 

Als je dus zo'n kaart bemachtigd dan kan je er veel geld voor vragen.

Link naar reactie

Ik neem toch aan dat je niet meer dan 25 euro hoeft te betalen voor een handtekening?

En Carice zie ik niet op de site......

 

Bij Carrie Fisher zal het bedrag rond de 50 Euro liggen vermoed ik. Veel goedkoper zal het niet worden. Of de organisatie moet een topdeal met haar hebben gemaakt.

 

Ik ben benieuwd wat een handtekening van Carice moet gaan kosten. Bij premières in Nederland signeert ze uitgebreid voor haar fans, kosteloos. Zo heb ik al meerdere handtekeningen van haar.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Bij Carrie Fisher zal het bedrag rond de 50 Euro liggen vermoed ik. Veel goedkoper zal het niet worden. Of de organisatie moet een topdeal met haar hebben gemaakt.

 

Ik ben benieuwd wat een handtekening van Carice moet gaan kosten. Bij premières in Nederland signeert ze uitgebreid voor haar fans, kosteloos. Zo heb ik al meerdere handtekeningen van haar.

Voor Carrie Hisher streven we inderdaad naarr die prijs. :e005:

Voor Carice Van Houten zal het wellicht de gemiddelde prijs zijn tussen de 25à35€, nog te bepalen.

Verschil met premières en filmfestivals is dat hun aanwezigheid er is op vraag van de verdeler en uiteraard signeert ze dan gratis, net zoals heel wat andere acteurs dat ook gratis doen in zulke omstandigen (onlangs Pierce Brosnan nog op de Oostendse dijk :e005: ).

Link naar reactie

Verschil met premières en filmfestivals is dat aanwezigheid is op vraag van de verdeler en uiteraard signeert ze dan gratis, net zoals heel wat andere acteurs dat ook gratis doen in zulke omstandigen (onlangs Pierce Brosnan nog op de Oostendse dijk :e005: ).

 

Uiteraard, maar het lijkt me moeilijk om een prijs te bepalen voor een Nederlandse actrice die over het algemeen makkelijk benaderbaar is. Maar top dat jullie haar hebben uitgenodigd! Ik zal zeker nog een handtekening bij haar gaan halen. Ik geloof zeker dat er animo is om Nederlandse en Belgische acteurs en actrices op deze manier te ontmoeten. Misschien een idee voor volgend jaar? 

 

Pierce Brosnan op de Oostendse dijk? Fantastisch! Ik haal mijn handtekeningen doorgaans bij premières in Amsterdam. Bijna altijd met succes op een enkele arrogante acteur (*kuch* Bruce Willis *kuch*) na.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Het zal wel weer aan mij liggen maar zou iemand mijn handtekening vragen dan zou ik meteen wantrouwig zijn.  Bruce heeft groot gelijk.  Als je zomaar aan iedereen je handtekening weg geeft, wat is die dan nog waard ? (blijkbaar veel als je in een fantasy-film en/of -serie hebt meegespeeld)

Ik begrijp die handtekening-gekte niet (hoewel ik als kind wel één heb gevraagd aan Mark Hamill...en gratis gekregen).

 

Als een acteur of actrice niet wil signeren om wat voor reden dan ook, dan heb ik daar alle respect voor, maar bij meneer Willis ging het om de manier waarop.

 

En die handtekeningen-gekte, tja, ieder zijn hobby. Voor mij telt behalve de handtekening ook het gebeuren er omheen. Een leuke dag met mede-verzamelaars, soms een leuk gesprek met de acteur/actrice en ook soms worden uitgenodigd bij premieres.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Het zal wel weer aan mij liggen maar zou iemand mijn handtekening vragen dan zou ik meteen wantrouwig zijn.  Bruce heeft groot gelijk.  Als je zomaar aan iedereen je handtekening weg geeft, wat is die dan nog waard ? (blijkbaar veel als je in een fantasy-film en/of -serie hebt meegespeeld)

Ik begrijp die handtekening-gekte niet (hoewel ik als kind wel één heb gevraagd aan Mark Hamill...en gratis gekregen).

Persoonlijk gezien of zo een handtekening gezet door een secretaresse die de aanvragen voor foto's per post doet? :e012:

Link naar reactie

Eigenlijk begrijp ik niet dat acteurs geld vragen voor een handtekening. Voor de centen hoeven ze het niet te doen.

 

Sly spant toch wel de kroon http://gawker.com/sylvester-stallone-charged-395-per-autograph-at-ny-com-1444650120

 

Er zijn verschillende redenen voor acteurs om op conventies als FACTS geld voor een handtekening te vragen: (extra) Inkomen, het inzamelen van geld voor een goed doel, het bekostigen van een rondreis/vakantie door Europa langs conventies maar ook in verband met het doorverkopen van handtekeningen.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Eigenlijk begrijp ik niet dat acteurs geld vragen voor een handtekening. Voor de centen hoeven ze het niet te doen.

 

A-lists of A+ lists acteurs inderdaad niet. Maar vergeet niet dat sommigen maanden GEEN inkomen hebben als freelancers zijnde. Zeker de dames in de business zijn soms vaker werkeloos! Check bijvoorbeeld eens sommige leden van de nieuwe Battlestar Galactica serie. Sommigen hebben nog een paar films gemaakt, eentje speelt in Hawaii-5-O maar anderen doen al jaren niets of weinig! Dan is een weekendje handtekeningen zetten ook gewoon iets wat ze kunnen doen. KUNNEN en DUS doen.

 

Er zijn verschillende redenen voor acteurs om op conventies als FACTS geld voor een handtekening te vragen: (extra) Inkomen, het inzamelen van geld voor een goed doel, het bekostigen van een rondreis/vakantie door Europa langs conventies maar ook in verband met het doorverkopen van handtekeningen.

 

zo is dat!

Tjonge jonge, die prijzen.... tjonge jonge... ik zou dat niet durven vragen.  Zo mijn idiote fans uitpersen.  :e010:  :e010:  :e010:  :e010:

 

tsja... sommige denken ook gewoon aan marktwaarde. Die zien collega's die X vragen dus waarom zouden zijn Y vragen!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Tjonge jonge, die prijzen.... tjonge jonge... ik zou dat niet durven vragen.  Zo mijn idiote fans uitpersen.  :e010:  :e010:  :e010:  :e010:

 

En hier staan een paar van de voorbeelden: http://www.tmz.com/2013/10/14/sylvester-stallone-new-york-comic-con-pictures-500-dollars/

 

Als ik naar de fotos kijk, zou ik denken dat het fotos met een kartonnen display zijn. Ik zie het verschil eerlijk gezegd niet....  

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...