Ga naar inhoud

Facts 2014 - 18/19 Oktober


shakeitupguy

Recommended Posts

Tip: volgend jaar er nog een hal bijdoen en dan volplempen met vreettentjes. Nu was het in het brede middenpad voortdurend te druk bij dat grote terras.

Het probleem is dat we afhangen van de cateringbedrijf gelinkt van Flanders Expo en meer daar zulke dingen gewoon doorgeven kunnen we daar niet aan veranderen.

 

Volgende mogelijkheden had je dit jaar: restaurant middenpad, restaurant boven + het frietkot (en nog ergens een Onigiri stand).

Link naar reactie

Het probleem is dat we afhangen van de cateringbedrijf gelinkt van Flanders Expo en meer daar zulke dingen gewoon doorgeven kunnen we daar niet aan veranderen.

 

Volgende mogelijkheden had je dit jaar: restaurant middenpad, restaurant boven + het frietkot (en nog ergens een Onigiri stand).

 

Ach vat het maar op als positief bedoelde feedback van een verder zeer tevreden bezoeker......

Link naar reactie

denk dat ik op facebook één foto gevonden heb van Carrie Fisher, waarop ze een grote bril en muts droeg :e003: (of dit kan natuurlijk ook de moeder van het gezin geweest zijn)

Lou ferrigno heb ik de zondagmorgen zien toekomen.

 

er gingen affiches dat er geen foto's genomen mochten worden, maar de zondagmiddag zag ik toch verschillende flitsen afgaan.

Ik ken iemand die foto laten nemen heeft en ze had idd een grote muts op. Erg vrolijk keek ze trouwens niet op die foto.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

het was een heerlijke beurs, voor twee dagen.

Gezellig, druk en veel variatie.

Volgens mij is dit de beste beurs in de omgeving, zeker met zo een mooie lijst van tekenaars.

Wel jammer dat er zo veel early bird tickets op de zaterdag verkocht waren.

Ik was er om 7;45uur en er stond al een behoorlijk lange rij, maar gelukkig net voor 10uur binnen!

 

Een paar puntjes van kritiek;

 -al waren de rijen van de tekenaars vrij netjes gehanteerd (de rij bij de ingang werd goed gerespecteerd), stonden er nog wel te veel tassen in de rij.

Misschien iemand van facts die rondloopt om tassen te verzamelen?

- zeer storend is dat ik er zaterdag al vrij vroeg was, en me gewoon in de rij wachtende aangesloten heb. Zag ik een heel stuk voor me de mensen van het breda festival gewoon vooraan aanschuiven.

Ik vind het niet netjes als je zelf een beurs organiseerd, met regels van voordringen en tassen plaatsen, terwijl ze zelf gewoon ontzettend voorkruipen.

Nu ben ik zoiezo al niet naar breda geweest, omdat ik vond dat de lijst van buitelandse tekenaars me erg tegen viel (leek op een persoonlijke lijst die een organisator zelf leuk vond), maar om dan voor te kruipen op een andere beurs vind ik laag.

-de klei workshop heb ik jammer genoeg niet kunnen vinden.

 

verder een heerlijk weekend gehad. Zondag was het een stuk beter te doen mbt de drukte, maar beide dagen waren erg gezellig! 

Link naar reactie

het was een heerlijke beurs, voor twee dagen.

Gezellig, druk en veel variatie.

Volgens mij is dit de beste beurs in de omgeving, zeker met zo een mooie lijst van tekenaars.

....

verder een heerlijk weekend gehad. Zondag was het een stuk beter te doen mbt de drukte, maar beide dagen waren erg gezellig! 

 

Dank voor je komst.

 

 

Een paar puntjes van kritiek;

 -al waren de rijen van de tekenaars vrij netjes gehanteerd (de rij bij de ingang werd goed gerespecteerd), stonden er nog wel te veel tassen in de rij.

Misschien iemand van facts die rondloopt om tassen te verzamelen?

We hopen dit volgend jaar wat strenger aan te pakken maar het is zeker niet de bedoeling om daar als de gestapo rond te lopen, hé. Het is ook kleine moeite om even aan iemand van de crew te vertellen dat er veel zakjes staan. Zelf heb ik 2 keer de zakken even ontruimd van een brave forummer. En dat komen ze vlug :e005:

 

-de klei workshop heb ik jammer genoeg niet kunnen vinden.

Hall 3. Stond duidelijk vermeld op het grondplan. Was wel een paar weken voor FACTS uitverkocht.

 

- zeer storend is dat ik er zaterdag al vrij vroeg was, en me gewoon in de rij wachtende aangesloten heb. Zag ik een heel stuk voor me de mensen van het breda festival gewoon vooraan aanschuiven.

Grappig. Ik laat de mensen van Breda hier zelf op antwoorden :e007:

Link naar reactie

het was een heerlijke beurs, voor twee dagen.

Gezellig, druk en veel variatie.

Volgens mij is dit de beste beurs in de omgeving, zeker met zo een mooie lijst van tekenaars.

Wel jammer dat er zo veel early bird tickets op de zaterdag verkocht waren.

Ik was er om 7;45uur en er stond al een behoorlijk lange rij, maar gelukkig net voor 10uur binnen!

 

Een paar puntjes van kritiek;

 -al waren de rijen van de tekenaars vrij netjes gehanteerd (de rij bij de ingang werd goed gerespecteerd), stonden er nog wel te veel tassen in de rij.

Misschien iemand van facts die rondloopt om tassen te verzamelen?

- zeer storend is dat ik er zaterdag al vrij vroeg was, en me gewoon in de rij wachtende aangesloten heb. Zag ik een heel stuk voor me de mensen van het breda festival gewoon vooraan aanschuiven.

Ik vind het niet netjes als je zelf een beurs organiseerd, met regels van voordringen en tassen plaatsen, terwijl ze zelf gewoon ontzettend voorkruipen.

Nu ben ik zoiezo al niet naar breda geweest, omdat ik vond dat de lijst van buitelandse tekenaars me erg tegen viel (leek op een persoonlijke lijst die een organisator zelf leuk vond), maar om dan voor te kruipen op een andere beurs vind ik laag.

-de klei workshop heb ik jammer genoeg niet kunnen vinden.

 

verder een heerlijk weekend gehad. Zondag was het een stuk beter te doen mbt de drukte, maar beide dagen waren erg gezellig! 

 

Ik kan me hierin wel vinden. Behalve dan het eerste aangehaalde puntje. Ik was er zelf rond 7u45 en ik was denk ik om 09u05 al binnen. Dat verliep veel vlotter dan vorig jaar.

Ik zou volgend jaar de early birds wat exclusiever maken. Minder tickets, meer voordelen voor de koper.

Nu weet ik ook wel dat early birds niet enkel voor dedi jagers zijn, maar toch.

Ik stoor er mij bijvoorbeeld aan dat je met een early bird om 09u00 binnen mag, maar de tekenaars beginnen er pas om 10u aan (of zelfs na 10u) 

Link naar reactie

Ik kan me hierin wel vinden. Behalve dan het eerste aangehaalde puntje. Ik was er zelf rond 7u45 en ik was denk ik om 09u05 al binnen. Dat verliep veel vlotter dan vorig jaar.

Ik zou volgend jaar de early birds wat exclusiever maken. Minder tickets, meer voordelen voor de koper.

Nu weet ik ook wel dat early birds niet enkel voor dedi jagers zijn, maar toch.

Ik stoor er mij bijvoorbeeld aan dat je met een early bird om 09u00 binnen mag, maar de tekenaars beginnen er pas om 10u aan (of zelfs na 10u)

Ola! Ik zat om 9 uur al klaar maar misschien stond ik wel niet op jouw verlanglijstje. [emoji6]

 

Voor mij was het de eerste keer dat ik er zelf zat na jaren bezoeker te zijn geweest. Ik ben vré content van mijn weekend (en verkoop). Ook heel wat mensen hebben mijn visitekaartje meegenomen.

Zelf heb ik Anders, Humormels en Dating for geeks gekocht.

Link naar reactie

Ik stoor er mij bijvoorbeeld aan dat je met een early bird om 09u00 binnen mag, maar de tekenaars beginnen er pas om 10u aan (of zelfs na 10u) 

Ik denk dat we op FACTS zeker niet te klagen hebben van auteurs die niet op tijd beginnen. Een uitzondering niet te na gesproken (Canepa) waren alle aanwezige auteurs toch al van 's morgens bezig. Zelfs op zondag was zowat iedereen al om 10u aan het tekenen, zelfs de allergrootste namen zoals Risso. Ik heb dat op andere festivals al wel anders geweten. Het blijven tenslotte toch mensen en geen robots. Phil Winslade bijvoorbeeld zei me dat hij de volgende keer als hij wordt uitgenodigd eventueel een dag vroeger zou komen (op eigen kosten) om Gent te bezoeken.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Ik denk dat we op FACTS zeker niet te klagen hebben van auteurs die niet op tijd beginnen. Een uitzondering niet te na gesproken (Canepa) waren alle aanwezige auteurs toch al van 's morgens bezig. Zelfs op zondag was zowat iedereen al om 10u aan het tekenen, zelfs de allergrootste namen zoals Risso. Ik heb dat op andere festivals al wel anders geweten. Het blijven tenslotte toch mensen en geen robots. Phil Winslade bijvoorbeeld zei me dat hij de volgende keer als hij wordt uitgenodigd eventueel een dag vroeger zou komen (op eigen kosten) om Gent te bezoeken.

Eigenlijk als je om 10u pas zou binnenkomen dan grijp je naast de tickets voor dedi's, dus die 9u binnenkomen heeft in dit geval wel degelijk zin Oplossing zou hier kunnen zijn om op nummer te werken zodat je de beurs kan bezoeken tussen 9 en 10u. Maar dan krijg je weer het probleem dat de lage nummers overal voorrang krijgen. Eigenlijk zijn de tasjes hier dan geen slechte oplossing, op voorwaarde natuurlijk 1 tasje per persoon... Perfect krijg je het toch nooit

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Oplossing zou hier kunnen zijn om op nummer te werken zodat je de beurs kan bezoeken tussen 9 en 10u. Maar dan krijg je weer het probleem dat de lage nummers overal voorrang krijgen. Eigenlijk zijn de tasjes hier dan geen slechte oplossing, op voorwaarde natuurlijk 1 tasje per persoon... Perfect krijg je het toch nooit

 

Ik vond het systeem dat bij Romano in Breda werd gehanteerd een prima systeem. Romano signeerde op nummer en wanneer jouw nummer aan de beurt was en je bent er niet: jammer, het nummer vervalt en door naar de volgende. Zo voorkom je dat mensen met een laag nummer hun voorrang opeisen en hoef je als wachtende ook niet tussen tassen te staan. 

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Ik denk dat we op FACTS zeker niet te klagen hebben van auteurs die niet op tijd beginnen. Een uitzondering niet te na gesproken (Canepa) waren alle aanwezige auteurs toch al van 's morgens bezig. Zelfs op zondag was zowat iedereen al om 10u aan het tekenen, zelfs de allergrootste namen zoals Risso. Ik heb dat op andere festivals al wel anders geweten. Het blijven tenslotte toch mensen en geen robots. Phil Winslade bijvoorbeeld zei me dat hij de volgende keer als hij wordt uitgenodigd eventueel een dag vroeger zou komen (op eigen kosten) om Gent te bezoeken.

 

En dit was nadat ik met hem na het etentje een uurtje genomen had om hem eens snel te mooiste stukken van Gent te tonen. Hij was echt gecharmeerd door onze stad.

Link naar reactie

En dit was nadat ik met hem na het etentje een uurtje genomen had om hem eens snel te mooiste stukken van Gent te tonen. Hij was echt gecharmeerd door onze stad.

Da's niet moeilijk. Gent is dan ook de schoonste stad van België. Alleen geraakt ge er de laatste maanden zo slecht in en uit...

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

- zeer storend is dat ik er zaterdag al vrij vroeg was, en me gewoon in de rij wachtende aangesloten heb. Zag ik een heel stuk voor me de mensen van het breda festival gewoon vooraan aanschuiven.

 

 

Grappig. Ik laat de mensen van Breda hier zelf op antwoorden :e007:

 

Zijn deze heren plots met stomheid geslagen (of heb je hen geen kattebelletje gestuurd, vooropgesteld dat ze deze comment zelf nog niet gezien hebben)?

Ik ben namelijk benieuwd naar hun uitleg/verontschuldiging. Want naar verluidt is het niet de eerste keer dat deze heren zich daaraan bezondigen...

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie

Zijn deze heren plots met stomheid geslagen (of heb je hen geen kattebelletje gestuurd, vooropgesteld dat ze deze comment zelf nog niet gezien hebben)?

Ik ben namelijk benieuwd naar hun uitleg/verontschuldiging. Want naar verluidt is het niet de eerste keer dat deze heren zich daaraan bezondigen...

 

Dit is denk ik de enige gelegenheid waar de heren dit soort praktijken kunnen uithalen en zich een grote meneer kunnen voelen.. ;)

 

Dat is laf van hen. En het is dubbel laf dat ze nu opeens veel minder luidruchtig, om niet te zeggen doodstil, zijn.

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie

Dat is laf van hen. En het is dubbel laf dat ze nu opeens veel minder luidruchtig, om niet te zeggen doodstil, zijn.

 

Gasten, Ik begrijp dat jullie dit stoort maar kunnen jullie dit staken aub. Gelieve hen rechtstreeks hierover te benaderen (via PM, op een andere beurs,...) als jullie hier absoluut een antwoord op willen hebben.

 

Bedoeling van deze thread is het te hebben over FACTS en zijn geneugten. :e012:

Link naar reactie

Gasten, Ik begrijp dat jullie dit stoort maar kunnen jullie dit staken aub. Gelieve hen rechtstreeks hierover te benaderen (via PM, op een andere beurs,...) als jullie hier absoluut een antwoord op willen hebben.

 

Bedoeling van deze thread is het te hebben over FACTS en zijn geneugten. :e012:

+1

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...