Ga naar inhoud

Breda Stripfestival 2014. 11 En 12 Oktober


Fons van Erp

Recommended Posts

 Je hebt het vast niet aardig gevraagd. 

 

bij ons staat ie ook altijd al vanachter in de rij commentaar te geven. En zeggen dat ze moeten doorschuiven en niet staan kletsen. En mensen tegen der bene aan te hengsten met die tas vol dikke luxeintegrales met ijzeren kaft. Wie weet heeft ie dat bij De Vita ook wel gedaan :P

 

 

Of je kan ook tevreden zijn met wat je krijgt...

 

dat is ergens wel waar hoor Mario, maar aan de andere kant als je iets krijgt waar je niet zo tevreden van bent omdat je kan zien dat ie er de pee in heeft, dan heeft die tekenaar een ontevreden klant gecreëerd. Dus als tekenaar kan je dan maar beter je best doen en aan klantenbinding doen, denk ik dan.

Maar aangezien retep een aardige vent is (dat van hierboven was natuurlijk maar wat ironie, voor zij die dat nog niet helemaal doorhadden) gaat ie vast nog wel eens bij De Vita langs in een vergeeflijke bui.

Link naar reactie

maar aan de andere kant als je iets krijgt waar je niet zo tevreden van bent omdat je kan zien dat ie er de pee in heeft, dan heeft die tekenaar een ontevreden klant gecreëerd. Dus als tekenaar kan je dan maar beter je best doen en aan klantenbinding doen, denk ik dan.

 

Qua signeersessie herinner ik me nog steeds die signeersessie van Dick Matena, Het was ergens in de jaren tachtig, toen er op het Scheffersplein nog een stripfestijn was. Dick Matena was aangekondigd om te komen signeren, maar zat de hele dag boven bij Stripwinkel Sjors te drinken. Voor de signeersessie had hij in ieder geval geen tijd en de fans hebben de hele dag vergeefs staan wachten.

 

Maar van een ontevreden klant kun je in dit geval niet spreken, wan ik heb nooit meer iets van Matena gekocht.

Link naar reactie

Er zal een signeerreglement op de site (en ter plekke ook op de beurs) geplaatst worden, met de regels, die gelden voor de fans, die een tekening willen van de festivalgasten:

 

Jaime Calderon, Fabio Bono, Marco Santucci, Maria Laura Sanapo, Yildiray Cinar, Rafa Sandoval, Giulio De Vita, Eric Loutte, Franck Bonnet.

 

Voor gasten van uitgeverijen als Arboris en Silvester, gelden de regels van de uitgeverijen!

Link naar reactie

Ach, alle beurzen die ik bezoek bieden een weinig actuele website. De belangrijkste tekenaars die komen zijn me wel vaak wel bekend al dan niet via het geruchtencircuit. En  dan kom je op een beurs en dan komt een aantal tekenaars niet dagen, deadline, gekneusde kleine vinger of gewoon geen zin. It's all in the game, als ik me daar druk om ga maken heb ik geen leven meer.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...