mojo Posted October 26, 2023 Posted October 26, 2023 Quote This is Planetary: āThese are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.ā
mojo Posted October 26, 2023 Posted October 26, 2023 Quote This is Planetary: āThese are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.ā
estebanĀ² Posted October 26, 2023 Posted October 26, 2023 Ā Dit drieluik. In 't Nederlands simpelweg "Halloween" getiteld. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Ambreville Posted October 26, 2023 Posted October 26, 2023 MĆ©lusine/Melisande leefde constant in Halloween-tijden. Dat komt er van als vertalers je naam verwisselen met je tweelingszuster. Ā Quote Ā Ā Ā
Air Posted October 26, 2023 Posted October 26, 2023 https://www.matrijs.com/Sint-Maarten.-Een-levende-legende.html Ā Bij ons is 11 Nov de dag. De dag dat kinderen met een (zelfgemaakte) lampion langs de deuren gaan om liedjes te zingen in ruil voor snoepgoed. ik heb in mijn jeugd aardig wat pompoenen bewerkt.Ā Ā Quote .
dutch lines Posted October 27, 2023 Posted October 27, 2023 Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
Dark Dragon Books Posted October 29, 2023 Posted October 29, 2023 Night of the Living Dead Ā Een eigentijdse remake van de beroemde filmklassieker van George Romero!Ā Het is Halloween. Traditiegetrouw laat Elizabeth haar man en beide kinderen achter om met broer Leland een bezoek te brengen aan het graf van hun pleegouders. Op de begraafplaats worden ze onverwachts belaagd door een horde ondoden. Ze weten eraan te ontkomen en nemen hun toevlucht in een naargeestig groot hotel, waar ze zich de hongerige zombies van het lijf moeten zien te houden. De epidemie grijpt om zich heen, met verwoestend resultaat. Het is allerminst zeker dat Elizabeth haar man en kinderen ooit levend terug zal zien.Ā āNight of the Living Deadā is in deze versie van Istin en Bonetti weer volledig bij de tijd. De makers behouden het pakkende gegeven van een wereldwijde zombie epidemie en tonen meer dan een opeenvolging van bloedbaden. Istin geeft het verhaal grafisch extra ruimte en de psychologie van de personages wordt meer uitgediept. Ā Richard Boom-vavavoom 1 Quote
cartoonesk Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Op 26/10/2023 om 19:46, cinco zei: Later in Peanuts verwacht Linus ieder jaar The Great Pumpkin, die volgens hem elk jaar met Halloween cadeautjes komt brengen! Ā Ā Recente parodie. Ā Ā Nog een leuke van Peanuts. Ā Air 1 Quote
cartoonesk Posted October 31, 2023 Posted October 31, 2023 In de laatste jaren zijn er wel eens Halloween-specials geweest van weekblad Spirou. Ā Quote
Richard Boom-vavavoom Posted October 31, 2023 Posted October 31, 2023 deze komt toevallig vandaag bij me binnen. Besteld omdat de cover me erg aansprak. Ik ken het karakter niet, dus leek me wel eens leuk om in dit Marvel-tje te duiken. Ā Joe Dredd 1 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Ā Ā
Richard Boom-vavavoom Posted October 31, 2023 Posted October 31, 2023 elk jaar doet Zenescope wel iets Ā Joe Dredd 1 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Ā Ā
cinco Posted October 29, 2024 Author Posted October 29, 2024 26 minuten geleden, cartoonesk zei: Ā Ah, Charlie Brown komt er in die gag zonder vernedering van Lucy af. Ā -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ā Hier toch weer een Halloween comic die eindigt met een teneergeslagen Charlie Brown. Ā Ā Ā cartoonesk 1 Quote
cartoonesk Posted October 29, 2024 Posted October 29, 2024 Iemand die vergeten was dat het Halloween was. Ā Peter Motte and Air 2 Quote
Madam Kito Posted October 29, 2024 Posted October 29, 2024 zowat alle amerikaanse krantenstrip hebben momenteel halloween-verhaallijnen/gags. Quote
cartoonesk Posted October 30, 2024 Posted October 30, 2024 18 uren geleden, TDPB zei: zowat alle amerikaanse krantenstrip hebben momenteel halloween-verhaallijnen/gags. Inderdaad! Ā Quote
Recommended Posts