Ga naar inhoud

Wat waren de eerste websites die je regelmatig bezocht toen je op internet begon te surfen?


Recommended Posts

Op de stripbeurs van Turnhout in 2000 (of 2001) vroeg Henk Schouten van de stripsite "stripster" om een tekening te maken voor zijn site. Ik begon in 2001 met het publiceren op deze site en dat was mijn eerste ervaring met internet, dat ik bezocht in de bibliotheek. Ik kreeg wel kritiek op het stripster-forum maar ik bleef stug tekeningen sturen. De afbeelding toont mijn eerste tekening op internet! 

Een vriendin wilde met me mailen dus maakte ik toen ook een e-mail-adres aan (hotmail).

Andere stripsites waar ik publiceerde waren Cartoozine en Post-your-comic.

 

eikeltje stripster jubileum.jpg

Link naar reactie

The Drawing Board - vond ik een heel leuk forum. Het was daar altijd heel druk en ineens was het afgelopen, jammer.

 

De dag die wij internet kregen (in 2000) zocht ik als eerst "MAD" op. Daarna zocht ik "Michael Hedges" op. En ik schrok nogal toen ik las dat hij verongelukt was. Zonde, zijn muziek is prachtig.

Link naar reactie

Ja, toen woonde ik hier al bijna tien jaar. Toen ik hier kwam, had je geen internet - nou ja, niet gewoon bij iedereen thuis. En we hadden de eerste paar jaar zo'n inbelmodem, met dat bijzonder geluidje.

 

En even afwachten of je dan verbinding kreeg. Tja - eigenlijk niet heel veel veranderd. Geen geluidje meer, maar met Ziggo is het vaak nog een even afwachten of je verbinding krijgt...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...