Rik Posted April 24, 2024 Posted April 24, 2024 Rommelgem natuurlijk. Meer sfeer en meer actie. En natuurlijk een echte graaf.. Quote Omnia mutantur nihil interit
AHMO Posted April 24, 2024 Posted April 24, 2024 Molensloot Daar hebben ze echte whisky! En je wordt daar ook nog eens bediend. Quote
Waldorf Posted April 24, 2024 Posted April 24, 2024 Van Rommelgem weet je dat er een dorp in de buurt is, met winkels. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
AHMO Posted April 24, 2024 Posted April 24, 2024 1 minuut geleden, Waldorf zei: Van Rommelgem weet je dat er een dorp in de buurt is, met winkels. Dat heb je bij Molensloot ook. Quote
bouncer Posted April 24, 2024 Posted April 24, 2024 In Rommelgem, daar wordt je in de watten gelegd. Quote
Air Posted April 24, 2024 Posted April 24, 2024 Turboreactie: vandaag lees ik een Robbedoes, en hopelijk nog een Kuifje(de zwarte rotsen misschien?) Quote .
cartoonesk Posted April 24, 2024 Posted April 24, 2024 Als de Marsu er is, kies ik voor Rommelgem. Air 1 Quote
sanderg Posted April 24, 2024 Posted April 24, 2024 Zonder enige twijfel Molensloot .. ik zou bijzonder graag Kuifje ontmoeten en whisky drinken met kapitein Haddock! Daarnaast is het ook nog een prachtig kasteel Werner 1 Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Peter Motte Posted April 25, 2024 Posted April 25, 2024 De romanticus in mij: Rommelgem. De bourgeois in mij: Molensloot. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
bouncer Posted April 25, 2024 Posted April 25, 2024 Ongetwijfeld zou Moulinsart Molensloot gaan exploiteren, dus dat gaat weer een lieve duit kosten. Kristof Berte and Werner 2 Quote
Peter Motte Posted April 25, 2024 Posted April 25, 2024 Ze mogen Molenbeek exploiteren, vind ik, zolang ze het maar niet met Molensloot doen. bouncer 1 Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
TDH Posted April 26, 2024 Posted April 26, 2024 Op 25/4/2024 om 11:16, bouncer zei: Ongetwijfeld zou Moulinsart Molensloot gaan exploiteren, dus dat gaat weer een lieve duit kosten. Molensloot bezoeken, kostte iets van een € 15 à € 30 (met de tuinen), dacht ik. Daarmee doel ik op het kasteel van Cheverny (Frankrijk) dat ter inspiratie diende. Die zijgebouwen bestonden al in de tijd van Hergé, maar heeft hij weggelaten in Kuifje. Dat kasteel is publiek toegankelijk en in een van de bijgebouwen is een permanente tentoonstelling over Kuifje en Molensloot. Online lees ik dat die tentoonstelling in samenwerking met Moulinsart is. Dat exploiteren doen ze dus waarschijnlijk al. Naar aanleiding van dit topic eens Rommelgem opgezocht. Dat zou ook op een bestaand kasteel in Skeuvre (Namen) gebaseerd zijn. Dit kasteel is wel niet publiek toegankelijk. Logeren zal moeilijk gaan, maar je kan tenminste een van de twee bezoeken. bouncer, Rik and Peter Motte 3 Quote
Michie Posted April 26, 2024 Posted April 26, 2024 In Rommelgem is een dinosaurus. Makkelijke keuze Lestat 1 Quote
Recommended Posts