Ga naar inhoud

Dino's in een strip!


Recommended Posts

3 minuten geleden, Peter Motte zei:

Ja, maar ik begon van onderen af en bij Toenga valt het op omdat dat wil doorgaan voor een realistische strip die zich in de oertijd afspeelt, i.t.t. het vb. dat je zelf toont.

Okay. :) 

Ik weet niet hoe het zit bij Bob Morane maar bij de parodie Bob Marone komen ze in de prehistorie met een tijdmachine dus daar is het logisch te noemen.

Link naar reactie
1 uur terug, cartoonesk zei:

Okay. :) 

Ik weet niet hoe het zit bij Bob Morane maar bij de parodie Bob Marone komen ze in de prehistorie met een tijdmachine dus daar is het logisch te noemen.

Ook bij Bob Morane wordt gewerkt met tijdmachines.

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
1 uur terug, WILCO zei:

Dino´s in (de droom van Rooie Zita) in De schone en het beest van Bakelandt.

 

20240514_190117.thumb.jpg.3ef57eabcdacea624dd22103127b36b8.jpg

 

 

Correctie: de titel van dit topic is beste dino´s in strips. De passage van dino´s in deze strip vond ik altijd overbodig en niet passen bij het verhaal. Die dinodroom is in mijn ogen eerder bladvulsel en misschien ook wel een reden geweest voor Hec Leemans om nog eens een half naakte Zita te tekenen. 

Link naar reactie
5 minuten geleden, WILCO zei:

Correctie: de titel van dit topic is beste dino´s in strips. 

Ik heb de vrijheid genomen om de titel wat vrijer te interpreteren. In de meeste strips zijn de dino's een bedreiging voor de held maar leggen uiteindelijk het loodje.. De typering " beste" is dan wat vreemd.

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...