Ga naar inhoud

Hoeveel Strips Heb Jij?


Safetyboy

  

71 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoeveel strips heb jij?

    • <500
      6
    • 1000 - 2000
      7
    • 2000 - 4000
      23
    • ik druk het uit in meter
      5
    • geen idee, maar niet genoeg
      2
    • + 4000
      26
    • 500-1000
      1


Recommended Posts

Dat moet toch lukken, Na 'start nieuw onderwerp' rechtsboven op ; 'Beheer Poll Onderwerp' klikken. Kweenie of dat nog lukt eens de thread gemaakt.

 

Ja - inderdaad, daar zit het 'knopje'... achteraf lukt het precies niet meer...

 

Blijkbaar zijn de categorieën dan:

  • <500
  • 1000 - 2000
  • 2000 - 4000
  • ik druk het uit in meter
  • geen idee, maar niet genoeg

 

;)

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

Gestopt met tellen sinds ik vijf jaar geleden een eigen woonst betrok. Mijn verzameling staat nog steeds op twee plaatsen en de financiering voor een uitgebreid kastensysteem wordt telkens uitgesteld voor andere prioriteiten: laminaat, een lange oprit van 18 meter, eerstvolgend een tuinhuis, enzovoort. Ik schat dat ik momenteel tussen de 13.000 en 14.000 stripjes bezit, losse tijdschriften niet meegerekend.

 

Toen ik mijn architect indertijd doorgaf hoeveel te verwachten meter strips (al in bezit en nog te verzamelen) ik nodig zou hebben, krabde hij in zijn achterhoofd en vroeg hij of ik ook kasten in mijn toilet zou voorzien. Ik vond dat niet eens een slecht idee...

Link naar reactie

Toen ik mijn architect indertijd doorgaf hoeveel te verwachten meter strips (al in bezit en nog te verzamelen) ik nodig zou hebben, krabde hij in zijn achterhoofd en vroeg hij of ik ook kasten in mijn toilet zou voorzien. Ik vond dat niet eens een slecht idee...

Lol, zelf nog nooit overwogen, misschien eens doen.

Zelf zit ik rond de 4000 strips, waarvan 1/3 deel in dozen wegens ruimtegebrek. (erg pijnlijk)

Link naar reactie

Als ik alles goed bijgehouden heb beslaat mijn collectie 2187 strips. Volgens Stripinfo.be. Een eerder bescheiden collectie dus, als ik de getallen hier lees. Toch is het de vrucht van bijna 30 jaar strips verzamelen. Volgens mijn vrouw heb ik buitengewoon veel strips.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Gestopt met tellen sinds ik vijf jaar geleden een eigen woonst betrok. Mijn verzameling staat nog steeds op twee plaatsen en de financiering voor een uitgebreid kastensysteem wordt telkens uitgesteld voor andere prioriteiten: laminaat, een lange oprit van 18 meter, eerstvolgend een tuinhuis, enzovoort. Ik schat dat ik momenteel tussen de 13.000 en 14.000 stripjes bezit, losse tijdschriften niet meegerekend.

 

Toen ik mijn architect indertijd doorgaf hoeveel te verwachten meter strips (al in bezit en nog te verzamelen) ik nodig zou hebben, krabde hij in zijn achterhoofd en vroeg hij of ik ook kasten in mijn toilet zou voorzien. Ik vond dat niet eens een slecht idee...

Altijd opletten met strips en vochtige ruimtes. Ik had indertijd een inkter die soms mijn pagina's in zijn badkamer legde.

Waarom hij dat deed, geen idee...Ik verdacht hem ervan dat hij verder inkte als hij op het toilet zat en de tekeningen daar dan vergat. Eén keer kreeg ik een aantal pagina's terug waarop de tekeningen allemaal kleine haarlijntjes vertoonden...De inkt was uitgelopen door het vocht van zijn badkamer. Ik ben een hele dag bezig geweest met witte verf om het goed te krijgen. Daarna heb ik hem ontslagen en ik heb toen Steven de Rie aangeworven.

Link naar reactie

Ik denk tussen 500 en 1000 maar voorlopig kan ik dat niet kiezen.

 

Ja - inderdaad, daar zit het 'knopje'... achteraf lukt het precies niet meer...

 

Blijkbaar zijn de categorieën dan:

  • <500
  • 1000 - 2000
  • 2000 - 4000
  • ik druk het uit in meter
  • geen idee, maar niet genoeg

 

;)

 

Mocht je vragen : hoeveel strips heb je al gehad/gelezen, dan zit ik boven 4000, maar dat kan je ook niet kiezen. :P

Link naar reactie

Tussen 500 en 1000 gekozen, alhoewel het er ietsje meer kunnen zijn. Ik tel wel in bundels, en één bundel bevat meerdere comics tot heel veel comics. ;)

Ik hou niet meer bij hoeveel ik er koop en hoeveel ik er verkocht, dus ik gok.  

Gelezen : meer dan 4.000.

 

Edit, heb even uitgerekend, en het zijn er toch meer dan 1.000 (vakjes geteld, strips per vakje).

Mijn keuze heb ik veranderd naar 1000-2000,

sorry modje.

Mijn aantal blijft ongeveer constant (kopen-verkopen).

 

Vroeger had ik veel europese strips, nu vooral comic bundels.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...