Ga naar inhoud

Kunst


Dr. Benway

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Hele toffe draad dit, vol inspiratie.

 

Ik zou hier ook wel graag eens wat kunstenaarsprentjes delen, maar wat me tegenhoudt is dat ik daarvoor blijkbaar eerst de afbeeldingen in kwestie moet downloaden, ze vervolgens zelf nog ergens uploaden en dan pas kan tonen hier. Mis ik iets of is het echt zo omslachtig?

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 11 months later...

Ik heb me vooral zitten afvragen hoe je dat praktisch voor elkaar krijgt zonder op te vallen.

2

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Ik heb me vooral zitten afvragen hoe je dat praktisch voor elkaar krijgt zonder op te vallen.

 

 

2

 

Zo maak je ongemerkt een muurschildering van 7 verdiepingen hoog

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Gewoon: een stelling en juten doeken ervoor. Niemand die denkt dat er iets bijzonders aan de hand is.

 

Ik heb er moeite mee met mij in te beelden dat die schilderingen gemaakt worden zoals de media het ons wil doen laten geloven. Aan wat jij zegt had ik nog helemaal niet gedacht, maar nu je het zegt lijkt mij dat ook wel de meest waarschijnlijke manier om het te doen.

Als muurschildering vind ik ze eigenlijk totaal niet mooi.

Link naar reactie

Hier in de buurt is ooit op klaarlichte dag een ingebouwde keuken uit een hotel geroofd. Niemand had wat gemerkt, omdat niemand zich kon indenken dat als er een vrachtwagen staat te laden voor een hotel, dat het foute boel zou zijn.

En gelijkaardige gevallen hebben zich elders ook al voorgedaan.

Dus dat er een metershoge muurschildering opduikt zonder dat iemand wat merkt, verbaast me totaal niet.

Slimme reclamecampagne van de schilder. Of van de flinke uit z'n kluiten gegroeide tagger.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

 

Lichtmis.

 

Zelfde principe. Andere uitvoerder:

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Hier in de buurt is ooit op klaarlichte dag een ingebouwde keuken uit een hotel geroofd. Niemand had wat gemerkt, omdat niemand zich kon indenken dat als er een vrachtwagen staat te laden voor een hotel, dat het foute boel zou zijn.

En gelijkaardige gevallen hebben zich elders ook al voorgedaan.

Dus dat er een metershoge muurschildering opduikt zonder dat iemand wat merkt, verbaast me totaal niet.

Slimme reclamecampagne van de schilder. Of van de flinke uit z'n kluiten gegroeide tagger.

In Breaking Bad wordt ook een soortgelijke strategie toegepast. zich uitgeven als firma die ongedierte bestrijdt, van een leegstaand pand de ramen en deuren en voorgevel met dekzijl afschermen. Binnenin een tijdelijk - duur van een kleine week - methlab opzetten. En nadien de boel weghalen en zonder enige verdenking dan de meth gaan verpatsen voor keiharde cash.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...