Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Voor wie De laatste Braedy van Ivan Adriaenssens wil kopen, opgelet.

Bij mijn exemplaar, en dus waarschijnlijk bij een deel van de overige uitzet, staat de kaft wat 'open'. (= de voor-en achtercover van het boek sluiten niet volledig aan op het boekblok maar lopen wat schuin. Het boekblok zit dus niet los maar hoe verder van de rug weg hoe meer opening er is tussen het boek en de kaft.) 

 

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
22 uren geleden, Koen zei:

 

 

Ben ondertussen halfweg.  Spijtig dat het zo'n luxe-boek met gesigneerde prent is.  Dit is een perfecte kinderstrip maar weinigen zullen zo'n prijzig verzamelobject in de handen van een kind stoppen.

 

ik ben het aan het voorlezen aan mijn zoon (7 jaar) alweer. Ik had deel 1&2 vroeger al, voorgelezen ook en erg bevallen, wij 2. Maar die eerdere delen heb ik weggedaan omdat ik wist dat deze integrale er aankwam. Redelijk duur, maar erg de moeite, ben benieuwd om dat derde deel voor de eerste keer (voor) te lezen

Link naar reactie
Zojuist, Koen zei:

 

Het zijn waarschijnlijk die gelimiteerde hardcovers waarvan er misschien nog te vinden zijn in bepaalde stripspeciaalzaken. Het loont de moeite om hiervoor eens na te vragen bij je stripwinkel.

 

Ah ok, maar dan koop ik liefst de 'gewone' anders zit je met een mix.

Link naar reactie
27 minuten geleden, Zwendel zei:

Ik dacht eerst dat het een 1 aprilgrap was van Waldorf, maar zo lang zal hij toch niet geslapen hebben :e007:

 

En Koen maakt al helemaal geen grapjes, zeker niet als het over iets ernstigs als Het Narrenschip gaat.

 

Neenee: het is bloedserieus mensen: ren naar je ssz en vraag naar Het narrenschip voor ze allemaal weg zijn !!!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...