Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Door het zien van de foto's ben ik wel geïnteresseerd in de integrale uitgave van schemerwoude. Ondanks de prijs is dit een reeks die aan te raden is?

 

Zeker!

 

Ik vind het prachtige boeken, en dacht er zelfs aan ze te kopen, maar toen zag ik de prijs, en dan hou ik liever mijn eerste drukken. ;)

Maar Torens van Schemerwoude is Hermanns beste, wat mij betreft. Toch de eerste tien delen, die een afgeronde cyclus vormen (nu ja, elk deel staat op zich, maar je zal wel zien). De rest las ik wel, maar dat bleef me niet zo bij. 

Link naar reactie

Ik kom net terug van mijn stripwinkel en daar hadden ze enkel de integrales met volledige cover ?

Die van op de site van saga waren nergens te bespeuren ?

En wat is dan het verschil met die van Beo ? Andere prent en gesigneerd ?

Ik begrijp het niet meer ....'

 

Dat is in ieder geval een andere dan op Catawiki: https://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/schemerwoude/6532849-de-torens-van-schemerwoude-integraal-1

 

https://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/schemerwoude/6532849-de-torens-van-schemerwoude-integraal-1

 

En bij Akim en Beo zijn er al afwijkende integrales, in hele kleine aantallen. Ook nog bij andere winkels?

post-461-0-53872900-1484396374_thumb.jpg

Link naar reactie

Ik kom net terug van mijn stripwinkel en daar hadden ze enkel de integrales met volledige cover ?

Die van op de site van saga waren nergens te bespeuren ?

En wat is dan het verschil met die van Beo ? Andere prent en gesigneerd ?

Ik begrijp het niet meer ....'

 

Die op de site van Saga zijn de gewone edities voor alle winkels in Vlaanderen en Nederland. Die met de volledige coverillustraties zijn enkel gemaakt voor vijf verschillende stripwinkels en die zullen niet noodzakelijk ook nog de gewone versies te koo paanbieden. De prijs is toch hetzelfde. De prenten per winkel variëren ook.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...