Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op die bewuste troc verkoop:

 

15x bakelandt

9x Robbedoes & Kwabbernoot

25x agent 212

10x De Geuzen

5x Lucky Luke

Kuifje en het haaienmeer

+ een oudere stripgids

 

Vertel meer! Was je er vroeg bij? Wat was je indruk? Waren er bij die 25.000 ook nog zeldzame, of was de selectie op het web inderdaad het beste van de hele collectie? Alleen SC' s of ook HC's? En heel veel exemplaren van dezelfde strip? 

Link naar reactie

Ik was er binnen het kwartier na de start.  Het gaat om een collectie van voornamelijk Belgische klassiekers. Voor een groot deel Vandersteen en reeksen uit Kuifje- en Robbedoes weekbladen. Inderdaad veel dubbels met redelijk wat reclame uitgaven.   Ik schat ongeveer 2/3 in SC's. De recentste uitgaven die ik vond dateren van ongeveer 3 jaar geleden. 

De meer zeldzame exemplaren o.a. enkele tekeningen worden geveild. Maar de website is kennelijk nog incompleet, daar komt normaal nog bij.

 

Zie ook laatste posts in 'strips in de media'.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Ik ben vanmorgen ook gaan kijken naar die Trocverkoop.

Ik denk dat het beste wat het aanvullen van persoonlijke manco's betreft,reeds verkocht was.

Vrijdagavond zouden er ongeveer 4000 strips verkocht zijn.

Ik had niet de indruk dat de prijzen van die aard zijn,dat enkele handelaars er hun slag hebben kunnen slaan...

Maar wel goed voor mensen die nog enkele strips ontbreken in hun collectie of die strips zoeken om in hoofdzaak te lezen.

Link naar reactie

Zaterdagmiddag bij De Noorman in Arnhem ivm weekendje weg:

 

- XIII Mystery # 10: Calvin Wax

- Scott Leblanc # 4: De koning der Belgen staat schaak

- de Smurfen # 34: De smurfenheld

- Stripschrift # 448

- Ballon Media magazine (nov - dec 2016) met oa preview Thorgal # 35 & interview met Xavier Dorison!

Link naar reactie

Heeft er al eens iemand diene foto goed bekeken van die verzamelaar

Deed mij aan de Shining denken

 

Inderdaad een opvallend figuur. Hij verliet echter zelden zijn appartement. De boodschappen werden door zijn broer gebracht en zijn stripaankopen gebeurden online.

Dat kluizenaarsbestaan kan geen gezonde levenswijze geweest zijn.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Met deze aankoop vandaag ben ik echt blij :). Zoveel pagina's voor 49 euro. 

 

25ri4vb.jpg

 

 

Van Stripspeciaalzaak:

Meer dan zeshonderd pagina's zijn gevuld met een honderdtal korte, zeldzame of onuitgegeven strips door meer dan tachtig auteurs uit het blad: Edgar P. JacobsPaul CuvelierJean GratonHermannWilliam VanceHugo PrattGrzegorz Rosinski, ook André Franquin,... met verhalen van Adler tot Yakari, een selectie van een honderdtal verschillende helden. Medesamensteller Philippe Goddin schreef daarbovenop een chronologische terugblik. Er is uiteraard ruime aandacht voor het werk van Hergé van wie 77 pagina's zijn gereserveerd voor het tonen van mythische covers, illustraties die speciaal voor het weekblad werden gerealiseerd, kalenders, enzovoort.
Het boek is tegelijk een geschiedenis van uitgeverij Le Lombard die samen met het weekblad uit de grond gestampt werd. Het overzicht stopt dus niet in 1988 toen de Franstalige versie van 
Kuifje verdween (in het Nederlands gebeurde dat pas in 1993)

Link naar reactie

Apostata 7 voor mij en enkele Alexen voor mijn oudste zoon die de reeks ontdekt heeft. De 2e reeks die hij nu wil sparen naast de blauwbloezen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Op 25 oktober werd al melding gedaan door Hamirubi van deze actie in dit topic.

De actie is altijd terug te vinden in de reclamefolders van Carrefour en is meestal enkele malen per jaar.

 

Bedankt Ronald. Inderdaad, Hamirubi meldde dit, maar zonder weblink. 

Wij gaan nota bene meestal shoppen in de Carrefour want die is hier om de hoek. Maar het gaat om Carrefour Hypermarkten, en daar krijgen wij geen folders van.

De dichtstbijzijnde is in Zwijndrecht, en dat is een heel eind rijden van hier in Sint-Niklaas.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

vandaag 16 albums van RAVIAN gekocht. Ik heb die ooit wel eens doorgebladerd maar kan me er weinig van herinneren. In voorbereiding voor de film leek het me wel leuk om te hebben.
En voor 25euro was het geld goed besteed, denk ik zo!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...