Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Complot 3

Daedalus en slordigheden, het is stilaan een geslaagd huwelijk.

"Plaatsvond", "ingaan", die komma na "strijd" mag weg, en de ene keer staat er een spatie voor het beletselteken en de andere keer niet. En dan €18 vragen. Dat kan niet blijven duren.

 

edit: en die spatie voor het dubbelepunt, komt dat uit het Frans?

post-653-0-51809600-1477515877_thumb.jpg

Link naar reactie

Leuk dat ze ook integralen in de aanbieding hebben.

De komende dagen ga ik eens kijken in Borsbeek.

Moesten ze daar toevallig Silvester HC's hebben laat je het hier dan even weten?

 

Vandaag in Lier geweest:

- nieuwe irs

- nieuwe wolvin

- nieuwe zang vd vampiers

- harmony 1-2

- operatie overlord 1

 

Buiten wat hier al genoemd was is 3e testament integrale ook voorhanden, het hele arleston gamma en een hoop Daedalus.

Ook oude en nieuwe Sneeuw spin offs.

Link naar reactie

Moesten ze daar toevallig Silvester HC's hebben laat je het hier dan even weten?

Vandaag in Lier geweest:

- nieuwe irs

- nieuwe wolvin

- nieuwe zang vd vampiers

- harmony 1-2

- operatie overlord 1

Buiten wat hier al genoemd was is 3e testament integrale ook voorhanden, het hele arleston gamma en een hoop Daedalus.

Ook oude en nieuwe Sneeuw spin offs.

Maandag ga ik waarschijnlijk richting Borsbeek.

Ik zal kijken of er Sylvester hardcovers liggen.

Link naar reactie

Zeker een strip. Met verhaaltjes van Fred de Heij, Henk Kuypers, Hans van Oudenaarden, Danier, Eric Heuvel en Danker Jan Oreel. Dit boek is niet te koop, maar moet je gegund worden. Het is mijn leukste aanwinst in jaren! 

Gegund worden???? Wie kan mij dat gunnen???? :e005: :e005: :e005:

En hollandsch Metaal???? Wie heeft dat uitgegeven?

Link naar reactie

Moesten ze daar toevallig Silvester HC's hebben laat je het hier dan even weten?

Vandaag in Lier geweest:

- nieuwe irs

- nieuwe wolvin

- nieuwe zang vd vampiers

- harmony 1-2

- operatie overlord 1

Buiten wat hier al genoemd was is 3e testament integrale ook voorhanden, het hele arleston gamma en een hoop Daedalus.

Ook oude en nieuwe Sneeuw spin offs.

Vandaag in Carrefour Borsbeek geweest en er lagen Sylvester hardcovers van ondermeer Aslak, Okko, Hemel in puin, Angel wings, Walking Dead, ....

Link naar reactie

En hollandsch Metaal???? Wie heeft dat uitgegeven?

 

Dat is een clubje stoere Rotterdammers (Boy Akkerman en vrienden - "De Rotterdamse 7") dat gewoon eventjes een eigen stripmagazine uitgeeft! Ze stonden in Breda en komen ook vaak op andere (NL) beurzen. Wel meest in comic style. Verdient ons aller steun...

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Heroveringen 1. Donderdag snel delen 2 tot 4 kopen.

Stomp 1. Stond gewoon nog in mijn SSZ. Blijkt voor het overige uitverkocht. 

Tanguy en Laverdure 28hc. Vond ik compleet onleesbaar, in tegenstelling tot 26 en 27, die na de verplichte Laverdure-grap een goed verhaal opleverden.

Het rechte pad 2. Deel 1 was plezanter, maar toch een zeer goed reeksje. Hadden ze gerust in 1 geheel mogen uitbrengen.

Link naar reactie

Dat is een clubje stoere Rotterdammers (Boy Akkerman en vrienden - "De Rotterdamse 7") dat gewoon eventjes een eigen stripmagazine uitgeeft! Ze stonden in Breda en komen ook vaak op andere (NL) beurzen. Wel meest in comic style. Verdient ons aller steun...

En verdienstelijk want de eerste oplage is bijna uitverkocht geloof ik! Gaat erg goed!

En kwalitatief ziet het er gewoon ook erg geod uit!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Veel potentiële toppers:

 

XIII Mystery 10

Barracuda 6

Heroveringen 2-4

Blauwbloezen 60

Arthus Trivium 2

Schipbreukelingen 1-5

Santiag 1-5

Een paar van die titels zouden morgen pas in de winkel moeten liggen.

Link naar reactie

Thx voor de info!

Toevallig ook Verborgen Geschiedenis gezien?

Die moet ik ook nog voor een stuk inhalen.

Ik ben vandaag geweest, geen albums van Verborgen Geschiedenis gezien. De rayonverantwoordelijke vond het maar niks, al die displays met hardcovers die ze normaal niet op rayon heeft staan. "Dat zijn geen strips meer, dat zijn al boeken." Die zal vast blij zijn als de actie gedaan is. De vriendelijke dame aan de kassa vond het wel prachtige albums, die gaat straks zelf eens kijken, denk ik. :-)

 

Buit:

Integrales Robbedoes en Kwabbernoot door Franquin 5, 6 en 7.

 

Elders nog op de kop kunnen tikken: Stomp 1: De spoken van Knightgrave. :-)

Link naar reactie

Dat is vreemd, normaal houdt mijn SSZ zich daaraan. Ze stonden alleszins ook al op akim.nl want daar kijk ik dagelijks of er iets nieuws is.

  

Bij Akim stonden ze dinsdag al. Ze komen toch altijd op woensdag in de winkels? Althans van Ballon media.

Ballon Media verschijnt inderdaad altijd op woensdag. Wellicht worden ze een dagje of wat eerder geleverd, zodat iedereen de kans krijgt om de nieuwigheden op tijd in de rekken te hebben. De releasedatum respecteren lijkt me dan wel de voorwaarde.

Link naar reactie

Op die bewuste troc verkoop:

 

15x bakelandt

9x Robbedoes & Kwabbernoot

25x agent 212

10x De Geuzen

5x Lucky Luke

Kuifje en het haaienmeer

+ een oudere stripgids

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...