Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Oh ja, wat ik ook heel interessant vond, is dat er blijkbaar een Franse verstripping is van het boek Homicide van David Simon (schrijver van de fantastische tv-reeks The Wire). Hopelijk wordt die nog eens vertaald.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Hey Kuzuri, ik had geen steekwagen, dit was meerdere keren lopen. Geen dedi's gekocht en om eerlijk te zijn heb ik het meeste in deze boeken al meermaals gelezen, het bundelt namelijk de "Donald Duck Als.." reeks die ik al compleet had in softcover. De gehele verzameling bundelt al het werk van Carl Barks. Dus ik krijg het zeker gelezen :)

Zijn die boeken in kleur of zwart wit?

Link naar reactie

In Breda jongstleden zaterdag:

 

Apache Junction # 2: Schaduwen in de wind

Dirkjan # 22

Franka # 1: Grand Adventure (buitenreeks)

January Jones # 8: De eerste keizer (Collectors edition)

Hel # 2: De Sibylle-codex (teaser van 6 pagina's met ongekleurde voorkant)

Hel prent: No way out (2016)

Reclametekening tbv stripwinkel Leo in Goes (1984) lengte: 12 meter!! (Danker Jan Oreel)

Publiek Geheim - Danker Jan Oreel (blauwe versie)

Rhonda Sketchbook

Tanguy en Laverdure # 29: Klopjacht in Guyana (HC)

Wolvin # 6: De koningin van de zwarte Alfen (SC)

Link naar reactie

Erg veel gekocht dit weekend:

 

 

9ceb68a9-046f-49cc-bea1-cc25f31c7ca2.jpg

 

Zondag haalde ik ook mijn exemplaar van Jan Truyens' Over God, zijn broer en andere fijne vleeswaren op. Die staat niet op de foto.

En, hoe is Over God, Zijn Broer en Andere Fijne Vleeswaren geworden (ik verwacht het album, hopelijk deze week, per post)?

Link naar reactie

Het boek is gesigneerd, er kwamen twee A3 prenten bij, en mijn naam staat bij de mensen die bedankt worden. Ik weet niet meer hoeveel ik gesteund heb.

€ 100 of meer

17 donaties

Je ontvangt het boek, gesigneerd mét tekening door de auteur + exclusieve, genummerde en gesigneerde vierkleuren A3 risoprint + je naam gedrukt in het boek.

 

Maar goed eindelijk iemand die Irmina gekocht heeft!! Boek verdient vele malen meer lof dan hier tot nu toe te vinden is.

Link naar reactie

Dan zal er dus wel een tekening in het album van Waldorf moeten staan.

 

Bij de handtekening staat een stempel en een handgeschreven dankwoord, maar een tekening op het schutblad van het boek, zoals de dedi-jagers alhier wel eens presenteren staat er niet in. Wel twee mooie prenten op A3. Het boek zelf staat overigens vol tekeningen. Erg fraai uitgegeven.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Bij de handtekening staat een stempel en een handgeschreven dankwoord, maar een tekening op het schutblad van het boek, zoals de dedi-jagers alhier wel eens presenteren staat er niet in. Wel twee mooie prenten op A3. Het boek zelf staat overigens vol tekeningen. Erg fraai uitgegeven.

Hmmm, vind een stempel met handtekening toch wat anders dan "gesigneerd mét tekening" zoals ze het op de site aanprezen (https://www.voordekunst.nl/projecten/4302-over-god-zn-broer-ea-fijne-vleeswaren).

Of ben ik nu te kritisch?

Link naar reactie

Bij de handtekening staat een stempel en een handgeschreven dankwoord, maar een tekening op het schutblad van het boek, zoals de dedi-jagers alhier wel eens presenteren staat er niet in. Wel twee mooie prenten op A3. Het boek zelf staat overigens vol tekeningen. Erg fraai uitgegeven.

 

Waldorf, blader eens een blad verder en kijk eens op de pagina links van de titelpagina.   :e012:

Link naar reactie

Waldorf, blader eens een blad verder en kijk eens op de pagina links van de titelpagina. :e012:

Ben heel benieuwd naar het resultaat, Ria, en ik zie uit naar het album; heb er hoge verwachtingen van (mede nav de tippen van de sluier die zijn opgelicht en de enthousiaste reacties hier)!

Link naar reactie

Voor het eerst in een Carrefour Hypermarkt geweest.

En voor het eerst in jaren strips gekocht (2 + 1 gratis): wat een actie!

 

* Meesters van de Gerst. Integraal 1

* Johan & Pirrewiet. Integraal 1

* Johan & Pirrewiet. Integraal 2

 

Enig idee hoelang de actie nog loopt?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Voor het eerst in een Carrefour Hypermarkt geweest.

En voor het eerst in jaren strips gekocht (2 + 1 gratis): wat een actie!

 

* Meesters van de Gerst. Integraal 1

* Johan & Pirrewiet. Integraal 1

* Johan & Pirrewiet. Integraal 2

Wat is het aanbod?

Want dat durft wel eens wisselen.

In de zomer lagen er zelf chateau Bordaux tussen. Een reeks die ik ervoor nog niet in de carrefour had zien liggen.

Link naar reactie

Wat is het aanbod?

Want dat durft wel eens wisselen.

In de zomer lagen er zelf chateau Bordaux tussen. Een reeks die ik ervoor nog niet in de carrefour had zien liggen.

 

Ik ging er - in Oostakker - snel nog enkele bottels bier kopen. Toen viel mijn oog op die stripalbums: wat een aanbod. Ik kon op drie albums 29,95 euro besparen.

Blacksad integraal, Johan & Pirrewiet integraal (4 delen), De Hel van het Oostfront, Meesters van de Gerst integraal (enkel eerste deel), Robbedoes volgens Francquin (alle delen!), en zovele andere. Ik volg de stripscène niet meer op de voet, maar er lag véél moois in softcover en hardcover, en het aanbod was divers. Ik ga nog wel eens weer.

Link naar reactie

Angel Wings, 2 in HC zou nog zeer moeilijk te bestellen zijn via de ssz. Heeft daar nog iemand weet van?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...