Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Bij welke uitgeverij is 'Meneer Foutjes' verschenen? Waar kan ik dat kopen?

 

Strip2000, te koop in elke stripspeciaalzaak.

 

Bij Big Balloon... Ik vond het op een boekenmarkt en wist ook niet dat het bestond. Het is een geniet album waarbij de cover en het papier van dezelfde papiersoort zijn. En er staat geen colofon in. Na de cover beginnen de strips gelijk en die lopen door tot op de achterkant.

 

Ik vermoed dat het een promotie-uitgave is... Of misschien zat het destijds bij de Sjosji...

Link naar reactie

Dat wordt zoeken...

Gremmen levert schitterend werk...

 

Volledig mee eens, ik was dan ook blij verrast om deze uitgave opeens tegen te komen.

De volledige titel is trouwens 'Meneer Foutjes - Lang Leve Meneer Foutjes' en het blijkt Sjosji extra nummer 16 te zijn (navraag gedaan bij de meester zelve). Ik heb dus alleen het binnenwerk gekocht. Haha!

Link naar reactie

Idd, hopelijk zet shanower er vaart in. Die dorohedoro staat ook al een tijdje op mijn te kopen,lijst. Erg goed zeker?

 

Ik vind het een zeer leuke reeks, had ze eerst in het frans gekocht maar ben onlangs herbegonnen in het engels. Het verhaal is wel redelijk maf dus t'is geen reeks die ik aan iedereen aanraad.

Link naar reactie

Chapter 1 begint met een in een kaaiman veranderde mens met amnesia die een wezen, of zijn vroegere zelf, in zijn keelholte heeft wonen en daarom magiers, die af en toe in hun stad komen experimenteren, hun hoofd inslikt. En dan is het verhaal nog niet eens begonnen.Heb redelijk veel in mijn kast staan maar kan het niet meteen met iets vergelijken maar het heeft de gelaagdheid van Eden, nog zottere scenes dan het Endo chapter uit Blade of the Immortal.

 

Sfeerbeeldje:

http://3.bp.blogspot.com/_V37Sb3Qg4jk/SnT4LwWBldI/AAAAAAAAAMQ/z0btFSCgKWI/s1600-h/DorohedoroRamen.jpg

Link naar reactie

Alleen Amerikaans deze keer en dan vooral van Secret Acres:

John Brodowski: Curio Cabinet

Kurt Busiek / Brent Anderson: Astro City, Through Open Doors #02

Mike Dawson: Troop 142

Theo Ellsworth: The Understanding Monster, Book One

Eamon Espey: Songs of the Abyss

Samual Gaskin: Fatal Faux-Pas

Minty Lewis: PS Comics

Terry Moore: Rachel Rising #18

David Petersen / et al: Mouse Guard, Legend of the Guard, Vol. 2 #01

Gerard Way / Simon Shaun / Becky Cloonan: Killjoys #02

Link naar reactie

Gisteren een race tegen de klok gehouden om deel 4 van Long John Silver te bemachtigen. Bij mijn vaste SSZ Lambiek hadden ze 'm niet. Toen doorgegaan naar Alkmaar om te kijken of ze 'm bij Silvester nog wel hadden maar weer geen geluk. Uiteindelijk nog geprobeerd in een klein koeken/strips/spelletjes winkel in één of ander achterafstraatje en tot mijn grote schok zag ik 'm daar liggen. was het allerlaatste exemplaar dat ze hadden dus meteen gekocht. Ik had al eens deel 2 gelezen maar nu kan ik eindelijk de complete reeks lezen. Ben benieuwd. Enfin voor mensen die deel 4 van LJS nog niet hebben maar 'm wel willen. Wees er heel snel bij want binnenkort is ie nergens meer verkrijgbaar behalve op Catawiki voor absurde prijzen.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Het betreffende album staat nog 10x te koop op Catawiki voor de normale uitgifteprijs. Als een stripboek in een normale oplage verschijnt zullen er nergens absurde prijzen voor kunnen worden gevraagd, als uitgaven van gewilde series in een te kleine oplage verschijnen dan pas gaat de handel er mee op de loop. Kijk o.a. maar eens naar de luxe uitgaven van Amoras. Er zijn natuurlijk uitzonderingen op de hoofdregel, want van de hoge nummers van Roodbaard moeten er destijds toch echt wel genoeg zijn gedrukt lijkt mij. Deze serie is misschien wat minder populair geweest en later weer aangetrokken wat de hoge prijzen van deze nummers zou kunnen verklaren.

Link naar reactie

Ja. Ok. Dat had ik al door. Afgerond.

Maar gaan ze ook stoppen ? Of hebben ze daar nog niets over laten weten ?

 

Voor zover ik weet staat er geen cyclus 2 gepland.

 

De 1ste engelstalige SC stond in Worlds End, dus misschien een bundeltje ? :)

 

Sinds wanneer verkopen ze strips in pubs? ;)

 

MV5BMjEwNDA2ODE0NV5BMl5BanBnXkFtZTcwMjgx

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Conan: Queen of the Black Coast

Dick Tracy: 1953-1954

Hellboy Library Edition: Volume 6

Mouse Guard:Black Axe

Slaine: Time Killer

Slaine: The King

 

Alex 32

Garfield: 62 (ongekleurd)

Garfield: 77 (gekleurd)

Nestor Burma: Het eenbenige skelet

Oorlog van de Sambers 6

Link naar reactie

-Alex 32

-Murana 9

-Gil St.André 10, sc

-Een nacht in Rome, sc

+ stripgids

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...