Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Ze zit onderuitgezakt op de biechtstoel Mask. Prachtig coverschilderij van Fred de Heij.

En de verhoudingen kloppen verder prima, ik heb het album er even voor opengeslagen :e012:  

 

Fred kan heel aardig de menselijke verhoudingen in beeld brengen. Die cover van de geheime driehoek kan zo in het draadjes lelijke covers, hoop voor Olsimar dat het stripboek wel te pruimen is.

Link naar reactie

Gekocht:

 

Capricornus 13 en 14

Silas Corey 1 en 2

 

Gereserveerd:

 

Long John Silver 4

Murena 9

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

 

NL-spul in De Striep gekocht : 
 
Moederkillers 1
Murena 9
Long John Silver 4
De Klant (Zidrou)
Blueberry - Luxe HC #2 : Chihuahua Pearl & De man die $ 500.000 waard was

 

Ik denk dat ik morgen krak hetzelfde zal kopen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Busiek: Astra City, through open doors #01

Dorison/Lauffray: Long John Silver, 04: Guyanacapac

Dufaux/Delaby: Murena, 09: Doornen

Grenson: Geen weg terug

Kirkman/Adlard: The Walking Dead, Vol. 18: What comes after

Kunkel: Herobear & The kid, special

KutiKuti: Kuti #28

Moore: Rachel Rising #17

Straczynski/Templesmith: Ten Grand #02

TenNapel: Sketchbook Archives (a kickstarter project)

Le Tendre / Taduc: Witte Klauw, 01: Het ei van de koningsdraak

Zidrou/Ers/Boreck: Moeder Killers, 01: Castigo

Zidrou/Man: De Klant

Link naar reactie

Gekocht :

 

Wolvin 3 : Het Rijk v/d Chaos

Na deel 1 vond ik dat al de minste van alle Thorgal reeksen, de tweede was gelukkig beter, maar de derde trekt weer op niet veel. Wat ze met Aaricia uitspoken is ronduit belachelijk.

 

Star Wars Legacy vol. 1 HC

Nog niet aan begonnen, maar vroeger al enkele TP's van gelezen, en in vond dat zéér goed. Ik ben blij met deze mooie HC uitgave.

 

Batman and Robin vol. 2 HC : Pearl

Weer zeer graag gelezen. De twee Batman reeksen die Morrs verhaallijn verder uitbouwen, zijn wat mij betreft de beste van heel den hoop. Nog één Batman Inc. en één Batman and Robin te gaan.

 

Lovestruck

Zeer goed. Na de eerste Cable and X-Force, ook geschreven door Dennis Hopeless, nam ik me voor deze scenarist te blijven volgen. En ook Lovestruck vind ik dus een schot in de roos (pun!) (voor wie het boekje las).

Link naar reactie

Gekocht :

 

Wolvin 3 : Het Rijk v/d Chaos

Na deel 1 vond ik dat al de minste van alle Thorgal reeksen, de tweede was gelukkig beter, maar de derde trekt weer op niet veel. Wat ze met Aaricia uitspoken is ronduit belachelijk.

 

Het stuk rond Aaricia maakt voor mij juist dit album goed. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

 

Aaricia was een sterke vrouw. Nu is het een seut geworden, die dan nog... (zie eerste blz). belachellijk ;)

en compleet ongeloofwaardig.

 

mmhh, gezien de omstandigheden kan ik dat wel volgen en Thorgal heeft die dingen ook al meermaals gedaan.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Thorgal ? De eerste blz ? never !

:)

 

Thorgal is geen zaag. Aaricia was dat ook niet. Tot Yann haar onder handen nam. :e006:

 

Omstandigheden doen hier niks ter zake. Ze heeft vroeger ook zitten wachten, zonder nieuws van gelijk wie. En ze hield zich steeds sterk. Nee, ik kan dit echt niet volgen. :)

Link naar reactie

Vanmorgen was ik om 10 uur als eerste binnen op het witte boekenfestival in Leeuwarden (eindelijk eens in de buurt!), en dit was de buit:

 

9034848282_471c03f6d5_b.jpg
 

Dat Narrenschip heb ik alleen gekocht omdat er hier op het forum nogal van werd opgegeven...ik ben benieuwd! Ik zag trouwens dat dit derde album niet echt zeldzaam is, maar voor 1,99 moet je niet piepen natuurlijk...

 

Erik

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...