Krimson Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Vandaag gekocht of gekregen : zie foto ( ik ga der mijzelf niet opzetten want Skinny is mooier ) Quote Link to comment
Krimson Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Ik heb Angelus ook laten opzij zetten , veel lovende kritieken Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Foto is sneller dan alles opschrijven Super oversized Incal deel 3, nieuwe Philemon & een stapel Decadence Comics... Quote Link to comment
eriktex Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Ik was vandaag voor het eerst eens bij Wonderland in Hasselt - mooie winkel! En dit heb ik meegenomen: - Vervloekt 2 - Woestijnvalk 1 SC - De Havik 2 HC (tegen een vriendenprijsje!) Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Aaltomuoto Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Toffe foto ! Thx, ik heb uiteraard precies de foto er uit gepikt waar mijn kat de nieuwe waar aan het keuren is Quote Link to comment
eriktex Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Thx, ik heb uiteraard precies de foto er uit gepikt waar mijn kat de nieuwe waar aan het keuren is Het lijkt net of die kat een haarbal gaat opgeven... :-) Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Krimson Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Heb je nog Havik 2 aan vriendenprijsje ? Is de enige die ik nog ontbreek , ik heb wel nr 1 dubbel Hc met exlibris Quote Link to comment
Olsimar Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Ik doe meer in de nieuwe trend Quote Link to comment
156 Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Ik doe meer in de nieuwe trend Die vrouw op "Biechten" lijkt wel een dwerg? Quote Link to comment
Olsimar Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Die vrouw op "Biechten" lijkt wel een dwerg? Ze zit onderuitgezakt op de biechtstoel Mask. Prachtig coverschilderij van Fred de Heij. En de verhoudingen kloppen verder prima, ik heb het album er even voor opengeslagen Quote Link to comment
retep Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Ze zit onderuitgezakt op de biechtstoel Mask. Prachtig coverschilderij van Fred de Heij. En de verhoudingen kloppen verder prima, ik heb het album er even voor opengeslagen Fred kan heel aardig de menselijke verhoudingen in beeld brengen. Die cover van de geheime driehoek kan zo in het draadjes lelijke covers, hoop voor Olsimar dat het stripboek wel te pruimen is. Quote Link to comment
Olsimar Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Geheime Driehoek heb ik een zwak voor en wel meer mensen denk ik, al hoor ik er hier weinig over. Het is gewoon een een goede strip Quote Link to comment
Timhardt Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Nog ns iets nl gekocht: natte maan 3 Quote Link to comment
Waldorf Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Gekocht: Capricornus 13 en 14 De kat van de rabijn integraal Happy Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Kool Thing Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 3 Ouwe Nieks in de kringloopwinkel voor te samen, 3€. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Krimson Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Het Spaanse spook Baeke uitgave uit 1993 Ai mijne portemonnee Quote Link to comment
Wouter Goudswaard Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Ralph Azham 1 t/m 3 (promo-pakket) Verzwelg me Quote Studio Goudbaard Ridiculand Link to comment
mojo Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Gekocht: Capricornus 13 en 14 Silas Corey 1 en 2 Gereserveerd: Long John Silver 4 Murena 9 Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Aaltomuoto Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Nieuwe Blueberry luxe en wat pakketjes Quote Link to comment
Waldorf Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 NL-spul in De Striep gekocht : Moederkillers 1 Murena 9 Long John Silver 4 De Klant (Zidrou) Blueberry - Luxe HC #2 : Chihuahua Pearl & De man die $ 500.000 waard was Ik denk dat ik morgen krak hetzelfde zal kopen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
niemand Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Ik zal vandaag deze kopen : preview : http://www.darkhorse.com/Books/23-428/Star-Wars-Legacy-Book-1-HC en nog enkele andere, maar dat is nog te bezien in de SSZ. Quote Link to comment
De Hollander Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Long john silver 1 en 4, daar ga ik dit weekend eens goed voor zitten. Quote Link to comment
Rik Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Long John Silver 4 Blueberry tweeluik Chihuahua Pearl+Man die 500.000 dollar waard was. Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
marioboon Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 gekocht: - Silas Corey #2 (in 't nederlands): de tekenaar heeft een grote invloed op mijn nieuwe tekenstijl en kon dit niet laten liggen. en dit: Lichtelijk ondersteboven van het tekenwerk! En dat gebeurt te zelden tegenwoordig. Quote Link to comment
marioboon Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Is dat laatste al vertaald? is pas uit in het Frans. Maar 't zou me wel verbazen. Is eerder iets voor een Sherpa of Oog en Blik. Quote Link to comment
Original Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Busiek: Astra City, through open doors #01 Dorison/Lauffray: Long John Silver, 04: Guyanacapac Dufaux/Delaby: Murena, 09: Doornen Grenson: Geen weg terug Kirkman/Adlard: The Walking Dead, Vol. 18: What comes after Kunkel: Herobear & The kid, special KutiKuti: Kuti #28 Moore: Rachel Rising #17 Straczynski/Templesmith: Ten Grand #02 TenNapel: Sketchbook Archives (a kickstarter project) Le Tendre / Taduc: Witte Klauw, 01: Het ei van de koningsdraak Zidrou/Ers/Boreck: Moeder Killers, 01: Castigo Zidrou/Man: De Klant Quote Link to comment
Waldorf Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Gekocht: Long John Silver 4 Moeder Killers 1 De klant Murena 9 Voor de vaderdag van mijn schoonvader: De helden van de Tour Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
niemand Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Gekocht : Wolvin 3 : Het Rijk v/d Chaos Na deel 1 vond ik dat al de minste van alle Thorgal reeksen, de tweede was gelukkig beter, maar de derde trekt weer op niet veel. Wat ze met Aaricia uitspoken is ronduit belachelijk. Star Wars Legacy vol. 1 HC Nog niet aan begonnen, maar vroeger al enkele TP's van gelezen, en in vond dat zéér goed. Ik ben blij met deze mooie HC uitgave. Batman and Robin vol. 2 HC : Pearl Weer zeer graag gelezen. De twee Batman reeksen die Morrs verhaallijn verder uitbouwen, zijn wat mij betreft de beste van heel den hoop. Nog één Batman Inc. en één Batman and Robin te gaan. Lovestruck Zeer goed. Na de eerste Cable and X-Force, ook geschreven door Dennis Hopeless, nam ik me voor deze scenarist te blijven volgen. En ook Lovestruck vind ik dus een schot in de roos (pun!) (voor wie het boekje las). Quote Link to comment
mojo Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Gekocht : Wolvin 3 : Het Rijk v/d Chaos Na deel 1 vond ik dat al de minste van alle Thorgal reeksen, de tweede was gelukkig beter, maar de derde trekt weer op niet veel. Wat ze met Aaricia uitspoken is ronduit belachelijk. Het stuk rond Aaricia maakt voor mij juist dit album goed. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
niemand Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Aaricia was een sterke vrouw. Nu is het een seut geworden, die dan nog... (zie eerste blz). belachellijk en compleet ongeloofwaardig. Quote Link to comment
mojo Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Aaricia was een sterke vrouw. Nu is het een seut geworden, die dan nog... (zie eerste blz). belachellijk en compleet ongeloofwaardig. mmhh, gezien de omstandigheden kan ik dat wel volgen en Thorgal heeft die dingen ook al meermaals gedaan. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
niemand Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Thorgal ? De eerste blz ? never ! Thorgal is geen zaag. Aaricia was dat ook niet. Tot Yann haar onder handen nam. Omstandigheden doen hier niks ter zake. Ze heeft vroeger ook zitten wachten, zonder nieuws van gelijk wie. En ze hield zich steeds sterk. Nee, ik kan dit echt niet volgen. Quote Link to comment
Krimson Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Murena 9 Moederkillers 1 Long John Silver 4µ Angelus ( eindelijk ! ) De luxe van Blueberry was niet binnen Quote Link to comment
eriktex Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Vanmorgen was ik om 10 uur als eerste binnen op het witte boekenfestival in Leeuwarden (eindelijk eens in de buurt!), en dit was de buit: Dat Narrenschip heb ik alleen gekocht omdat er hier op het forum nogal van werd opgegeven...ik ben benieuwd! Ik zag trouwens dat dit derde album niet echt zeldzaam is, maar voor 1,99 moet je niet piepen natuurlijk... Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Veto Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 - Witte Klauw 1- Moederkillers 1- Long John Silver 4- Geen weg terug- Berentand 1- Aria 35- De Psy 19- Murena 9 Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Aaltomuoto Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Solo deluxe, Peter Pan Integraal, een roman met (flink wat) Moebius illustraties en Brandon Graham's Walrus Artbook + shirt & buttons Brandon heeft nog een fraaie tekening van een "catzach" achter op Walrus gezet Quote Link to comment
John Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 De Lustige Kapoentjes 1 t/5 (voor deze 50+er jeugdsentiment!) Aria 35 Goon 12: Them that raised us lament (blijkbaar aan mij voorbijgegaan!) Quote Link to comment
Skinny Posted June 16, 2013 Author Share Posted June 16, 2013 Ingeschreven voor het volgende; Vind het eigenlijk te duur maar ach, ik wil ze toch er bij hebben. Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Het is dat ik de Amerikaanse Hardcovers al heb, anders had ik me daar zeker voor ingeschreven! Zitten hier ook alle B hoofdstukken bij? Quote Link to comment
child in time Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 - Niklos Koda 1-3 - Klaagzang van de Verloren Gewesten 2.1-2.3 - Walking Dead 5 - Empire USA 1-6 - De Aasgieren 1-4 Quote Link to comment
Recommended Posts