Peter Motte Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
retep Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Wat een zuur gezeik. Olympics kunnen best budgettair neutraal danwel winstgevend (LA) worden afgesloten. Olympics zijn gewoon leuk, je ziet nog eens sporten waar je nooit naar kijkt (handboogschieten, snelwandelen) en wij (de Nederlanders dus) hebben veel lol aan het juichen voor Dafne, Kromo, Chandry, Epke en de hockey babes ! Dat de belgen nu alleen een judoka met een aarschgewei (die ook nog Snick heet) kunnen afvaardigen......... Quote Link to comment
Zwendel Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Vroeger keek ik nog naar atletiek en naar die ander bijkomstigheden als er Belgen meededen. Momenteel, zolang er Jamaicanen, Chinezen, Kenianen en ander gedopeerd tuig meedoen kijk ik nu enkel (soms) nog naar wedstrijden waar Belgen in meedoen. Er is trouwens véél teveel sport op tv. De Ronde was ik ook al beu na een week. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Inderdaad. Quote Link to comment
retep Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Topidee, de grieken zijn failliet, wel zo goedkoop om daar de olympics te houden ! Quote Link to comment
Zwendel Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 De baai van Piraeus is ook veel properder dan de baai van Rio. Quote Link to comment
retep Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Verdienen die griekse zielepoten ook weer wat aan de verkoop van lamsspiesjes en zonnebrandcreme..... Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Maar je hebt tenminste een product, als je een lamspiesje koopt. Quote Link to comment
Willem II Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Niet in Athene, maar in of bij Olympia! Quote Link to comment
Bonte Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Het is nog nooit zo lastig geweest om de spelen te volgen lijkt het, t'is nu verdorie tennis. Zijn er andere zenders die goed zijn? BBC 3 en 4 zit niet meer in het aanbod van telenet. Vanaf 2018 is het gelukkig weer Eurosport, die doen meer hun best om een gevarieerd aanbod te hebben. Quote Link to comment
Zwendel Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Het is nog nooit zo lastig geweest om de spelen te volgen lijkt het, t'is nu verdorie tennis. Zijn er andere zenders die goed zijn? BBC 3 en 4 zit niet meer in het aanbod van telenet. Vanaf 2018 is het gelukkig weer Eurosport, die doen meer hun best om een gevarieerd aanbod te hebben. Ze geven hoofdzakelijk de Belgen uit, wat wel normaal is. Nu is het de Landenfinale Turnen bij de vrouwen. Nogal overbodig want de USA is al op voorhand gewonnen. Quote Link to comment
retep Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 pfff moeizame dag voor Nederland. Allemaal roeiers uitgeschakeld, 1 bronzen plak slechts..... Quote Link to comment
Zwendel Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 In België staan we wel te juichen als we een bronzen plak hebben zoals met onze judoka gisteren. Trouwens wat een kanjer die Ono Nu is er vooral de soap met de 4x200. Quote Link to comment
retep Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 In Nederland rekende men zich te vroeg rijk. Roeiers en judoka's presteren ondermaats. Van Gelder als kleine jongen weggestuurd..... We hopen nu op Surfboy Dorian, Dafne Dekkers, Henkie Grol, de hockey babes en een beetje de hockey mannen. Quote Link to comment
Hardcover Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 https://fee.org/articles/the-year-the-olympics-were-privatized/When it came time for cities around the globe to begin bidding to host the 1984 Summer Olympic Games, nobody wanted to volunteer. At the time, hosting the Olympic Games was seen for what it truly is: financially risky. Quote Link to comment
retep Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 Zilver voor Dumoulin. Cancellara wint, ik kan daar vrede mee hebben. Vooral fijn dat Froome slechts derde werd.... Quote Link to comment
Lecram Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 OS een fantastisch schouwspel, allemaal verschillende sporten, die je normaal niet volgt....leuk. Zeker na zo'n gruwelijk slecht EK voetbal.... Zijn er nog Belgische medaillekandidaten? Quote Link to comment
retep Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 Zijn er nog Belgische medaillekandidaten? Ze hebben ruzie ! Ze willen geen finale zwemmen..... Quote Link to comment
Waldorf Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Timmers heeft zilver gehaald in de 100 m vlinderslag. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Zwendel Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Het is de vrije slag, dat is hét topnummer in het zwemmen Hij heeft zich goed weggestoken voordien want dat was helemaal niet verwacht (behalve door hem misschien). Quote Link to comment
Waldorf Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Vrije slag, vlinderslag, potato, tomato. Ik heb amper schoolslag onder de knie. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Timhardt Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Vrije slag, vlinderslag, potato, tomato. Ik heb amper schoolslag onder de knie. Je moet het volgens mij dan ook voor je knieën doen. Als je het onder je knieën doet, zink je geheid. Quote Link to comment
Zwendel Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 We hebben ook nog de dolfijnslag: Quote Link to comment
retep Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Ondertussen in Nederland: Yuri neemt advocaat in de arm Quote Link to comment
Zwendel Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Waarom laat men die gast niet gewoon meedoen? Een pintje drinken is toch zo erg niet Quote Link to comment
Hamirubi Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Zei de Hugo Camps in Zwendel. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Zwendel Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 De Belgen gaan pas op de boemel nadat ze een medaille gewonnen hebben Quote Link to comment
Zwendel Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Als het zo doorgaat krijgen we een finale België-Nederland in het hockey Quote Link to comment
Peter Motte Posted August 12, 2016 Author Share Posted August 12, 2016 Verdorie, dan moeten we weer voor tv zitten. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
retep Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Als Belgie verliest is Zwendel weer niet te genieten....... Quote Link to comment
Zwendel Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Als Belgie verliest is Zwendel weer niet te genieten....... Als Belgie verliest gaat het hier weer volzitten met Nederlanders met leedvermaak Quote Link to comment
retep Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Trek je dan je rode duivels shirt weer aan ? Quote Link to comment
Zwendel Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Ik denk dat de Red Lions dat niet graag gaan hebben. Quote Link to comment
retep Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Ik denk niet dat ze een camera in je huis hebben opgesteld, wie niet weet wat niet deert. Doe je je Fellaini pruik ook op. Quote Link to comment
Zwendel Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Ik zal mijn nieuwe RWDM shirt aandoen. Quote Link to comment
Zwendel Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Belgische fabrikant van sportswear. Ze zijn vrij nieuw. Sponsoren oa AA Gent. Quote Link to comment
retep Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 En hoppa weer twee keer goud erbij: roeien en windsurfen. Mag ook weleens, de Nederlanders falen bij judo, zwemmen, baanwielrennen en handboogschieten (wat een rotsport). Quote Link to comment
Recommended Posts