Ga naar inhoud

The Olympics


Recommended Posts

Wat een zuur gezeik. Olympics kunnen best budgettair neutraal danwel winstgevend (LA) worden afgesloten. Olympics zijn gewoon leuk, je ziet nog eens sporten waar je nooit naar kijkt (handboogschieten, snelwandelen) en wij (de Nederlanders dus) hebben veel lol aan het juichen voor Dafne, Kromo, Chandry, Epke en de hockey babes ! Dat de belgen nu alleen een judoka met een aarschgewei (die ook nog Snick heet) kunnen afvaardigen.........

Link naar reactie

Vroeger keek ik nog naar atletiek en naar die ander bijkomstigheden als er Belgen meededen.

Momenteel, zolang er Jamaicanen, Chinezen, Kenianen en ander gedopeerd tuig meedoen kijk ik nu enkel (soms) nog naar wedstrijden waar Belgen in meedoen.

 

Er is trouwens véél teveel sport op tv. De Ronde was ik ook al beu na een week.

Link naar reactie

Het is nog nooit zo lastig geweest om de spelen te volgen lijkt het, t'is nu verdorie tennis. Zijn er andere zenders die goed zijn? BBC 3 en 4 zit niet meer in het aanbod van telenet.

 

Vanaf 2018 is het gelukkig weer Eurosport, die doen meer hun best om een gevarieerd aanbod te hebben.

Link naar reactie

Het is nog nooit zo lastig geweest om de spelen te volgen lijkt het, t'is nu verdorie tennis. Zijn er andere zenders die goed zijn? BBC 3 en 4 zit niet meer in het aanbod van telenet.

 

Vanaf 2018 is het gelukkig weer Eurosport, die doen meer hun best om een gevarieerd aanbod te hebben.

Ze geven hoofdzakelijk de Belgen uit, wat wel normaal is. Nu is het de Landenfinale Turnen bij de vrouwen. Nogal overbodig want de USA is al op voorhand gewonnen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...