Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (9)] Cover 49 Vs. Cover 47


nobody

  

62 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

    • A
      17
    • B
      45


Recommended Posts

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.         :)

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

A

post-585-0-81712400-1477833337.jpg

 

Boekenmagazijn

 

 

 

B

post-585-0-54450900-1477850279.jpg

 

bazarov

Link naar reactie

Waarom ik deze cover heb gekozen? Omdat ik het een mooie cover vind. ;)

 

Zoals Erik hierboven aanhaalt, er wordt op een subtiele manier zowel mooi als lelijk getoond. Maar als de strip niet gelezen hebt, dan denk je dat het rimpelingen op het wateroppervlak zijn... Persoonlijk vind ik dit heel knap.

 

Verder vind ik het een mooie, eenvoudige maar dynamische, sprookjesachtige cover waardoor ik meteen geïnteresseerd was.

 

 

Die andere cover (van deze reeks) vind ik ook mooi maar iets te druk en bruusk naar mijn smaak.

Link naar reactie

Cover A trekt enkel de aandacht wegens de mosterd gehaald bij Mondriaan. Aangezien M me niks doet, deze cover ook niet (kunst is subjectief...).

 

Cover B gekozen alhoewel ik dit niet de beste cover van de reeks vind. Die vogel is belangrijk in het verhaal, maar overheerst hier onnodig de cover. Dus als het ooit tot een clash moest komen tussen de 2 BS covers gaat m'n voorkeur zeker naar de andere.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Misschien een klein beetje off-topic, maar zou er eigenlijk een cover te vinden zijn die we collectief slecht vinden? Voor elke cover die ik écht waardeloos vind, zijn er toch een heel aantal overtuigde adepten blijkbaar.

Nieuw topic? Maar moet dit nu echt?

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Voor mijn part niet :) Ik vind het gewoon grappig dat zelfs de covers waar ik absoluut niets aan vind, toch grote fans hebben. En vice versa. Je kan verwachten dat smaken verschillen, maar ik had over sommige covers toch een zekere eensgezindheid verwacht. Maar dat maakt het net leuk, veronderstel ik :)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...